Wanneer voelde jij je kindje voor het eerst bewegen?

Ik ben benieuwd!

Bij Wessel voelde ik met 22 weken en 5 dagen de eerste plopjes…ben benieuwd wanneer het deze zwangerschap voelbaar is.

15weken en 3 dagen ,op mallorca!!! :inlove:

Bij Loek voelde ik hem met 19 weken

Bij FIeke voelde ik haar met 14 weken

Bij deze kleine voelde ik (wijt ik aan voorliggende placenta) met 19 weken echt regelmatig.

Ik heb dus 19 weken gestemd omdat er 2 met 19 weken tussen zitten :wink:

Bij Sharon voelde ik het pas met 20 weken en bij Yari al bij 13 weken.

Ik heb dus het gemildelde gekozen van 16 weken.

Voel jij al iets dan Marion? Of twijfel je nog.

:-*

Ik vraag het omdat ik twijfel. Volgens mij heb ik vandaag voor het eerst het e.e.a. gevoeld, maar het lijkt me zo vroeg! Bij Sascha was ik de 20 weken voorbij (ook placenta aan de voorkant) en bij Senna weet ik het niet meer precies, maar volgens mij was het een week of 18…

@mamma van sharondenise wrote:

Bij Sharon voelde ik het pas met 20 weken en bij Yari al bij 13 weken.

Ik heb dus het gemildelde gekozen van 16 weken.

Voel jij al iets dan Marion? Of twijfel je nog.

:-*

hihi. zie hierboven

Het kan best hoor, bij Yari was het ook zo vroeg.

Ik voelde hele vage plopjes in m’n buik en ik twijfelde echt of dat wel mn kindje was wat ik voelde.

Achteraf weet ik zeker dat ik toen al mn kleine ventje voelde bewegen.

16 weken en 2 dagen.

Heb alleen verkeerd gestemd :oops:

Ik had de placenta aan de voorkant en toch voelde ik onze meid voor het eerst met 15w2d. Het voelde als een trillend spiertje, vlak boven mijn schaambeen. Daarna heb ik een poos vrij weinig gevoeld. Met 18 weken voelde ik duidelijk een schopje. :inlove:

Hier week 16.

Met ongeveer 21 weken (placenta ligt aan de voorkant).

Bij Juul met 20 weken maar toen ik eenmaal wist wat ik moest voelen weet ik dat ik hem met 16 weken voor het eerst heb gevoeld.

Purkje heb ik met 13 weken voor het eerst gevoeld…

ooh jeetjeik voelde nicolai al op 13 weken :oops:. was in eht begin onzeker , dacht kan toch niet maar het was em toch! ziend op de echo met 16 w bewoog hij en ik zag toen dat hej ja dat was en echt :D. Hij is ook niet mijn eerste zwangerschap. Mijn dochter voelde ik op ±16 w/17w een 1,5 week voor ik haar verloor.

dave voelde ik pas heel laat… in de 20 wk

Jade voelde ik juist heel vroeg met een week of 12 /13 …

Zeker na 20 weken, al weet ik niet meer wanneer precies. Ik dacht met 22 weken. Ik moet zeggen dat ik me echt zorgen begon te maken toen het uitbleef.

En nu doet ze regelmatig even een river dance op mijn blaas :evil:

13 weken en 5 dagen was ik zwanger toen ik Stein voor het eerst voelde

Bij Tommy 17,5 week en toen voelde je hem ook van de buitenkant. De placenta lag aan de achterkant.

Bij Purk 14,5 week en pas met 24/25 weken aan de buitenkant. De hoofdplacenta ligt nu aan de voorkant.

Liefs Suzanne

Ik voelde onze kleine pas met 21 wkn voor het eerst en inmiddels is hij meer dan aanwezig… :slight_smile:

Pas met een week of 22/23 kon ik echt zeggen dat het zeker de baby was, ondanks dat het de derde zwangerschap is. Nu begint het beurse gevoel in de ribben weer, omdat het kindje weer zo groot is dat als ik zit het lijkt of mijn ribben op de beeb drukken…