@lindabreusers wrote:
Vanmorgen weer negatief getest dus de huisarts maar eens opgebeld dat ik bloed wilde laten prikken… DAT DOEN ZE GEWOON NIET!!!
Ik stond erop, maar nee ik moest maar afwachten. Vroeg ze ook nog eens of dat ik gestopt was met de pil, ja hallo wat denk je zelf, daar kan ik zo boos om worden. Het is al zo frustrerend dat je 6 dagen overtijd bent en geen positieve test hebt gehad en dan ook nog zo’n vraag. Zegt ze ook nog dat mijn klachten ook bij een aankomende menstruatie horen. Ja normaal gesproken hoort dat bij een menstruatie alleen bij mij niet, ik heb nooit klachten voor mijn menstruatie, hup en ik ben het, na mijn bevalling heb ik niet eens buikpijn meer dus ik voel het ook niet eens aankomen. Sinds vanmorgen ben ik er ook nog eens misselijk bij. Ik had ook niet gegeten want stel dat ik bloed mocht laten prikken dan moest ik wel nuchter zijn, dus ook nog eens voor niets extra misselijk geweest.
Ik vroeg wanneer ze dan wel een bloedtest deden, nou eigenlijk nooit. tsss
Wat moet ik nu doen? Afwachten dat weet ik wel, maar kan ik niets iets anders doen? Ik weet het echt niet meer hoor en mijn tranen zitten nu wel behoorlijk hoog.
x Linda
Ik had zoiets aan de hand met Michels zwangerschap :shifty:
Was op een gegeven moment 3 weken overtijd en de klachten waren pas begonnen met 8 dagen overtijd.
Ik testen, steeds negatief.
De huisarts zei ook dat ik maar moest afwachten.
Toen heb ik heel iets eh… niet zo netjes gedaan.
Ik heb direct de verloskundige gebeld, gezegd dat ik zwanger was, maar zo een rare cyclus had dat ik echt niet wist hoelang en zo onzeker was als de pest dus me afvroeg of ze bereid waren op korte termijn een intake te doen en een echo om te kijken of er uberhaupt wat zat en hoe ver ik dan zou zijn.
Dat mocht, binnen 2 dagen kon ik terecht (kort na het telefoontje had ik trouwens eindelijk een posi test, wel heeeeel vaag, maar toch…) en er was een zwangerschap te zien van nog geen 4 weken… dat snapte ik niet aangezien ik dus toen al bijna 4 weken over tijd was.
Ze dacht dat het dus geen goede zwangerschap was en ik kreeg papieren mee voor curretage.
Mijn intuitie zei me echter af te wachten, dit was gewoon een goede zwangerschap.
Ik heb dus niet gebeld met het ziekenhuis, maar wel ongeveer 6 weken later gebeld voor een nieuwe echo… toen bleek er een gezonde zwangerschap te zien van 8 a 9 weken en ik had dus gewoon een menstruatie overgeslagen of een extreem lange cyclus… toen zij nog geen 4 weken zag, was ik gewoon pas net 3 weken zwanger en ik heb dus eigelijk posi getest met circa 6 a 7 dagen na bevruchting.
Al met al is daar een gezonde lachende zoon uitgekomen.
Ik zou dus bij zoveel onzekerheid gewoon bellen met een vk. :thumbup:
Nee heb je, Ja kan je krijgen toch