Wanneer testte jij positief?

@roosje83 wrote:

@Matsjo wrote:
7 dagen voor mijn nod licht positief met de test van kv (wel heel licht hoor maar ik wist het toen al zeker :mrgreen: )

5 dagen voor mijn nod positief met CB digitaal

3 dagen voor mijn nog positief met cb met indicator.

jij bent echt niet ongeduldig he matsjo :wink: :mrgreen:

Erg he?! :oops: Maar ik wist het gewoon zo zeker!! Ik nam echt geen genoegen met een negatieve test :naughty: :mrgreen:

2 dagen voor NOD met de goedkope kruidvat test.

Hier 1 dag voor NOD ook met de bekende KV tests.

Bij Lucas op mijn NOD met clearblue

Bij Pepijn 1 dag voor mijn NOD met Clearblue

Bij Merlijn 4 dagen voor mijn NOD met clearblue

Met Ivar op mn NOD met ClearBlue digi

Met nr2 4-5 dagen na mn vermoedelijke NOD met de cheap-ass testen van het Kruidvat :mrgreen:

bij Y.uri op NOD met CB digi positief

bij T.ygo bleek later ook op NOD positief met de goedkope KV test en ook met de CB digi met indicator. Kon het niet geloven dat ik al positief teste omdat ik dacht dat mijn NOD pas 4 dagen later was :lol:

Na 2 termijn echo’s bleek dat ik gewoon een korte cyclus had gehad :mrgreen:

Bij mijn 3 vroege miskramen testte ik pas 2-3 dagen na mijn NOD (licht) positief.

Twee keer 8 dagen na NOD en laatste keer moest via echo duidelijk worden hoe lang is zwanger was. Achteraf iets van 3 dagen na NOD.

Je hebt vooral wat aan de laat positief testers he :wink: :thumbup:

Hier

1e 3 dagen na nod (apothekerstest op la palma :inlove: )

2e 2 dagen voor nod (kruidvat)

3e 3 dagen voor nod (kruidvat 2 voor 5)

Bij allemaal maar 1x getest :angel: Ik heb van deze zwangerschap dus nog een testje over :wink:

1e 4 dagen voor mijn nod nu 5 dagen na mijn nod.

Bij mijn eerste had ik met 2 dagen NA nod nog een nega, en met 10 dagen NA nod een positest.

Bij mijn tweede had ik op mijn nod een posi

bij de derde had ik 4 dagen voor mijn nod een licht posi

Bij Damian teste ik op mijn NOD positief :inlove:

Met een sensitest en daarna met een CB test

3/4 dagen voor nod met KV testen …

nicolai wist ik pas met 5 weken omdat ik een controle echo van een MK had … :shock:

Beide keren 3 a 4 dagen voor NOD met een ultratest van Matcare :mrgreen:

Ik heb inderdaad wat aan de late testers, geeft mij nog hoop.

Hier nog steeds geen ongi en al 5 dagen overtijd. Vandaag heb ik niet meer getest. Ik wil nu echt afwachten.

Gisteravond kreg ik ineens een griepgevoel, spierpijn en rillerig. Vanmorgen was het ineens over. O ja en het leek alsof er een steen onder in mijn buik zat, echt een heel zwaar gevoel, vooral als ik mijn hand erop legde.

Kan dat ook bij een zwangerschap horen?

x Linda

Vanmorgen weer negatief getest dus de huisarts maar eens opgebeld dat ik bloed wilde laten prikken… DAT DOEN ZE GEWOON NIET!!!

Ik stond erop, maar nee ik moest maar afwachten. Vroeg ze ook nog eens of dat ik gestopt was met de pil, ja hallo wat denk je zelf, daar kan ik zo boos om worden. Het is al zo frustrerend dat je 6 dagen overtijd bent en geen positieve test hebt gehad en dan ook nog zo’n vraag. Zegt ze ook nog dat mijn klachten ook bij een aankomende menstruatie horen. Ja normaal gesproken hoort dat bij een menstruatie alleen bij mij niet, ik heb nooit klachten voor mijn menstruatie, hup en ik ben het, na mijn bevalling heb ik niet eens buikpijn meer dus ik voel het ook niet eens aankomen. Sinds vanmorgen ben ik er ook nog eens misselijk bij. Ik had ook niet gegeten want stel dat ik bloed mocht laten prikken dan moest ik wel nuchter zijn, dus ook nog eens voor niets extra misselijk geweest.

Ik vroeg wanneer ze dan wel een bloedtest deden, nou eigenlijk nooit. tsss

Wat moet ik nu doen? Afwachten dat weet ik wel, maar kan ik niets iets anders doen? Ik weet het echt niet meer hoor en mijn tranen zitten nu wel behoorlijk hoog.

x Linda

Hier met de kv testen op NOD een heeeel licht streepje. Paar dagen later nog een keer en weer duurde het lang en was streepje heel licht. Maar toch goedgekomen (was zelfs paar dagen verder dan gedacht) Bij andere keren niet gehad, toen meteen vet positief. Op jouw testen helemaal niets te zien van een lijntje?

En een dikke :hug: voor die dokters die je onzekerheid niet serieus nemen.

@lindabreusers wrote:

Vanmorgen weer negatief getest dus de huisarts maar eens opgebeld dat ik bloed wilde laten prikken… DAT DOEN ZE GEWOON NIET!!!

Ik stond erop, maar nee ik moest maar afwachten. Vroeg ze ook nog eens of dat ik gestopt was met de pil, ja hallo wat denk je zelf, daar kan ik zo boos om worden. Het is al zo frustrerend dat je 6 dagen overtijd bent en geen positieve test hebt gehad en dan ook nog zo’n vraag. Zegt ze ook nog dat mijn klachten ook bij een aankomende menstruatie horen. Ja normaal gesproken hoort dat bij een menstruatie alleen bij mij niet, ik heb nooit klachten voor mijn menstruatie, hup en ik ben het, na mijn bevalling heb ik niet eens buikpijn meer dus ik voel het ook niet eens aankomen. Sinds vanmorgen ben ik er ook nog eens misselijk bij. Ik had ook niet gegeten want stel dat ik bloed mocht laten prikken dan moest ik wel nuchter zijn, dus ook nog eens voor niets extra misselijk geweest.

Ik vroeg wanneer ze dan wel een bloedtest deden, nou eigenlijk nooit. tsss

Wat moet ik nu doen? Afwachten dat weet ik wel, maar kan ik niets iets anders doen? Ik weet het echt niet meer hoor en mijn tranen zitten nu wel behoorlijk hoog.

x Linda

Ik had zoiets aan de hand met Michels zwangerschap :shifty:

Was op een gegeven moment 3 weken overtijd en de klachten waren pas begonnen met 8 dagen overtijd.

Ik testen, steeds negatief.

De huisarts zei ook dat ik maar moest afwachten.

Toen heb ik heel iets eh… niet zo netjes gedaan.

Ik heb direct de verloskundige gebeld, gezegd dat ik zwanger was, maar zo een rare cyclus had dat ik echt niet wist hoelang en zo onzeker was als de pest dus me afvroeg of ze bereid waren op korte termijn een intake te doen en een echo om te kijken of er uberhaupt wat zat en hoe ver ik dan zou zijn.

Dat mocht, binnen 2 dagen kon ik terecht (kort na het telefoontje had ik trouwens eindelijk een posi test, wel heeeeel vaag, maar toch…) en er was een zwangerschap te zien van nog geen 4 weken… dat snapte ik niet aangezien ik dus toen al bijna 4 weken over tijd was.

Ze dacht dat het dus geen goede zwangerschap was en ik kreeg papieren mee voor curretage.

Mijn intuitie zei me echter af te wachten, dit was gewoon een goede zwangerschap.

Ik heb dus niet gebeld met het ziekenhuis, maar wel ongeveer 6 weken later gebeld voor een nieuwe echo… toen bleek er een gezonde zwangerschap te zien van 8 a 9 weken en ik had dus gewoon een menstruatie overgeslagen of een extreem lange cyclus… toen zij nog geen 4 weken zag, was ik gewoon pas net 3 weken zwanger en ik heb dus eigelijk posi getest met circa 6 a 7 dagen na bevruchting.

Al met al is daar een gezonde lachende zoon uitgekomen.

Ik zou dus bij zoveel onzekerheid gewoon bellen met een vk. :thumbup:

Nee heb je, Ja kan je krijgen toch :wink:

Jeetje wat irritant zeg!!!

Ik zou ook gewoon de stoute schoenen aantrekken en doen wat Cell heeft gedaan. Doeiii, die onzekerheid is ook heel irritant.

Ik heb vanmorge meteen mijn man gebeld. Die zei ook al dat ik de vk moest bellen (niet met hetzelfde als wat jij hebt gedaan) maar dat zij een bloedtest moesten regelen. Ik heb gezegd dat ik dat niet ging doen.

Belt hij later terug. Hij had de huisarts zelf maar gebeld en alles uitgelegd. Nu mag ik vanmiddag terugbellen want ze gingen eerst overleggen. Dus ik heb nog kans dat ik een bloedtest mag laten doen.

een menstruatie overslaan heb ik zelf ook al over nagedacht, maar aangezien ik wel een eisprong heb gehad moet ik toch eigenlijk wel ongi worden?

Ik heb namelijk ovulatietesten gebruikt. Na de ei wordt je meestel 14 dagen later toch ongi?

x Linda

ik testte 2 dagen na mijn NOD positief met de test van KV (2 voor 5 euro) :inlove:

de dag erna heb ik savonds nog een digitale CB gedaan maar die was heel snel erg duidelijk :inlove: