nou ik vind het best laat hoor… het is al februari!
De pepernoten hadden we in augustus al!
Dus rijkelijk laat van de middenstand :naughty:
zo vroeg is het toch niet? pasen is al over 6 weken ofzo… Ik zie ze net pas liggen die eitjes hier… Nog geen paastakken gezien…
Ik ben wel weer toe aan wat Paas gezelligheid…
@lydia wrote:
Dé vraag.
Of: dé opmerking.
Wie?
![]()
Het eerste waar ik aan dacht is dat je aangesproken bent of je misschien nog zwanger zou zijn ofzo… :oops: (geen idee hoor, maar dit was het eerste wat in me opkwam :oops: )
@longlegs wrote:
@lydia wrote:Dé vraag.
Of: dé opmerking.
Wie?
![]()
Het eerste waar ik aan dacht is dat je aangesproken bent of je misschien nog zwanger zou zijn ofzo… :oops: (geen idee hoor, maar dit was het eerste wat in me opkwam :oops: )
ha ja dat had gekund. Ik zie er nu alles behalve zwanger uit maar dan moet ik me nu niet aan die paaseieren wagen :mrgreen: die ik idd bedoelde.
Maar die paas eitjes lagen er een paar weken geleden toch al? Er stond al iets over in het eerste “Yes het sneeuwt” topic.
Hier lagen ze er al op 2de Kerst dag, tegenover de afgeprijsde Kerst artikelen.
@charity wrote:
nee 3 en 4 April is het pasen.
2 April is goede vrijdag dan is mijn meisje jarig :inlove:
Dat 2 april goede vrijdag is, dat klopt.
Maar pasen is op 4 en 5 april. Ik ben namelijk 5 april jarig en daarom weet ik dat toevallig :mrgreen:
elke keer als ik deze topic titel zie staan denk ik: jaaahaaa dat hoor ik al tig keer per dag hahaha :mrgreen:
zijn ze dan ooit weg geweest? volgens mij staan ze er toch bijna standaard bij onze jamin :roll:
ja bij de aldi heb je ook al sinds half JANUARI paasbrood, paas eitjes, choco paas hazen
Ik laat ze braaf liggen tot een week voor Pasen. Niet omdat ik het niet vindt kunnen, maar omdat ik anders ruzie krijg met mijn weegschaal. Als ik nl. eenmaal een chocolade eitje, een hand vol pepernoten of een kerstkransje neem, op een of andere manier de rest van de zak ook volgt.
Hier is het eerste zakje al op, en ik heb gister bij de super gewoon nog 5 oliebollen gehaald (en ook al opgegeten).
Lola roept steeds heel blij "mag ik nog een paashaaseitje? " :mrgreen:
Ach, ik kan me er echt niet druk om maken! :inlove:
edit: kerstkransjes liggen ook nog in de kast en ik heb ook nog pepernotendeegmix… :think:
Waar gaat dit nu eigenlijk over :think: