Topic was niet als een wedstrijdje bedoelt hoor! :-* meer gewoon ff kijken wanneer ik ongeveer wat zou kunnen verwachten (had namelijk geen flauw idee :oops: wij zijn één van de eerste die aan kinderen begonnen in onze vriendenkring)
omrollen… Aniek met 5 maanden, Peter met 11 weken…
tanden… Aniek met 11 maanden en 2 weken, Peter met 9 maand
papa zeggen, Aniek met 7 maand en Peter met 1 jaar
mama zeggen, Aniek met 7 maand en Peter met 1 jaar (Peter zijn eerste woordje was opa en het 2e paadje(paardje) met 7 maand, wij kwamen pas later :lol: )
kruipen: Aniek met 12 maand pas en Peter met 6 maand al.
eerste stapjes los… Aniek met 18 maand en 2 weken en Peter met 13 maand en 1 week.
Wanneer…
…rolde je kindje om? Lynn: 4 maanden. Quinten oefent nog heel hard
…kreeg het zijn eerste tandje? Lynn: 6 maanden. Quinten 4,5 maand
…ging het kruipen? Lynn: 9 maanden.
…deed het de eerste stapjes los? Lynn: 13 maanden.
…wanneer zei het voor het eerst mama ? Lynn: 1,5 jaar :roll:
…en wanneer papa? Lynn: 11 maanden.
haha die Peter eigenwijs! eerst opa en paa®dje en dan pas mama & papa :mrgreen:
Robyn heeft 3 dagen geleden (4maanden1week) voor het eerst gerold. Was waarschijnlijk per ongeluk, want tot op heden is het een eenmalige actie gebleven…
bedankt voor de antwoorden! :-*
@Cebe wrote:
Topic was niet als een wedstrijdje bedoelt hoor! :-* meer gewoon ff kijken wanneer ik ongeveer wat zou kunnen verwachten (had namelijk geen flauw idee :oops: wij zijn één van de eerste die aan kinderen begonnen in onze vriendenkring)
Nee hoor, in jouw geval vatte ik het ook niet zo op, want dat had je al meteen in je openingspost gezet. 't Was meer naar moeders die wel van de wedstrijdjes zijn, in real life ben ik er nog al eens wat tegen gekomen.
@Cebe wrote:
Ik ben gewoon erg benieuwd wanneer ik wat kan verwachten, zo ongeveer…
Dus ik vraag mij af:
Wanneer…
…rolde je kindje om? van buik naar rug voor het eerst met 3 weken :shock: , paar weken gedaan en toen pas weer met 5 maanden.
…kreeg het zijn eerste tandje? met 7 maanden
…ging het kruipen? met 6 maanden
…deed het de eerste stapjes los? los met 13 maanden, rond de tafel met 7,5 maanden…wanneer zei het voor het eerst mama :inlove:? met 6,5 maanden
…en wanneer papa? met 6,5 maanden
Alvast bedankt voor het bevredigen van mijn nieuwsgierigheid :-*
@Cebe wrote:
Wanneer…
…rolde je kindje om? 7 maanden
…kreeg het zijn eerste tandje? 7 maanden
…ging het kruipen? 10-11 maanden
…deed het de eerste stapjes los? 14 maanden
…wanneer zei het voor het eerst mama :inlove:? 11maanden
…en wanneer papa? 9 maanden
Dit gaat overigens over Timo, Mila doet nog niks :mrgreen:
Dat wedstrijdjes gevoel kreeg ik ook vaak :? Timo was erg langzaam met lichamelijke dingen dus dan kreeg je vaak het gevoel dat hij echt achterlag, terwijl hij toch echt helemaal bij de tijd is :wink: