Welkom Irene, leuke nick Sirene, word je zo weleens genoemd vanwege je stemgeluid?
Als je op pagina 1 kijkt zie je dat de leeftijden hier best varieren, maakt niet uit, we zijn allemaal met hetzelfde bezig. Of het nou de eerste, tweede, derde of vierde is, het blijft spannend! Ik ben volgens mij de oudste, ik ben 33 en ongeveer 343 dagen :lol:
Ja, zo zie je maar weer, er komen zwangeren bij, maar ook gezellige nieuwe dames. Alhoewel ik wel hoop dat jullie zwangeren gewoon mee blijven kletsen :shifty:
Ben net thuis met de kinderen, mijn dochter vertrok meteen naar haar kamer. Even later kwam ze beneden: ‘mama wat is het hier leeg! Mijn kamer was ook al zo leeg!’ Ahum het viel wel op dus :roll: Verder heeft ze niets gevraagd :mrgreen:
Amy, je gaat dus de 30e weer naar de gyn, ik hoop wel dat je voor die tijd al wat duidelijkheid hebt, januari is alijd zo’n lange maand, vinden jullie dat ook?
Eet smakelijk :-*
Sterre: ik zal mijn best blijven doen om hier gewoon mee te kletsen. Omdat ik ook bij de mei’06 mama’s klets en die al amper bij kan houden, sluit ik me niet aan bij de sept '08 moeders, dat wordt echt te veel.
Ik kan me overigens wel voorstellen dat het hier best confronterend kan werken als er iemand mee kletst met een zwangerschapsbanner, ik denk dat daarom de meeste uiteindelijk ook wel weg blijven.
becca, ik vind het alleen maar gezellig als je hier mee blijft kletsen hoor!!
ben afgelopen maanden al genoeg geconfronteerd met zwangerschapsbanners, maak me er (nog) niet druk om
mijn ovutest van vanavond was net zo licht als die van eergister
Sterre ik lees wel nog steeds mee, kan het niet laten, want ik ben erg nieuwsgierig naar hoe het met jullie gaat. Maar weet niet of ik nog heel vaak reageer maar ja dat had ik ook wel eens als ik weer ongesteld was geworden
Amy, hoe licht is licht? Wel jammer dat ie nu niet donkerder is geworden.
laat ik zeggen; het donkere streepje is net zo roze als dat donkerroze van jouw banner, het lichte streepje als het lichtroze links en rechts in het midden naast de wolkjes van jouw banner
Amy, nog niet geprobeerd met echte zw.test?
Marieke hoe was het in Twente?
Hier nog niet echt goed ongi. t’is eigenlijk nog niet helder rood geweest. Het is meer bruinig. OOOoowwww, wordt er beetje chagi van, waarom niet eens duidelijk. Is dit nu een ongi, of nog oud bloed van de miskraam??? :think:
Gr. Nienke
ok dan… net nog eens naar die test gekeken. weet dat hij na 30 minuten niet meer betrouwbaar is (toch?) maar die streep is nu bijna even roze als de controle streep :shock:
zal even fotootje uploaden
nienke, nee nog niet… heb net zo min last van kwaaltjes als vorige week namelijk…
en even met wat licht/kleur effecten geknoeid…
Amy,
Als je nu een zwangerschapstest doet en die is negatief weet je wel meteen dat je dus nu wel je eisprong hebt en je flink aan de klus :lol: En is ie dan positief… nou dan weet je dat ook weer
Irene,
Welkom hier! Hopelijk mag het ook voor jullie snel raak zijn.
Becca,
Ach ja… eigenlijk is heel kok confronterend met al die zwangeren, dus of ik nou tegen jou banner of die van een ander zit aan te kijken maakt ook niet uit :lol: Lekker mee blijven schrijven hoor, ik denk dat we allemaal alleen maar heel erg blij voor je zijn.
jij denkt dus dat ovutest nu positief is? hebben wel vanochtend al geklust :lol: denk dat ik morgenochtend idd test doe… :eh:
Goedenavond dames,
Zo hier weer terug uit Twente, was gezellig!
Ik heb alles wel gelezen maar kan niet zo goed meer onthouden geloof ik haha.
Zag wel een nieuweling voorbij komen, Ineke welkom hier!
Verder heb ik iets gezien en gelezen over ovutesten, daar kan ik niet over mee praten, gebruik ze niet.
Gets Nienke, nog geen duidelijke ongi, hopelijk zet het vannacht gewoon goed door.
Hier verder eigenlijk weinig nieuws te melden, gezellig dagje gehad en nu moe. Morgen gaan we een nieuwe kast van Roos in elkaar zetten en de commode de deur uit werken. Morgen word hier denk ik een beetje een rommeldagje.
Fijne avond en goedenacht iedereen.
De ovutest lijkt mij positief te zijn (of in ieder geval bijna) dus of je nu zwanger bent of ovuleert, het is beide positief natuurlijk. Als je alleen je eisprong hebt weet je in ieder geval waar je aan toe bent en wanneer je ongeveer je NOD hebt. En kun je optimaal gebruik maken van het ‘moment’
Nog even de test bekeken… als het streepjes zijn van een aankomende eisprong dan denk ik dat hij morgen toch wel zeker net zo donker is als de controlestreep.
hmm
dat worden morgen denk ik 2 testen
's ochtends zwangerschapstest, 's avonds ovutest :mrgreen:
Haha nee dan wordt het er vast maar 1…
Alleen die zwangerschapstest 's ochtends want die is vast hartstikke positief :mrgreen:
:mrgreen:
dat zou wel lachen zijn ja…
al heb ik dáár geen vertrouwen in hoor…
Kan ik me voorstellen… Het is moeilijk vertrouwen in je eigen lichaam te hebben als het je telkens in de steek laat. Maar het moet gewoon raak zijn (en blijven) dit keer hoor
hehe ja ik heb momenteel ook absoluut geen vertrouwen meer in mijn lichaam…
het heeft me al téveel in de steek gelaten…
ik kan met testen natuurlijk ook tot 16 januari wachten want dan zouden we ons 1e kindje krijgen :wall: :shifty: