Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

@Sterre74 wrote:

Danielle, wat naar zeg van die bult :? Doet het geen pijn?

Je hebt het vast weleens verteld hoor, maar ik vroeg me af waarom jullie nou ookal weer voor je vorige zw.sch. iui kregen.

Hij doet dan weer wel, dan weer geen pijn. Gisteren zei ik bij die arts nog dat dat het weinig zeer deed, en vandaag moet ik toch wel een ibuprofennetje innemen ervoor :roll:

Mijn eerste zwangerschap was spontaan maar ging al snel mis. Daarna werden we gewoon niet meer zwanger. We kregen een doorverwijzing naar de gyn en na alle onderzoeken bleek er eigenlijk niets mis. De gyn wilde toch wel IUI gaan doen om te kijken of het dan wel lukte (ze schijnen het vaker toen bij stellen waarbij geen oorzaak gevonden wordt). Pas bij de 5de poging (waarvan de laatste twee met Clomid) was het raak. Al met al hebben we er drie jaar overgedaan om zwanger te worden van Emma.

Iedereen met een negatieve test :hug: . Ik kan jullie een hand geven.

Gisteravond, 4 dagen voor m’n NOD negatief getest :(. Ik had ook niets anders verwacht, wel gehoopt natuurlijk). Had trouwens een uur ervoor nog geplast, das natuurlijk niet zo handig.

Vanmorgen, dag 22 een temp van 37.13. Dat is wel hoog voor mijn doen. Jammer moet ik a.s. maandag weer werken en heeeeeeeel vroeg m’n bed uit 5.15 uur. En juist op die dag is m’n temp heel belangrijk, want 1 dag voor m’n NOD zakt hij altijd weer. Maar zo vroeg in de ochtend tempen is natuurlijk niet betrouwbaar.

Wat een gezwam weer van mij.

@Lieke74 wrote:

Iedereen met een negatieve test :hug: . Ik kan jullie een hand geven.

Gisteravond, 4 dagen voor m’n NOD negatief getest :(. Ik had ook niets anders verwacht, wel gehoopt natuurlijk). Had trouwens een uur ervoor nog geplast, das natuurlijk niet zo handig.

Vanmorgen, dag 22 een temp van 37.13. Dat is wel hoog voor mijn doen. Jammer moet ik a.s. maandag weer werken en heeeeeeeel vroeg m’n bed uit 5.15 uur. En juist op die dag is m’n temp heel belangrijk, want 1 dag voor m’n NOD zakt hij altijd weer. Maar zo vroeg in de ochtend tempen is natuurlijk niet betrouwbaar.

Wat een gezwam weer van mij.

4 dagen voor NOD is erg vroeg, dus het kan absoluut nog! :thumbup:

Ik had net als jij een uur voor het testen nog geplast, ook niet zo slim. :lol: Tja… opwelling.

Hallo allemaal.

Iedereen die al zwanger is gefeliciteerd!!! :smiley:

Ik ben Cynthia en ik wilde even melden dat ik ook al een tijdje probeer zwanger te worden, nu nog zonder succes :cry:

:shock: Lieke, wat moet jij vroeg je bed uit maandag! Moet je dat wel vaker? Poeh wat ben ik dan verwend :oops: Ik baal al als ik voor 7 uur wakker wordt.

Toch maar tempen maandag zou ik zeggen, je weet maar nooit.

Ik ken dat wel hoor, dat ‘in een opwelling testen’. Al is het voor mij al weer een behoorlijke poos geleden, ik heb ze dan ook niet in huis, dat scheelt enorm :wink:

Danielle, bedankt voor je antwoord, poeh jullie hebben ook wel lang moeten wachten op Emma he…erg mooie naam trouwens, hij staat al een poos op ons lijstje :inlove:

Heb je wel al contact gehad met een gyn onlangs?

Amy, ga jij eigenlijk niet naar een gyn? En zo ja, vind hij/zij het niet raar dan dat je cyclus zo lang is? Ik meen me te herinnneren dat je al eens eerder zo lang hebt moeten wachten :think:

Tammy, ik vroeg me gisteravond opeens af of jij nog voor controle moet ofzo na je mk, hoe weet je zeker dat alles weg is?

Oh ik moet/wil nog zoveel doen maar ik schiet helemaal niet op! Het belangrijkste eerst; boodschappen doen en dan met een vuilniszak de kamer van m’n dochter in :silenced: Vanmiddag ga ik ze ophalen en ik wil dat haar kamer dan netjes is. Ze heeft zelf een poging gedaan haar kamer op te ruimen, zag er keurig uit! Totdat ik haar bed ging verschonen en daarbij haar matras optilde :shock: :naughty: Ja, zo kan ik ook opruimen :snooty: Dus mama gaat weer even drastisch zijn vandaag 8)

Goedemorgen!

Allemaal aan de testen lees ik al, of de ovu testen of de zw.testen.

Lieke, misschien is het een tip, of misschien wil je het niet. Maar als je de tijd neemt dat je er het vroegste uit moet. En dan elke dag op die tijd tempt. Doe ik ook namelijk. Op wo, do en vr moet ik er om 6:10 uit. De andere dagen temp ik op dezelfde tijd. Ik zet de wekker, temp en slaap weer verder. Moet je wel willen natuurlijk, maar is wel beter voor de vergelijking.

Marieke veel plezier vandaag, maar je zult al wel op weg zijn.

Voor mij voorlopig geen testen. Ben vanmorgen ongi geworden. Heeft nog niet echt doorgezet, maar aan de steekjes te voelen komt dat nog wel. De temp was gisteren nog wel hoog. Vanmorgen weer iets lager, maar het schommelt steeds. Ik denk zelf dat ik misschien nog geen eisprong gehad heb na de miskraam. Hopelijk de volgende ronde wel. Dit was dag 36 na de miskraam. Dus ga uit van een volgende ronde van ongeveer 33 dagen. Wordt weer een lange klusperiode in ieder geval, maar das geen straf :inlove:

Man is ff weg met onze dochter. Heerlijk even alleen Kokken, zonder dat er een meisje aan je broek hangt dat je moet stoppen met de computer.

Gr. Nienke

Hoi Cynthia, welkom hier!

Hoelang zijn jullie al bezig?

Oh Nienke :hug: Nou, op naar een nieuwe ronde, fijn dat je dan toch wat duidelijk hebt.

Ik ben vaak alleen thuis, en geniet daar ook erg van! Nu zit ik wel al 2 avonden alleen door m’n zieke man en daar hou ik dan weer minder van :wink:

Ben niet teleurgesteld ofzo. Had er stiekem op gehoopt deze ronde een kans te hebben gehad, maar ben allang blij dat het geen 8 weken duurt voordat de ongi op gang komt. Dat hoor je ook wel na een miskraam. Hoop wel dat het door zet en niet weer iets halfs is ofzo…

Cynthia welkom hier! wij zijn allemaal mutsen die bezig zijn met zwanger worden en testen enzo, dus veel plezier hier! :wink:

Nienke

Danielle: wat waardeloos van die bult zeg!! En de wachtweken zijn echt slopend! Mijn temp staat was deze maand gewoon echt heel raar, maar dat kwam door alle feestdagen enzo. Hopelijk toch goed nieuws voor jou :pray:

Sterre: waardeloos zo’n nachtrust! Kreeg je het spul nog fatsoenlijk van de ramen?

Marieke: veel plezier in twente!

Brenda :pray: :pray: Spannend dus!!! Hopelijk test je maandag wel positief!! Bij mij gaf de clear blue 1 dag voor mijn nod ook een heel vaag streepje en de goedkope test liet bijna niks zien.

Danielle: wat een verhaal van jullie mm zeg… :hug: Hopelijk ben je nu veel sneller zwanger.

Ook lieke slecht nieuws :hug: Maar het kan nog wel hoor!!! Ik was zo’n muts dat op dag 22 ook al had getest, gewoon, omdat ik er zin in had :oops: en die was dus negatief. Dag 24 was hij dus postief.

Cynthia welkom! Ik ben becca en ben nu in ronde 18 eindelijk zwanger. We hopen dat het goed blijft gaan.

Sterre: hoeveel zakken had je nodig voor de kamer van je dochter?

:wink:

Nienke: beetje dubbel gevoel dus…blij dat je cyclus weer zo snel goed is, maar balen dat je niet toch zwanger bent…

Zit net de test te bekijken van gisteravond. Ja, nu zie ik een zeeeeeeer vaag lijntje. Het lijkt wel of de kruidvat me vaker in de zeik neemt. ( heb wel vaker een vaag streepje gezien)

Ik neem het vooralsnog niet serieus. :naughty:

Welkom Cynthia. :slight_smile:

Nienke… nu wel wat duidelijkheid. Dat is ook wat waard. Hopelijk nu een normale cyclus en snel zwanger.

Sterre, gelukt met het opruimen? :wink:

X Bren.

@ Becca, dan heb ik nog hoop. Ik wist niet dat je 2 dagen eerder een negatieve test had (echt negatief… of een te vaag lijntje??). Nou ja. ik zal moeten afwachten.

@ Brenda, mjn CB test heeft nu ook een heel dun lijntje, maar dat mag niet meegerekend worden ben ik bang. We zullen toch moeten afwachten.

Sterre,

Ja Emma is zeker een mooie naam :inlove: We waren er ook snel over uit. Emma’s naam betekend groot, geweldig en dat past helemaal bij haar. Wij vinden haar namelijk geweldig en een groot wonder :slight_smile:

Nienke,

Nou op naar de volgende ronde dus. Gelukkig weet je nu wel weer waar je aan toe bent en kun je weer gericht gaan klussen. Veel succes deze maand.

Cynthia,

Welkom! Hopelijk zijn jullie snel zwanger.

Lieke en Brenda,

Ik hoop dat jullie over een paar daagjes toch een positieve test mogen vasthouden.

Liefs,

Daniëlle

Pfffffffff ben klaar hoor, maar alleen met opruimen op m’n dochters kamer :shock: Om je dood te schamen :oops: Iedere keer neem ik me voor om het samen met haar beter bij te houden maar dat lukt maar heel kort :shifty:

Zeker 5 van die kleine pedaalemmerzakjes vol :o

Verder veel gesorteerd en verspreid, zodat ze niet ziet dat er veel minder spullen zijn :shifty: :oops: :mrgreen: Ben benieuwd of ze er iets van zegt, ik zeg dit keer gewoon een keer niets, als het me lukt :wink:

Gek hoor Brenda, dat ie de volgende dag dan een licht lijntje geeft :think: Ik heb het al eens eerder gehoord maar geloof inderdaad niet dat het betrouwbaar is. Ga je maandag nog een keer testen?

Oh Lieke ook al? Nu wordt ik wel heeeeeeeeeeel nieuwsgierig! :pray: :pray:

Danielle, een groot wonder is het zeker! :inlove:

Nou, ik ga nog even verder met de foto’s, want die liggen ook nog steeds uigespreid over tafel, die sneeuwrotzooi moet morgen maar weer :wall:

Ik voel me haast eenzaam worden met zo’n zieke man, hij ziet er behoorlijk ziek uit, ben blij dat de koorts wat gezakt is.

Nou, doei!

Lieke, hij was echt mega negatief…kon er zelfs bij heeeeeeeeeeeeeeeeel lang staren geen 2e streepje in ontdekken…

Sterre: ben benieuwd of ze het doorheeft :mrgreen:

Hmmm, toch nog heel benieuwd of je binnenkort wel een duidelijke streep krijgt Lieke. :pray:

Sterre… druk in de weer geweest dus. :wink: Geeft altijd een lekker gevoel, zo’n opruiming. :thumbup:

Ik ga maandag weer testen Sterre. :pray:

Ondertussen voel ik me wat brak ( koppijn), maar mijn buik is slechts wat uitgezet.

Probeer er niet al te veel mee bezig te zijn, maar tis moeilijk. :roll:

X Bren.

Dag allemaal,

Wat een leuk forum hier en wat een spannende berichten. Mijn naam is Irene, ben 33 jaar en vanaf 1 januari dit jaar proberen wij zwanger te raken. Mijn vriend heet William en is 36 jaar. Wij zijn nu zeven maanden bij elkaar en ook al is dat niet zo lang, gezien onze leeftijd, hebben wij toch besloten de knoop nu al door te hakken en voor een kind te gaan. Tussen ons gaat het super, vandaar dat het vertrouwen er is om aan een kind te beginnen. Het is nog heel pril, maar ik vind het hartstikke leuk om me bij jullie aan te sluiten in dit forum (ik hoop wel dat ik met mijn leeftijd e.d. bij het juiste topic zit).

Op dit moment ben ik directiesecretaresse en volg ik een eenjarige opleiding HBO Officemanagement welke ik in juni (hopelijk) zal afsluiten met een diploma.

Mijn vriend zit al aan de multivitaminen en ik aan het foliumzuur. En nu maar wachten he…zo spannend.

Duimen jullie mee? Ik duim zeker ook voor jullie. Vanaf nu ga ik het hier goed volgen, want al die verhalen zijn echt interessant.

Groetjes en een fijn weekend,

Irene

Hallo Irene. Welkom hier. Wat betreft je leeftijd, dat maakt weinig uit, want de leeftijd hier varieert behoorlijk (ben zelf 33). En wat voor leeftijd je ook hebt, we hebben allemaal dezelfde wens. Goed dat jullie er al zo snel voor gaan. Wij zijn zelf ook binnen een half jaar met onze kinderwens “aan de slag gegaan”. Als het goed voelt dan zit het ook goed. Hopelijk gaat onze wens snel in vervulling :**:

Irene, welkom hier!! veel succes met zanger worden :slight_smile: Pb me je gegevens even door, dan zet ik je ook op het lijstje als je dat leuk vindt!

sterre; ik heb idd sinds ik dat vocht achter mijn bm had slechts 1 maal mijn ongi gehad… terwijl ik daarvoor wel een ‘regelmatige’ kortere cyclus had… tja, ga het met mijn gyn op de 30e ook over hebben…

vanavond weer ovutest, benieuwd of het streepje nog donkerder wordt! :pray: