Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

Ws weten jullie nog dat ik ovu testen heb gebruikt en dat ik niet weet of mijn ei is geweest. Nou ik ben gewoon door gaan testen en vandaag een smiltje :mrgreen: :mrgreen: dus mijn ei was er nog niet

Becca gefeliciteerd

Je heeft op je laten wachten :mrgreen:

Ik zie dat Amy ook een ei heeft gespot :dance:

Wie had vandaag of morgen nog meer haar nod?

Sterre, ik heb af en toe pijn in mijn buik net als wanneer ik ongesteld ben en vanmorgen werd ik om 5:00 wakker omdat ik misselijk was. Gelukkig was het weer weg toen ik thee en een beschuit had gegeten, mijn echte ontbijt heb ik maar naar mijn werk meegenomen…

Verder moe, maar dat ben ik altijd wel, zeker aan het einde van de week.

WW, wat lees ik nou?!! :hug: het verbaast me echt hoor! ooo meid, ik dacht echt dat je gewoon zwanger MOEST zijn! Lekker je tranen laten lopen hoor, dat is best wel eens lekker :hug:

Brenda, spannend :pray: hoop dat ik je kan verwelkomen bij de september mama’s.

Becca Gefeliciteerd!! Super!! ’

Karin, fijn dat je je ei gespot hebt!!

Becca: WAAAAA!!! :: GEFELICITEERD :: Geniet ervan! Die buikpijn? Die herken ik, daar heb ik ook last van al is die de laatste dagen wat minder aan het worden. De gyn stelde me gerust, is helemaal normaal zegt hij. Je moet er rekening mee houden dat alles wat moet rekken… ( Ik maak me ook veel te snel ongerust, zo snel dat ik er bijna nog niet van genoten heb… :oops: )

WW: Wat jammer zeg! Een dikke, dikke knuffel meid. :hug:

Brenda: Ik duim voor je! :thumbup: Je mag toch wat meer hoop hebben dan 10%???

Sterre en Brenda: jullie vroegen hoe het met me ging? Alles dus goed hoor met mij… Intussen de laatste dagen behoorlijk last van misselijkheid :sick: maar ik ga zeker niet klagen…

Ik blijf jullie hier volgen, ben nog steeds benieuwd hoe het met iedereen hier gaat… Ik wacht tot jullie allemaal zwanger zijn voila :stuck_out_tongue:

Groetjes,

:-*

Jahoeeeeeeeeeeeeeeeee weer een zwangere Becca gefeliciteerd meid!!!

WW…balen en ik kan me precies voorstellen hoe je je voelt. Je probeert er niet te veel op te hopen. Maar elke dag zonder de :twisted: geeft te (onbewust) hoop. Misschien wordt je nu gauw ongi nu je negatief hebt gestest (?)

Becca: yeah :dance: gefeliciteerd. 1 dag voor je NOD dus. Heb je weer iemand er bij voor je topic Lieke! :wink:

Wie volgt?

Nienke

Oh bleeeeeeeeeeeeh mag ik heel even klagen?

M’n vriend is ziek, griep, koorts, oja, had ik al verteld he. Ben zo bang dat ie me aansteekt! Ik heb helemaal geen tijd om ziek te zijn!

Ik heb een begin gemaakt met het uitzoeken van die 203 foto’s :eh: Veel meer werk dan ik dacht en nu voel ik me opeens helemaal niet lekker! Buikpijn, lijkt iets met m’n eisprong want ik voel het komen vanuit m’n baarmoeder. Maar ook misselijk, volgens mij is het gewoon psygisch omdat ik bang ben dat ik ziek wordt :frowning:

Nu liggen al die foto’s in kleine stapeltjes op tafel en nu heb ik geen zin meer :shifty: zucht…

BECCA GEFELICITEERD!!!

brendaatje ik lees dagelijks mee…

maarre ik heb dus de 31e getest en mijn test was negatief… vanmorgen nog een testje gedaan omdat ik vier dagen overtijd was, en of het zo moest zijn werd ik een hal uurtje later ongesteld…

op naar de volgende ronde :slight_smile:

(was mijn eerste ronde, vandaar dat ik er niet zo van schrik)

heel veel liefs, denise

ha meiden!

ben ik vanavond eindelijk, ben nog wat wezen drinken met een paar collega’s… en nu zit vriendje chaggie op de bank omdat hij vindt dat ik laat thuis ben (kwart voor 9!!) en het thuis óók gezellig is… nu vraag ik je… ik ga nóóit uit of ergens heen zonder hem… dan mag het toch wel een keer? en volgende week nieuwjaarsborrel van de zaak, tja dan zal het wel net zo ‘laat’ worden als vanavond… pffffff mannen… of snappen jullie hem? :eh:

allereerst Becca!!! WOWIE!! Amy krijgt een brusje :inlove: :inlove: :dance: :dance:

brenda; 10%? ik geef je wel wat meer hoor!! :wink:

ww; wat irritant die negatieve test!!! ik ken je gevoel!! elke dag overtijd geeft je hoop… kan je nagaan wat ik heb!! grrr morgen 2 weken overtijd :frowning:

karin; wat fijn dat je nu je ei hebt gespot!! goed meid!! ik hoop zo voor je!! :-*

weet niet meer wie het zei(den), maar die ovutest was negatief hoor, was maar een licht streepje… dus ik heb nog geen ei gespot… en ik heb ook nog geen zwangerschapstest gedaan, ga ik voorlopig ook nog niet doen… of ik moet ineens een superpositieve ovutest krijgen :wink: en ik weet niet meer wie het zei, maar als je geen ei/niet zwanger bent, heb je dan helemaal geen 2e streepje op ovutest? :think:

dat wassem even voor nu, ga nu even kijken of missygirl stiekem bevallen is :inlove:

@Tedski wrote:

Amy, kliknkt op zich positief toch? Ik zag nooit een streep als mijn eisprong er niet aankwam, maar dat kan misschien per vrouw verschillen. Merk je niks aan afscheiding en slijmpjes?

ja heb nog steeds afscheiding!! laatste paar dagen ook steeds rare buik’krampen’… vaag iig

Op zich zijn slijmpjes en afscheiding een goed teken van je eisprong. Ten minste als ik mijn eigen dingen mag generaliseren :wink: Ik ging pas testen met ovutests als ik duidelijke verandering in mijn afscheiding merkte. Ik zat in mijn agenda te kijken en ik had kruisjes gezet maar wist niet meer waarom, nu wel: die zijn omdat ik toen afscheiding merkte, twee dagen na de eerste opmerking van slijmpjes had ik een positieve ovulatietest.

aha… probleem is, dat ik eigenlijk al bijna 3 weken last heb van slijmpjes/afscheiding :eh:

duik mn bedje in, tot morgen! :zzz:

Even snel, gaan de kerstboom even aftuigen. Meld me morgen wel weer.

Becca :: Gefeliciteerd :: meid!! Geniet ervan. Eindelijk is het dan zover, echt super voor je!! het is je gegund, werd ook wel tijd :wink:

De kwaaltjes die jij opnoemde had ik vorige maand dus ook, paar dagen voor eisprong wat buikpijn hield aan tot dag of 3 a 4 na eisprong, begon rond dag 8 na eisprong steeds te niezen, had eigenlijk de link niet gelegd met de zwangerschap tot jij het zei :wink:, ook wat opgeblazen gevoel in mijn borsten, eigenlijk zelfde als jou dus.

WW: Balen meid :hug:. Maar geen bloed, is nog hoop, misschien gewoon iets te vroeg getest, blijf voor je duimen.

Heb hier denk mijn eisprong gehad, temp was vanmorgen weer wat hoger als normaal, heb net als vorige maand, maar dan wel iets minder soms wat buikpijn, hoop dat positief is :pray:. Fijne avand allemaal, meld me morgen wel weer. :-*

Ik heb al vanaf 23 dec een streepje bij de test :think:

Moguh!

Ik kan het nog steeds niet bevatten… Gisterenavond zoveel buikpijn en nu weer nergens last van.(maar dat zal wel komen weer eind van de dag) Heel gek. Een aantal mensen weten het al, maar het voelt eigenlijk niet echt goed om het te vertellen.

Toch bang voor het ergste denk ik.

Hopelijk komen er nog meer zwangeren bij :pray: :pray:

Nou nou kletskousen! Ik kom een paar daagjes niet kijken en ik kan het al niet meer volgen :lol: Ik ga eens proberen te reageren hoor.

Allereerst Becca,

WAUW!!! GEFELICITEERD!!! :dance: Super meid. Als het nog niet goed voelt het te vertellen wacht je toch lekker tot je de eerste echo gehad hebt.

Sterre,

Fijn dat je bent doorgestuurd naar de fertiliteitsafdeling. Maar hopelijk blijkt straks gewoon alles goed te zijn natuurlijk.

Karin,

Bij ovulatietesten kun je altijd wel een streepje hebben. Je hebt namelijk altijd wel LH in je urine zitten. Als je eisprong er echt aan komt en je je LH piek hebt moet het streepje dan wel net zo donker of donkerder als de controlestreep zijn.

Tammy,

Hee gezellie je bent er weer (actief). Fijn dat je eisprong is geweest, nu die verschrikkelijke wachtweken weer in.

Amy,

Bij sommige ovulatie testen is dus altijd een licht streepje te zien omdat er altijd wel wat LH in je urine zit. Ik zou gewoon nog een keer een zwangerschapstest doen zodat je wat meer zekerheid hebt. Ik hoop natuurlijk voor je dat die hartstikke positief is :pray:

Mama21,

Succes met de volgende ronde.

Nienke,

Hoe staat het er bij jou voor??

WW,

:hug: Balen dat de duivels zijn gekomen. Ik kan me voorstellen dat je er even genoeg van hebt.

Sorry verder kan even niet teruglezen.

Hier nog steeds in de wachtweken. Mijn temp is maar met 0,2 graad gestegen en ik had er hele rare dipjes tussen zitten. Volgens fertility friend heb ik op dag 14 mij ei gehad en hoewel ik dat gevoel zelf ook wel heb, vind ik dat uit mijn kaart blijkt dat ik hem dag 16 gehad heb en dat zou ook logischer zijn als ik mijn vorige kaartjes bekijk. Nou ja we zullen het wel zien. Geen klachten te bekken verder behalve wat misselijkheid maar dat komt door de koppijn die ik al een paar dagen heb (door de spanning). Ik moest gisteren naar de kaakchirurg. Ik heb een gigantische bult op mijn kaak ineens die je gelukkig alleen ziet als ik mijn kaken op elkaar druk. Hij zei dat het zeer waarschijnlijk niets ernstigs wat maar gewoon een cyste, maar nu moet ik de 17de voor een MRI. Ze wilden een foto maken maar ik wilde dat niet. Stel je voor dat ik wel zwanger ben :roll: :lol: Ze hadden het in ieder geval nog niet eerder meegemaakt. Wel hoger op de kaak, maar niet zo laag. Fijn hoor :roll:

Nou ga eens wat doen, moet nog boodschappen doen en naar een verjaardag.

Fijn weekend ladies!

Liefs,

Daniëlle

Ik zit naar de verloskundigenpraktijk te kijken op tv :o Die arme vrouw heeft erg veel pijn, wat verschrikkelijk naar eigenlijk zeg :?

Oh, nu is ze weer blij, het is een jongen :slight_smile:

Dames van de ovulatietesten, ik heb daar echt te weinig ervaring mee, ik had bijna nooit een streepje erop. (heb ze maar 2 maanden gebruikt)

Becca, het zal nog wel heel onwerkelijk voelen, maar ik vind het zo fijn voor jullie! Jullie geduld is gewoon beloond :inlove: Hoe is je man eronder?

Hoe gaat het met WW? Ik heb wel meegekregen dat je negatief getest hebt, maar niet dat :evil: ook al was gekomen?

Marieke, nog hoofdpijn?

Danielle, wat naar zeg van die bult :? Doet het geen pijn?

Je hebt het vast weleens verteld hoor, maar ik vroeg me af waarom jullie nou ookal weer voor je vorige zw.sch. iui kregen.

Zo Tammy, jullie gingen ook nog laat aan de slag met de kerstboom! Die van ons is inmiddels keurig opgeruimd, ik was alleen de ramen vergeten :roll: Rood plakband en spuitsneeuw, ben benieuwd hoe erg het is om dat eraf te halen :shifty:

Verder ben ik het alweer kwijt…vriendlief heeft de hele nacht liggen hoesten en roggelen, nu is hij begonnen met niezen :wall: Ben geloof ik niet helemaal uitgeslapen.

Hoofdpijn gaat weer goed :thumbup: vannacht kort nachtje gehad, Roos heeft overgeven maar lijkt nu iig nergens geen last meer van te hebben. Dus ik ga zo Roos ff onder de pomp zetten en dan zelf douchen en dan gaan we richting twente, dus ik ben er vanavond pas weer, dus dames niet teveel kletsen he!

Mogguh,

Lijkt me ook moeilijk om te bevatten hoor Becca.

Toch maar doen meid… tis echt zo. :mrgreen:

Danielle… succes met afwachten weer. Vreemd dat je zoveel dipjes hebt in je temp.curve. Toch een wat anders ritme gehad de laatste tijd? Misschien wel door een wat andere weerstand. ( Velen zijn ziek geweest en je hebt last van die bult op je kaak. Kan toch invloed hebben.)

Lijkt me erg vervelend, zo’n cyste op je kaak. :silenced: :hug:

Mijn duimen gaan nog steeds stug door met draaien voor degenen die het nodig hebben. :-

Marieke… prettig dat je hoofdpijn is afgezakt. Een goed begin van het weekend.

Je mag een ovutest alleen als positief interpreteren als de testlijn nagenoeg even donker ( kan ietsje lichter zijn, maar toch goed gekleurd) of donkerder dan de controlestreep is. Ik heb wat dagen voor de eisprong een heel licht lijntje, maar dat is toch negatief.

Mama21… succes in de 2e ronde. :thumbup:

Hier gaat het wel ok.

Stom, stom, stom…gisteravond met slechts een uur plas ophouden negatief getest. ( kruidvattest)

Ik heb echter niet het gevoel dat de menstruatie nadert.

M’n buik is onderdaan nog steeds erg uitgezet en m’n borsten zijn pijnlijk, incl. tepels.

Net heeeel licht bruin ( meer geel) op het papiertje gehad na het plassen, maar ik heb verder geen afscheiding.

Erg spannend, maar ook vervelend dit afwachten.

Ik test maandag evt. weer. ( Dan is het dag 15 na de eisprong)

Fijn weekend. :-

X Bren.