Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

Zo, ik ben d’r ook weer hoor! Lekker weer met de laptop op schoot. Mijn arme man is ziek (toch heeft ie even dat ene met die pc’s veranderd) hij had gisteravond en vanmorgen 39 graden koorts! Lijkt me toch wel erg hoog vooral voor smorgens :think:

We lagen d’r al op tijd in gisteravond, ik had me voorbereid op een slecht nacht, dus leek het me verstandig er wat vroeger in te gaan. Hij ligt veel te hoesten enzo, maar ik heb toch wel goed geslapen.

Ik ben zo benieuwd hoe ik me volgende week voel :think: Ik weet gewoon zeker dat ik niet zwanger ben/wordt deze maand, dus dan zou er toch ook minder teleurstelling moeten zijn?

Tedski en Djoesie, hoe zit het met jullie kwaaltjes? Nu mogen jullie ze echt gaan voelen, je lichaam houdt je niet meer voor de gek :wink:

Marieke menstruatie hoofdpijn? Ik hoop maar dat het snel zakt.

Becca: :pray: nog een paar dagen volhouden :pray:

Nienke aan de dunne geweest…goh en je bent niet de enige, misschien is het iets dat heerst?

Lieke, ik heb ook altijd wat meer pukkeltjes voor de menstruatie. Maar toen ik zwanger was had ik ze ook, maar dan waren ze wel wat groter zeg maar.

Brenda, hoeveel dagen nog wachten?

WW, lief dat je man zo met je meevoelt toch?

Tammy, lekker even eruit geweest, geniet nog maar even van je vrije dagen.

Is het bij jullie ook zo donker vandaag? Ongezellig zeg, alhoewel het een stuk minder koud is dan gister.

Ik ga zo nog even naar de hema m’n foto’s ophalen.

Zo kleine uk werd rond kwart over 3 wakker dus we hebben een mooi tukkie kunnen doen, ben wel wat opgeknapt maar gaat nog niet super, dus nog maar niet teveel op de pc.

Eigenlijk moeten we vanavond nog naar de bank om een en ander te regelen maarja…

En ik wil eigenlijk ook nog naar Ikea voor een nieuwe commode en kast :think:

Maar eens zien wat gaat lukken. Denk dat we iig maar MAC gaan eten :drool:

ah, wij pannekoeken en ik hoef ze niet eens zelf te bakken :thumbup:

(heb ineens last van mijn borsten :? )

Ow hadden we hier ook wel kunnen doen, nouja ik heb manlief al geboden straks eerst naar de mac te rijden alvorens thuis te komen haha.

Ik ga eens ff oppas regelen.

Geregeld, schoonma eet mac mee en dan kunnen we gaan.

Zo ff snel aankleden enzo.

Tot later.

haha, je schoonmoeder beetje omkopen met de Mac!

@Marieke1978 wrote:

nouja ik heb manlief al geboden straks eerst naar de mac te rijden alvorens thuis te komen haha.

Geboden :o Wie heeft er eigenlijk de broek aan bij jullie?

Willen jullie niet meer over mac en pannenkoeken praten :naughty: Ik heb zojuist heel wat verleidingen in de stad kunnen weerstaan, maar nu wordt het moeilijk :shifty:

*gaat maar weer een appel en een mandarijntje pakken*

even snel tussendoor, kom misschien vanavond nog wel even.

Sterre wou je even schouderklopje geven :clap:, vind knap dat je het ook volhoud. Hier lukt het ook wel aardig, maar moet soms wel mijn best doen om de lekkere dingen te weerstaan.

Misschien tot vanavond, andesr zien jullie me morgen :-*

Hey meiden,

Heb net een cb digitaal gedaan maar er staat NIET zwanger :cry: Heb er nu echt even genoeg van hoor, en heb net ook even flink zitten huilen…Ben nog steeds niet ongi en dat maakt me best hopeloos. Zolang heeft mijn cyclus nog nooit geduurd!

Nou ik ga even zitten balen hier en verder zie ik het allemaal…Heb nu ook echt even helemaal geen zin meer in het zwanger worden gedoe. :frowning: Sorry voor mijn geklaag maar moest het even kwijt

He WW, dat is balen… :hug: Ik snap dat je het even helemaal zat bent hoor. Gewoon zondag nog een keer testen zou ik zeggen, niet opgeven hoor :-*

Haihai,

He kl*te WW… :hug:

Nienke… Diarree heerst momenteel erg in het land. Ik denk dat het een virusje is.

Becca… spannend he? :wink: De duimen draaien hier.

Had Amy nog een testje gedaan? :shifty:

Sterre… knap dat je alle lekkere versnaperingen kunt weerstaan. Hier 1 die daar absoluut niet goed in is. :roll:

Tamara… leuk dat je hier weer regelmatig post! Gezellig. :smiley:

Marieke… Mac-ze! :drool:

Djoesie… hoe gaat het met jou? :wink:

Ja, hoe gaat het met mama21? :think:

Even copy-paste:

Nou… ik heb net een testje gekocht, maar ik heb er een hard hoofd in.

Ik heb nog steeds een erg uitgezette baarmoeder. ( is echt in dat gebied), maar het begint ietsje te zeuren en ik had heeeeeel licht een veegje bloed op een tampon.

Nu is mijn temp wel nog hoog( 37.1).Als ik m’n temp in de avond niet hoger krijg dan 36.4 dan is de menstruatie in aantocht. Al een paar maanden zo ervaren. ( ook al mag je er zo niet vanuit gaan)

Ik hou er rekening mee dat het weer niet zo mag zijn, maar wie weet…

Morgenvroeg doe ik een kruidvattest. We zullen het merken. :? :pray:

Ik heb verders erg opgezwollen borsten en ik voel me goed. ( meestal voel ik me belabberd voor NOD. )

• Zucht* .:shifty:

Fijne avond dames. :-*

P.s: Dit is de 12e dag na de eisprong. Ik heb m’n menstruatie altijd op 15 dagen na de eisprong.Ook raar dat ik nu al wat bloed heb. :think:

Ik hoop van harte dat er een paar zwangeren bij komen deze maand. Wordt echt wel weer eens tijd. :pray: :pray: :pray: :pray:

X Bren.

Dag Dames!

Eigenlijk morgen mijn NOD, maar ik had nog steeds geen bruinverlies en de temp steeg de pan uit, dus ik heb een test gedaan…

Herstel…ik heb 3 testen gedaan :oops: :oops: En nog steeds geloof ik het niet… :oops: :oops:

De goedkopegaf een discutabel streepje, de CB gaf een duidelijkere plus en de digitale gaf toch echt “zwanger aan”

:inlove:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, BECCA… :: GEFELICITEERD!!! ::

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Wat zijn/waren je klachtjes en had je ovutesten gebruikt? :shifty: :wink:

@Brendaatje wrote:

Dank je :mrgreen:

Mijn klachten: rond mijn ei vreselijke buikpijn, echt heel erg. Het viel me op dat ik vlak na mijn ei ( dag 11 of 12, toen had ik een positieve ovu test) echt mega sacho was :oops: Volgnes mij heb ik hier nog lopen zeiken dat ik zo sacho was :wink: (en vlak voor mijn nod ben ik meestal mega sacho, maar nu ook niet…althans…niet dat ik vond… :mrgreen: Daarna eigenlijk geen klachten…

Ik heb wat last van mijn ()() maar dat is zoooooooo weinig… En daar komt bij kijken dat ik het ook had toen ik ongi moest worden.

Verder bij vlagen wat buikpijn. Sinds gisteren ben ik heel erg aan het niezen steeds, heel maf, maar dat heb ik mijn vorige zwangerschap ook steeds gehad :roll: Vanochtend dus de 1e 2 testen gedaan en eigenlijk sinds vandaag buikpijn.

Dat had ik ook de vorige keer en toen was het zo erg, dat iedereen dacht dat het misging. Nu kan ik er rustiger onder zijn, omdat ik weet dat het goed kan aflopen. We wachten het af, onzeker blijft het toch wel.

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:inlove: Joeeeeeeeeeeeeeeeeehoe! Gefeliciteerd Becca! :inlove:

@Becca wrote:

@Brendaatje wrote:

Dank je :mrgreen:

Mijn klachten: rond mijn ei vreselijke buikpijn, echt heel erg. Het viel me op dat ik vlak na mijn ei ( dag 11 of 12, toen had ik een positieve ovu test) echt mega sacho was :oops: Volgnes mij heb ik hier nog lopen zeiken dat ik zo sacho was :wink: (en vlak voor mijn nod ben ik meestal mega sacho, maar nu ook niet…althans…niet dat ik vond… :mrgreen: Daarna eigenlijk geen klachten…

Ik heb wat last van mijn ()() maar dat is zoooooooo weinig… En daar komt bij kijken dat ik het ook had toen ik ongi moest worden.

Verder bij vlagen wat buikpijn. Sinds gisteren ben ik heel erg aan het niezen steeds, heel maf, maar dat heb ik mijn vorige zwangerschap ook steeds gehad :roll: Vanochtend dus de 1e 2 testen gedaan en eigenlijk sinds vandaag buikpijn.

Dat had ik ook de vorige keer en toen was het zo erg, dat iedereen dacht dat het misging. Nu kan ik er rustiger onder zijn, omdat ik weet dat het goed kan aflopen. We wachten het af, onzeker blijft het toch wel.

Bedankt voor het melden van je klachtjes. :wink:

Erg leuk voor je… nu nog beseffen, haha. :smiley: :thumbup:

Geniet ervan… :inlove:

ik heb nog 10% hoop dat ik je ga volgen. :shifty:

WAUW BECCA GEFELICITEERD !!! . Het is je zo gegund, zo lang wachten !

Zou m’n gevoel van gisteren dan toch waar zijn, dat zich hier meer zwangeren melden. :**:

Oh ja… Becca.

Je temp stijgt de pan uit, heb je een tweede temp stijging dan? Of hoe moet ik dat zien? Ben nieuwsgierig…

Hij was steeds rond de 37:00 (met wat uitschieters daargelaten) en op dag 22 ging hij naar 37:13, dag 23 naar 37:18 en vandaag ook…toen hield ik het niet meer :mrgreen: