Wannabe mama's!! Al 11 zwanger!

Amy, die paar minuten maakt ook niet meer uit.

(ik dacht trouwens even dat dat berichtje van Tedski van jou kwam… :shock: )

Ja, ze is bekomen van haar verjaardag. Kreeg vandaag nog een verlaat cadeautje van mijn zus en greep zowat het kado uit haar handen. Ze weet na de decembermaand precies wat ze er mee moet doen. :oops:

Zo, de cakejes zijn klaar, en de grote cake staat ook in de oven. Nog 55 minuten, dus tijd zat om te wachten op Amy haar test.

Nienke

ja maar nienke ik hoef nog niet te plassen :shock:

en over 17 minuten wel? (sorry wordt melig geloof ik)

ja, want ik begin het nu te voelen :mrgreen:

@Amy82 wrote:

ja, want ik begin het nu te voelen :mrgreen:

Goed gepland dan, ik moet echt wel vaker naar de wc dan dat… daarom heb ik op een gegeven moment die CB dingen gekocht omdat je die met ochtendurine mag doen. :smiley:

owwwwww spannend amy laat het alsjeblieft zo zijn!

spannend :pray:

jeetje, hoe geobserdeerd kan je zijn door 2 streepjes :mrgreen:

als dit een zwangerschapstest was, zou ik helemaal happy zijn :mrgreen:

maar goed, de teststreep + een licht streepje ernaast. kan het helaas niet op de foto krijgen :eh:

denk dat ik er over 2 dagen weer 1 ga doen en dan voor de zekerheid morgen klussen :mrgreen:

al denk ik niet dat mijn ei er nu nog moet aankomen…

Spannend Amy!

(nog 10 minuten moet de cake er in… :zzz: )

Hey meiden,

Ik kom morgen hopelijk weer reageren. Hele dag vreselijk hoofdpijn gehad en na werk meteen in bed gedoken.

Slaap lekker allemaal!

En Nien, die cakjes is niet alleen omdat mama ze lekker vind :naughty: Ennuh geloof dat we dezelfde hebben, met alfredJkwak?

Nep, boerderijdieren en circusfiguren. Maar zag die van AJK wel staan.

De grote cake is ook gelukt, morgen ook ff versieren (naam en 2 jaar opschrijven). Maar nu eerst slapen!

Welterusten dames! en Amy maar weer succes met wachten (maar ik geloof dat er wel meer in dat schuitje zitten).

Nienke

Amy, kliknkt op zich positief toch? Ik zag nooit een streep als mijn eisprong er niet aankwam, maar dat kan misschien per vrouw verschillen. Merk je niks aan afscheiding en slijmpjes?

En vanmorgen nog een zw.test gedaan Amy?

Of WW, want jij maakt het nog spannender!

Vanmorgen weer een hoge temp. dag 8 met een hoge temp (wel met veel dipjes moet ik zeggen). heb er normaal 12 voor de NOD, dus volgende week een keer testen ofzo.

Nienke

Tjeeeeeee. wat kletsen jullie zeg. Hou het niet meer bij hoor.

Ben aan het werk vandaag… bleeeeeee. heb geen zin.

Amy, een week voor m’n miskraam had ik ook 3 dagen een zeer positieve ovulatietest. Toen ben ik uiteindelijk maar een zwangerschapstest gaan doen die ook positief bleek te zijn.

Nog 4 dagen. Ik voel weinig. Heb wel een paar pukkeltjes in m’n gezicht, heb ik sinds de zwangerschap altijd een paar dagen voordat ik ongi word. Hopelijk kan het ook een symptoom zijn, iemand er ook last van gehad voor/tijdens zwangerschap? Aaaaaaaaaaargh… ik word gek.

Goedemorgen meiden

Amy ik ben nog heel benieuwd of je misschien zometeen nog posi test met een zwangerschapstest!

@Lieke, nou pukkeltjes zijn wel een symptoom maar goed dat kan ook weer een symptoom zijn van een naderende menstruatie dus je kan nog twee kanten op!

Maar besef ook dat kwaaltjes ook pas na de 6 weken of zelfs later kunnen komen of helemaal niet…dus weinig voelen zegt ook weer niets! Ik duim ook voor jou!

Nou hier nog steeds geen ongi en aanstaande zondag als ik nog niet ongi ben testen we met de cb digitaal dus we wachten nog steeds af.

Ja hoor, ik ben er weer niet en dan gaan ze weer beppen :stuck_out_tongue: :wink:. heb ik nu wel wat om bij te lezen.

Brendaatje: Je maakt het wel heel spannend hoor :wink:. Je klinkt echt heel positief, hoop echt dat het raak is voor je.

Chantal: jij zegt het over het slapen ik dacht het zelf al. Het kan een zwangerschapverschijnsel zijn, heb het afgelopen keer toen ik zwanger was ook last van gehad, niet super extreem, maar sliep anders dan anders. Het klinkt wel heel positief allemaal. hoop het zo van harte voor je!! Je wacht er al zo lang op!! Ga hier nog harder duimen dan ik al deed :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray:. Fijn weekend.

Amy: ook voor jou klinkt erg positief. kan toch ook bijna niet anders zou je denken, dag 40 en nog niks te zien :think:. Ik hoop echt dat gewoon raak voor je is en dat het goed blijft gaan!! wat betreft die ovulatietesten klopt het wat je zegt. Mijn ovulatietest sloeg ook licht positief uit, heb het getest toen ik wist dat ik zwanger was. Spannend meid :pray:

becca: Ja ja, heb het weer te pakken. Kan geen genoeg krijgen van kok, dus mijn verslaving is weer terug :D. Hoe gaat het nu bij jou?? Vandaag je NOD hé.

WW: Ook voor jou heel spannend. Nog een dag overtijd erbij. Wat lief dat je mannetje dat zei, vaak hebben mannen het met dat soort dingen wel bij goede eind :pray:. Kun je niet eerder aan testen, ben zo nieuwsgierig :wink: jeetje volgens mij gaat het hier straks heel hard. Loopt het leeg ofzo.

Nienke: Hier was ik ook aan de dunne en mannetje lief ook. Heb niet giga veel verstand van medicijnen, maar wel beetje, volgens mij is dat na 5 weken geen bijwerking meer, dan is alweer uit je lichaam. Maar hou me er niet aanvast.

Marieke: hoe voel je je vandaag??

Hoe gaat het eigenlijk met mama21???Iemand nog wat gehoord??

Ik heb zo’n vermoeden dat er deze maand een aantal dames gaan verhuizen, hoop eigenlijk dat ik zelf ook bij mag horen :pray:. het wordt echt spannend. hoop dat we deze maand gewoon met zijn allen zwanger zijn, volgens mij hebben we dan een record behaalt. Nou dames ga er weer vandoor, ga even huis opruimen. daarna gaan we naar stadje wandelen even naar de markt en naar schoonouders. gisteren was de film trouwens echt heel goed. Ben bij golden compas geweest, echt een aanrader.

@Tedski wrote:

Dames, spannend allemaal!!

Ik wil eigenlijk even reageren op Amy, volgens mij was Djoesie ofzo degene die een ovulatietest had gedaan toen ze vermoedde dat ze zwanger was en die was positief.

Ik wil wel een ovulatietest doen, dan weet je het zeker :d

En je mag ongeveer 4 uur niet plassen.

Neen dat was ik niet hoor, heb geen ovulatietesten gebruikt maar heb wel van iemand anders gehoord dat die pos kan zijn als je zwanger bent. Kan me niet meteen herninneren wie dat was… :think:

Amy je maakt het super spannend hoor meid… deed je al een nieuwe zwangerschapstest? Ik hoop zo hard voor je dat je toch zwanger bent…

Het is hier zo spannend zeg voor veel van jullie! Ik hoop dat jullie allemaal snel kunnen verhuizen van topic!

Brenda: ook voor jou spannend! Ik ga voor je duimen! :thumbup:

Chantal: Slapen? Ik slaap ook anders nu, ofwel héél erg vast met vreemde dromen ofwel lig ik lang wakker en ben ook wakker midden in de nacht zonder reden. OOk voor jou duim ik! :thumbup:

Becca en WW: NOD!! Spannend! wannneer gaan jullie testen testen? Ik duim ook voor jullie!:thumbup:

Tammy: leuk om te zien dat je terug bent en dat het goed met je gaat meid! Ik hoop dat het heel snel raak voor je is en dat alles deze keer goed gaat!

Groetjes :-*

Hier nog steeds knallende koppijn, voel me mega beroerd, Roos krijgt nu een fles melk dus hopelijk zo ff slapen, dan kruip ik ook terug in bed.

Tot later dames.

@Djoesie wrote:

@Tedski wrote:
Dames, spannend allemaal!!

Ik wil eigenlijk even reageren op Amy, volgens mij was Djoesie ofzo degene die een ovulatietest had gedaan toen ze vermoedde dat ze zwanger was en die was positief.

Ik wil wel een ovulatietest doen, dan weet je het zeker :d

En je mag ongeveer 4 uur niet plassen.

Neen dat was ik niet hoor, heb geen ovulatietesten gebruikt maar heb wel van iemand anders gehoord dat die pos kan zijn als je zwanger bent. Kan me niet meteen herninneren wie dat was… :think:

Groetjes :-*

Dat was ik dan misschien… 3 CB smileys, 3 dagen achter elkaar !

Marieke :-* :zzz: