Wannabe augustus mama's

Hou op zeg, kon net al een lolly niet weerstaan en daar ben ik normaal niet dol op. Vreet echt bij de klippen omhoog. Ik weet in ieder geval een goed voornemen!

haha daar heb ik dus ook last van

Vrijdag heb ik eenafspreek bij mensen om toch weer te gaan beginnen met herbalife. Dat geintje met die ad kost (lees= krijg erbij) me 13 kilo!!!

Dat kan er bij mij ook wel af, maar dan ook niet meer (lekker positief he?). Na de eerste goede zwangerschap was ik 5 kilo lichter dan ervoor, dus dat alleen is al een goede reden…

Euhm :oops: :oops: bij mij moet er dus wel meer af dan die 13 kilo. Ald je denkt aan zo’n 30 kilo komt het meer in de richting :cry: :cry:

Succes dan :thumbup:

Goedemorgen! Het was onwijs leuk, het oefenen gisteravond! We gaan allemaal (8 personen) een groene glim bloes aan doen, en de afro pruiken worden gehuurd, die heb ik nog niet gezien. Aan schmink doen we niet hoor, dat werd te gek voor een liedje van 2 minuten, we moeten derest van de avond nog toonbaar zijn :lol:

Mijn vriend doet de lead-zang trots :inlove:

Wij zijn het koor :mrgreen: Zaterdag is het zover, ik hoop dat we iemand foto’s kunnen laten maken met onze camera, dan kan ik het hier laten zien :mrgreen:

Meer goed nieuws, mijn temp was vanmorgen omhoog :thumbup: Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Hè Hè! Cyclus dag 18, dat wel :think:

Ik probeer maar er vanuit te gaan dat het niet raak is, maar aan het klussen kan het niet gelegen hebben :oops: :inlove: Manlief heeft een ijzeren dicipline, dus we waren al vanaf cyclusdag uhhh 7 om de dag aan het klussen :mrgreen:

We praten er niet over, van ‘we moeten het weer doen’ want dat vind mijn vriend vervelend en te zakelijk. Het is op het moment een onuitgesproken afspraak, hij is er dus net zo mee bezig als ik, erg fijn, want toen we net begonnen waren moest ik hem er steeds aan herinneren of zelf verleid-acties ondernemen. Tuurlijk doe ik dat soieso weleens, maar niet om de dag :wink: :roll:

Ja, jullie lezen het al, ik heb weinig geheimen over mijn ‘klus’-leven zal ik maar zeggen :wink:

Chantal, ben je zo aangekomen door de medicijnen? Wat is ad? Antidepressiva?

Hier trouwens ook geen testen in huis hoor :snooty: Welnee, eerst maar eens van dag tot dag afwachten. Ben erg benieuwd, of ik bloedverlies krijg, dat kan ik vanaf nu gaan verwachten. Elke dag is er weer 1. Nu ben ik vandaag erg vrolijk enzo, bij de eerste druppel zal het wel omslaan vrees ik. Dus geniet ik nu even van mijn opgewekte bui.

Heb net een stuk of 28 wassen opgevouwen (ok, ik overdrijf) maar deed er wel een uur over. Ondertussen leuke filmpjes geluisterdgekeken op youtube van Brigitte Kaandorp en Bert Visscher.

Het verschil tussen man en vrouw wil ik jullie niet onthouden:

http://nl.youtube.com/watch?v=ZRZp1zO28fw

Of kenden jullie hem al?

Nou Amy, wachten tot je een week over tijd bent is ook wel errug lang hoor. Hoeveel dagen moet je nu nog tot je nod?

Nienke, dus jouw wachtdagen zijn ook begonnen?

Lautje, al aangemeld bij de aug-mama’s?

Nienke: Dank je!!!

Sterre: Ad is idd anti depressieva.

Zo je hebt je ei dus gehad. Mooi en nu maar afwachten…

Enne ik wil foto’s zien van je optreden!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Liefs, Chantal.

Sterre, ik weet niet of het al genoemd was, maar je temp kan ook 1,2 of 3 dagen na je ei omhoog gaan. Dus kan zijn dat ie op dag 16 ofzo al geweest is…(hier een tempmuts :lol: )

Nee, niet in de wachtweken. Ja, wel om te wachten wat mijn cyclus doet. Als ik van de normale 28 dagen uitga, is morgen mijn ei. Merk er nog niet veel van, maar das altijd zo. Mijn gevoel zegt dat mijn cyclus iets langer gaat duren dan 28 dagen. Wat ik ook niet erg vind. Na de curretage was het 10-24-28. Dus ook niet zoals het hoort…we zien het wel. Ik ga niet tempen deze keer, heeft mijn hubbie specifiek om gevraagd. Ach en heb er zelf ook niet zoveel behoefte aan.

Nienke

Goedemiddag dames! Wat zijn jullie toch een stelletje kletstantes :lol:

Vandaag is mijn temp weer gestegen. Hopelijk een goed teken :pray: Nog ongeveer een week wachten… waarom duurt wachten toch zo lang??

Omdat we een stel ongeduldige tantes zijn!

Moet eerlijk zeggen dat ik mijn gedachten goed kan verzetten in deze drukke feestmaand.

Nienke

Ja, de drukte die helpt wel inderdaad, gelukkig.

Ik plaste net bijna in mijn broek :shock: Ik nieste en riep toen heel hard ‘hoe!’ ofzo :lol: Ik was vergeten dat ik m’n benen bij elkaar moet houden als ik nies, hahaha, nou ja, het was maar een druppel, m’n zoon en zijn vriendje moesten er erg om lachen :oops: :mrgreen:

Ha, je temp weer omhoog purpled, dat geeft wel weer hoop he :wink: :pray:

Oja, nienke, ik geloof dat het he, nu ben ik haar naam kwijt…Lieke was die dat zei van die temp, dat ie niet meteen omhoog hoeft te gaan, dat stelt me inderdaad wel wat gerust.

Ik heb lekker geshopt, maar m’n outfit is nog niet compleet voor zaterdag! Het liefst wil ik nog zwarte laarzen hebben, ik heb ook al 5 paar gepast, de enige die meteen lekker zaten, en ook nog leuk stonden, die liepen niet goed :frowning: En ik moet er toch echt ook mee overstraat kunnen :roll:

Ik ben zomaar nieuwsgierig Purpled, naar waarom je Purpled heet :shifty:

@Sterre: Ik vind Birgitte Kaandorp echt fantastisch! Ik kan zo lachen om haar :slight_smile:

Leuk is ze he :mrgreen: Ik vond nog veel meer op youtube, heerlijk!

Hi meiden!!!

Ja, ik heb me aangemeld bij de augustus mama´s.

Misschien wordt het dan toch allemaal wat echter… :wink:

Ik moet zeggen dat ik me vandaag totaal niet zwanger voelde, het komt en het gaat! Maar ja, ze zeggen ook wel dat het echt misselijk zij pas met een week of 6 komt, dus we wachten af!

Mijn papa belde net alweer op hoe het met zijn kleinkind gaat… :inlove: Die is zo ontzettend blij dat hij toch nog opa gaat worden!!!

( Hij heeft in mei te horen gekregen dat hij nog ongeveer 5 jaar te leven heeft… :cry: . Hij heeft namelijk al 5 bypasses gehad, en er zitten nu nog steeds vernauwingen in de aderen bij zijn hart… Daar kunnen ze helaas niets meer aan doen )

Hij werkt in een ziekenhuis, en heeft al aan een aantal zusters gevraagd of ik misschien een aantal keer ´s avonds extra echo´s mag krijgen gedurende de zwangerschap. Wel super lief natuurlijk!

Meiden, ik duim zo hard dat jullie de komende 9 maanden geen :evil: :evil: :evil: meer op bezoek krijgen! :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Wie is de eerste NOD???

xxx

sterre; ik moet nu nog 9 dagen tot mijn NOD! zit dus lekker onder de 10 :mrgreen: iedere dag is er eentje!! en ja wachten tot ik een week overtijd ben ga ik toch niet redden hoor, kan ik je nu al zeggen :shifty: (al helpt het wel dat ik op zaterdag de 22e NOD heb, zondag, en dan weer dinsdag en woensdag de winkels dicht zijn, en dat ik do en vr moet werken :shifty:

oftewel: maandag de 24e is dé dag om een test te kopen :mrgreen:

@Sterre74 wrote:

Ik ben zomaar nieuwsgierig Purpled, naar waarom je Purpled heet :shifty:

:lol:

Jij bent de eerste die het me vraagt. Tis wel een lang verhaal :shifty: Zal het even verkort vertellen. Jaren terug was ik met een vriendin ergens waar een kennis van haar ook was. Hij noemde zichzelf Yellow man en spoorde niet helemaal :roll: Hij had ruzie met die vriendin van mij en probeerde een beetje te bemiddelen. Toen begon hij een heel verhaal dat hij geel was en mijn vriend zwart en ik was het paars er tussen in dat het allemaal probeerde goed te maken. Vanaf dat moment noemde hij mij Purple D (ik heet Daniëlle) en nou ja 't klonk wel grappig en een nickname verzinnen is altijd moeilijk dus vanaf dat moment gebruik ik purpled als nick. :roll: :lol: Het slaat dus eigenlijk helemaal nergens op maar ik hoef bijna nooit een andere nick te zoeken omdat degene die ik wil al bezet is.

Lautje,

Goed dat je je hebt aangemeld bij de augustus mama’s :thumbup: Je zult de meiden daar snel genoeg beter leren kennen. En ik hoop natuurlijk dat ik volgende week me ook bij jullie mag aansluiten :mrgreen:

Volgens mij heb jij wel een heeeele lieve papa of niet? Moeilijk hoor dat hij nog maar zo kort heeft.

purpled; leuk zo’n achterliggend verhaal over een nickname :mrgreen:

Dames, even over het tempen. Mijn gyn heeft uitgelegd dat na je ei je temp stijgt. Dus niet 3 dagen later nog.

Heb er ook nog wat info over gevonden.

Begin met het meten van je normale temperatuur op de eerste dag van je menstruatie, noem dit dag 1. Meet 's morgens, als je nog in bed ligt, rectaal je temperatuur en schrijf deze op in een curve (zie tekening onder), vervolgens doe je dit iedere dag om ongeveer dezelfde tijd, op dezelfde manier en noteer dit dagelijks (dag 2, dag 3 enz). 12-24 uur na de eisprong vindt er (o.i.v. het hormoon progesteron) een temperatuurstijging plaats van 0,3 tot 0,5 graden Celsius. De temperatuur blijft vervolgens zo hoog en daalt vlak voor de nieuwe menstruatie weer naar het niveau van dag 1.

Zoutjes mmmmmmmmmmm

Howel…beetje last van mijn maag…als het maar niet doorzet, want er schijnt weer wat te heersen. Amy is ook ziek, heeft gespuugt en stond te klappertanden van de koorts. Hubbie is ook niet in orde, dus morgen nemen ze beide een snipperdag :inlove:

Sterre: top dat het goed ging!! Leuk nr is het trouwens die jullie hebben uitgekozen!! Ben benieuwd naar de foto’s!

Ben sowieso wel benieuwd hoe iedereen er uit ziet :mrgreen:

En Sterre, je temp omhoog :dance: :dance: Toch je ei!! Filmpje zal ik eerdaags effe bekijk, ben vorig jaar bij haar show geweest, was super!

Nienke: hier ook een tempmuts. We doen het voor het eerst samen deze maand. Ik wli graag dat hubbie zich er meer in gaat leven zeg maar. Dat hij ook een beetje mee krijgt hoe het allemaal kan voelen als het niet lukt. Deze maand ook de ovu testen voor het eerst…

Lautje: goed dat jij je hebt aangemeld!! En nu groeien met die buik, mijn camera brand in mijn tas :angel:

Purpled: grappig hoe je aan je nick komt! De mijn hoef ik niet uit te leggen denk ik :mrgreen: