Lautje,
Lekker snel al :thumbup:
Mijn temp vandaag is weer 36,5. Ik voel ook weer van alles borrelen in mijn buik… alsof ik ongesteld moet worden. Volgens mij had ik dat vorige maand ook en toen werd ik ook gewoon ongi dus dat zal deze maand ook wel weer zo zijn. Nog een weekje wachten…
Ja, er zijn nog maar heel weinig augustus mama’s…
Ik schrijf daar ook nog niet mee, er zit niemand die ik ken. :oops:
x
@lautje84 wrote:
Ja, er zijn nog maar heel weinig augustus mama’s…
Ik schrijf daar ook nog niet mee, er zit niemand die ik ken. :oops:
x
Haha maar dat maakt toch niet uit joh?! Zo leer je nog eens mensen kennen. Met mijn groepje van de Feb 2007 mama’s schrijf ik ook al vanaf het begin. Hartstikke gezellig! :thumbup:
Hahahaha, weet ik ook wel… :oops:
Misschien komt het ook wel omdat ik het echt nog niet besef…
x
We zorgen er gewoon voor dat er meer augustus mama’s komen… toch
Ik ben al een augustus mama, maar dan van 2004. Leuke tijd om met verlof te zijn/met baby op pad te kunnen.
Ik dat ik het nu weer word. Maar zal wel weer niet.
Nienke: jij was inderdaad een stuk verder met je zwangerschappen. Heftig hoor…dat je denkt dat het goed gaat en dan te horen krijgt dat het fout is…en dat tot 2x toe… Hopelijk komt alles snel weer op gang en blijf je dit keer zwanger.
Lau: 7 januari :dance: goed zeg! Spannend hoor!! Weet je al wanneer je een echo krijgt? Enne…gewoon mee gaan schrijven daar! Je komt er vanzelf tussen, dan zal je zien dat het harstikke leuke meiden zijn. Ik ben zo bij de mei 2006 mama’s beland vanaf dag 1 en , ondanks dat er ook wel eens herrie in de groep is, zijn we zo vreselijk hecht dat ik me geen leven zonder die meiden voor kan stellen. Met de ene kan je beter overweg dan met de ander, maar het maakt de boel wel compleet.
Purple: nog een week! spannend!!
Lieke nog 3 dagen
Goedemiddag dames!
Nou, hier vanmorgen wel wat onzekerheid, cyclus dag 17 en nog steeds een lage temp. Geen idee wat ik daarvan moet denken…Wat vinden jullie?
Gelukkig heb ik het druk vanmiddag, ben aan het rommelen met kerstversiering en spuitsneeuw En wat telefoontjes gepleegd, ik heb een hekel aan bellen, maar als ze mij dan bellen is het toch altijd even gezellig :mrgreen:
Straks boodschappen doen, we (mijn zussen en ik) zijn bezig met hapjes voor eerste kerstdag en dat gaat heel leuk dit jaar :dance:
Nienke, verdorie, al 2x misgegaan bij jou :hug: Ik hoop met je mee dat het snel raak mag zijn en gewoon goed gaat
Tuurlijk Lautje, gewoon mee gaan kletsen daar. Zeg, kletst Bianca daar niet mee dan, die ken je toch? En wie weet wie er allemaal nog volgen
Leuk dat je eerste afspraak met de vk staat!
Chantal, gewoon weer gezellig meekletsen hoor
Purpled, verdorie, temp gezakt, geen paracetamol genomen vannacht?
Sterre: de volgende cyclus ga je ovulatie testen gebruiken :naughty: Dan weet je tensminte zeker hoe of wat, dit is ook niks! :snooty:
Dag 17 is wel erg laat, maar misschien heb je wel gewoon een hele lange cyclus deze keer… :hug:
@Sterre74 wrote:
Goedemiddag dames!
Nou, hier vanmorgen wel wat onzekerheid, cyclus dag 17 en nog steeds een lage temp. Geen idee wat ik daarvan moet denken…Wat vinden jullie?
Gelukkig heb ik het druk vanmiddag, ben aan het rommelen met kerstversiering en spuitsneeuw En wat telefoontjes gepleegd, ik heb een hekel aan bellen, maar als ze mij dan bellen is het toch altijd even gezellig :mrgreen:
Straks boodschappen doen, we (mijn zussen en ik) zijn bezig met hapjes voor eerste kerstdag en dat gaat heel leuk dit jaar :dance:
Nienke, verdorie, al 2x misgegaan bij jou :hug: Ik hoop met je mee dat het snel raak mag zijn en gewoon goed gaat
Tuurlijk Lautje, gewoon mee gaan kletsen daar. Zeg, kletst Bianca daar niet mee dan, die ken je toch? En wie weet wie er allemaal nog volgen
Leuk dat je eerste afspraak met de vk staat!
Chantal, gewoon weer gezellig meekletsen hoor
Purpled, verdorie, temp gezakt, geen paracetamol genomen vannacht?
Nee, Bianca is een juli mama…
Komen jullie me dan wel snel gezelschap houden???
Helaas Lau! Dat ga ik niet meer redden… ik zou een september mama worden…
Ik heb geen idee wanneer ik uitgerekend zou zijn als ik nu zwanger zou blijken te zijn. Bij een cyclus van 28 dagen is het 1 september. Maarja, bij een kortere cyclus is het eerder.
Maar soieso, als ik dan 1 september uitgerekend zou zijn, en ik beval eerder, dan ben ik alsnog een aug. mama :think:
Neeeeeee ik denk te veel, ik stop er weer mee :naughty: :mrgreen:
Becca, je hebt helemaal gelijk, ik ga inderdaad de volgende cyclus ook ovulatietesten gebruiken, ik vind het niet leuk zo. Ik hou erg van duidelijkheid :shifty:
Tja, misschien heb ik een lange cyclus, zou dat door de primolut komen dan? Bleeeeeh ik ga even wat anders doen, morgen zie ik wel weer.
Vanavond gaan we trouwens ook iets leuks doen (hoop ik)
http://www.youtube.com/watch?v=_ZnWRiDavqo
Schoonzus en zwager zijn 25 jaar getrouwd (ga er dus vanuit dat ze hier niet perongeluk toevallig meelezen) en op deze melodie is er een lied gemaakt, vanavond gaan we kijken of we het dansje na kunnen doen :mrgreen:
als, en ik zag áls :mrgreen: ik nu zwanger ben, zou ik 30 aug uitgerekend zijn (van een 28daagse uitgaande), dus dan kan ik nog net bij de augmama’s meekletsen :mrgreen:
nog 10 dagen wachten, aftellen is nu echt begonnen :mrgreen:
Sterre en Amy, hebben jullie enig idee of het raak is?
tedski;
mijn lichaam ‘kennende’ ben ik snel zwanger (3x in 7 maanden :mrgreen:) dus ja het zou zomaar kunnen :mrgreen: hebben 4 dagen achter elkaar geklust, ging ervanuit dat ik t weekend mn ei had, dus die zal ik niet gemist hebben :mrgreen:
maar om en wat zinniger antwoord te kunnen geven moeten we een weekje verder zijn
En ga je niet weer zo vroeg testen Amy? Of maakt het je niet uit dat je het weer zou weten dat je zwanger bent en het zou weer vroeg fout gaan?
Sterre is nu waarschijnlijk druk rondjes aan het draaien met een groot afro pruik op :shock:
Nienke
pfffffffffffffff nou nienke ik heb me nu voorgenomen om pas te testen als ik een week overtijd ben, want dan hoef ik nog maar een week te wachten tot ik naar de gyn mag :mrgreen:
dat ga ik echt volhouden :liar:
maar ik heb (expres) geen testen in huis, dus kan voorlopig nog niet testen :mrgreen:
Lautje: veel kletsplezier bij de aug mama’s. Had graag metr je meegegaan, maar helaas.
Hoe gaat het nu met je? Al last van de kwaaltjes???
Sterre: jaja ik ben er nu wel weer…
Veel plezier met je dansje!!!
Amy: Ga voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs, Chantal.
Ja hoor, door jullie kon ik het niet laten ook te kijken. Als ik een cyclus van 28 dagen heb na de miskraam (wat wel super zou zijn), dan zou ik 5 september uitgerekend zijn als het raak zou zijn.
Het is wel veel ‘zou-tjes’ in 1 zin, ga er ook niet vanuit.
Nienke
veel zou’tjes ja nienke, maar het zou kunnen natuurlijk…
Lekker die zoutjes :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: