Ja… nog 4 dagen inderdaad tot m’n NOD… Maar ik ga vandaag zeker niet testen… Vrijdag of zaterdag op z’n vroegst.
Spannend zeg!
Al wat verschijnselen?
X Bren.
Eerlijk gezegd voel ik weinig (bij m’n eerste zwangerschap ook nauwelijks symptomen voor m’n NOD). Ben snipverkouden dus voel me nu sowieso heel gammel. Ik durf niks te hopen.
karen; welkom hier! gezellig dat je mee komt kletsen. voor jou dus spannende dag morgen!!
becca, tammy en (sorry naam ff vergeten); balen van ongi… :hug:
denk dat mijn vruchtbare dagen nu achter me liggen (deze maand nog geen ovulatietesten gebruikt). hebben vr, za en zo avond geklust, en gister wilde mn vriend voor de zekerheid ook nog :oops: (of voor de lust natuurlijk :mrgreen: :P). dus ja, wie weet wat het gaat worden deze maand… weet dat je beter om de dag kan doen, maar ja.
kreeg vandaag wel ontzettend last van mn rechterborst, begon echt pijn te doen met steken enzo! wel eindelijk weer het ‘vertrouwde’ gevoel dat ik echt weer met een cyclus bezig ben…
Sterre: dat is ook een van de redenen waarom ik niet zo graag naar de dokter wil. Ik ben bang dat het mijn relatie zal gaan kosten. Hubbie verwerkt dingen namelijk op een hele andere manier dan mij. Hij is heel erg introvert en dat botst wel eens met “uitbundige getoon van emotie”
Brenda: nachtdienst, jeetje…(verpleging?) lijkt me wel lastig zo in de klustijd ja. Heb je geen moment dan dat je beide thuis bent?
Lieke: nog 4 adgen
Amy: spannend weer! Nog 11 dagen…dat wachten vind ik altijd het ergste van de hele cyclus. …
Net hubbie uitgelegt van de templijst en de ovutesten, hoe alles werkt enzo. Hij is wel erg benieuwd. Weet een van jullie trouwens of de eisprong elke maand vanuit een andere kant komt? Steeds links-rechts-links-rechts, of is dat niet per definitie zo? :think:
Lieke en Amy, misschien heb ik iets gemist hoor, maar jullie hebben allebei een miskraam gehad toch? Weten jullie dan al zeker hoe jullie cyclus loopt nu? Of gebruiken jullie ovutesten of tempen jullie?
Ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat. Heb het idee dat mijn baarmoeder nu minder te verduren heeft gehad dan de vorige keer. De vorige keer was een curretage, deze keer de medicijnen om het op te wekken. En de vorige keer was ik 10 weken zwanger, nu 8 weken. De baarmoeder is dan minder groot. Ik hoop dat het wat scheelt met het oppikken van de normale cyclus…
Lautje: je meent het niet, de testen zaten achter je computer, je zat er dus bijna met je neus bovenop! :lol: Hoe voel je je nu? Jammer te lezen van de reactie van je schoonouders. Ik kan geloven dat dat wel wat pijn moet doen. Trek het je maar niet teveel aan en geniet van je zwangerschap. :-*
Tammy & Brenda: :hug:
Nienke: Er niet teveel mee bezig zijn? Dat ken ik ook. Ik hou mezelf voor dat ik er niet mee bezig ben maar ook hier ligt de kalender erbij met de klusdagen en de temperatuur! :oops:
Als je nu een kindje wil, dan kan ik me niet inbeelden hoe je het moet doen om er niet mee bezig te zijn. :roll:
Becca: Ik kan best geloven dat het even moeilijk blijft ook al is het niet je eerste kindje. Het blijft nu eenmaal bang afwachten en hopen… Dat is voor iedereen hetzelfde.
Ik ben intussen nog rustig aan het afwachten… :liar:
Mijn nod komt nu toch wel dichtbij maar ik heb besloten om echt niet te vroeg te gaan testen. :naughty: Daarvoor ben ik al te vaak ontgoocheld geweest… Toch blijven de klachtjes en dat is wel hoopvol. Maar ik probeer er niet teveel aan te denken… Hoe moeilijk dat ook is…
nienke; ik hou het erop dat ik de laatste keer gewoon te vroeg heb getest (had ook een onwijs licht streepje) en dat ik gewoon ongi ben geworden. heb daarvoor geen normale cyclus gehad, dus tja, even op de gok nu dat we afgelopen weekend vruchtbaar weekend hadden… want 2 weken geleden op zaterdag was ongi echt doorgebroken…
gebruik nog geen ovutesten, wil dat denk ik wel gaan doen als ik over 2 weken ongi word! en misschien ook wel niet…
Wel stom ,was zo zenuwachtig in die wachtweken…Maar het stomme is ook dat ik absoluut geen vertrouwen had in een goede afloop. Ik wist zeker dat ik ongi zou worden een ook zaterdag…
Maar toch uit zelfbescherming wou ik niet teveel hoop krijgen en niet teveel op het forum zijn …
Chantal, heel herkenbaar. Ik heb het juist de eerste dagen na het doorbreken van de ongi dat ik niet zoveel zin heb om te reageren
Amy, oh op die manier. Weet je ook of de eerste dag van de bloeding van de miskraam weer als 1e dag van je cyclus kan gelden? Het zal wel weer iets zijn wat bij iedereen anders is. Als het wel zo is, dan is het overmorgen 2 weken geleden namelijk. Nou ja, ik wil toch niet gepland klussen voorlopig, dus eigenlijk maakt het niet uit…
Nienke: ja ik heb ook miskraam gehad inderdaad. Maar op de controle-echo om te zien of alles “schoon” was, was ook al weer een follikel te zien. M’n eisprong zat er al weer aan te komen :shock:
Misschien komt het omdat het waarschijnlijk al heel pril is misgegaan, dan komt alles misschien sneller op gang. Weet het ook niet.
Dat scheelt dan weer voor jullie. Kunnen jullie tenminste direct de draad weer oppakken.
Ik zie het wel zoals ik al zei. Ik was 8 weken zwanger, maar het vruchtje was 6wk+4 dgn. Dat scheelt misschien met de vorige keer, toen 10 weken zwanger. Zo’n baarmoeder is dan al verder zwanger (dat klinkt raar), omdat die wel gewoon doorgroeit en er al meer HCG hormonen waren dan deze keer…Het voelt in ieder geval al wel weer normaal allemaal. Met de curretage voelde het van binnen beurs op de 1 of andere manier. een soort van spierpijn…
Even over niet willen reageren: daar zit ik nog steeds in eigenlijk. Ik heb het met name de periode voor we weer opnieuw kunnen beginnen, dus vanaf menstruatie. Ik heb wel alles meegelezen.
Voor alle meiden die helaas hun menstruatie hebben gekregen: :hug: 2008 wordt inderdaad ons jaar!
Er zijn nog maar weinig augustus moeders, of niet?