2girls1cup is van hetzelfde kaliber begrijp ik?
:sick:
@~Judith~ wrote:
2girls1cup is van hetzelfde kaliber begrijp ik?
:sick:
Nee, 2 hele verschillende dingen (vind ik), nou ja, het gaat uiteraard allebei over sex maar euh … dan op een andere manier! :think: :roll: :lol:
na die reactie krijg ik helemaal ranzige ideeen , wordt alleen nieuwsgierig
OMG die reactie :shock:
@Affie wrote:
OMG die reactie :shock:
Ja had ik ook
2girls1cup gaat over 2 meiden die kakken in een beker en het dan opeten… heb zelf de video niet gezien maar er wel over gelezen …
ook :sick: :sick: :sick: aleen anders :sick: :sick: :sick:
In een spoiler dan maar wat is er te zien bij 2 girls1 cup?
@Formally known as Vuegje wrote:
2girls1cup gaat over 2 meiden die kakken in een beker en het dan opeten… heb zelf de video niet gezien maar er wel over gelezen …gadver de gadver ja dat hoef ik ook niet te zien nee
@Formally known as Vuegje wrote:
2girls1cup gaat over 2 meiden die kakken in een beker en het dan opeten… heb zelf de video niet gezien maar er wel over gelezen …
krijg al :sick: neigingen bij het lezen van de spoiler
ik had die mail niet gehad, maar ben nogal schierig aangelegd…dus ook maar gegoogled.
Ik denk dat ik ongeveer zo :shock: heb gekeken…mijn hemel, ik kan bijna begrijpen dat het niet goed afgelopen is. Wie doet nou zoiets :naughty:
Enne…van die 2 girls heb ik ook ooit een stukje gezien…da’s gewoon te erg :sick: bah
Dat van die meiden wekt mijn nieuwsgierigheid duidelijk niet…bah
Dus dit filmpje gaat over een man die een paard misbruikt en dan doodgetrapt wordt? :think: :silenced:
Denk dat ik meer geschokt ben over het stukje dat hij dan het paard misbruikt, dat hij doodgetrapt wordt, tja, gevalletje van eigen schuld… :roll: lijkt me zo…
@Nicje wrote:
Dat van die meiden wekt mijn nieuwsgierigheid duidelijk niet…bahOw ik dacht bij inwendige bloedingen aan een man die door het paard genomen wordt :roll: , maar goed ik kijk er niet naar dus weet niet of mijn gedachte :sick: klopt
Dus dit filmpje gaat over een man die een paard misbruikt en dan doodgetrapt wordt? :think: :silenced:
Denk dat ik meer geschokt ben over het stukje dat hij dan het paard misbruikt, dat hij doodgetrapt wordt, tja, gevalletje van eigen schuld… :roll: lijkt me zo…
ik dacht ook aan inwendige bloedingen eigenlijk :think:
Maar goed, eigenlijk is dit het niet eens waard om over na te denken :sick:
@mayo28 wrote:
ik dacht ook aan inwendige bloedingen eigenlijk :think:ja maar dan ontstaan door een heel groot iets :sick: :sick:
:
Hij is idd overleden aan inwendige bloedingen maar dat zie je allemaal niet hoor op het filmpje!
Je ziet dat inderdaad niet in het filmpje…
Ik snap er geen bal van waarom mensen dit doen…en wie gaat dat dan ook filmen???
Dat paard was wel snel klaar zeg… :shifty:
En juist bij zulke filmpjes haal je virussen binnen op je pc (ook al is het geen soa; wel erg vervelend :mrgreen:) … dus nog een reden om niet te kijken, buiten het feit dat ik dat sowieso al super ranzig vind en never en nooit op zo’n filmpje ga googlen … :sick:
@Mutti wrote:
En juist bij zulke filmpjes haal je virussen binnen op je pc (ook al is het geen soa; wel erg vervelend :mrgreen:) … dus nog een reden om niet te kijken, buiten het feit dat ik dat sowieso al super ranzig vind en never en nooit op zo’n filmpje ga googlen … :sick:
Wij halen nooit geen virussen binnen, met niets! 8) :dance:
Lang leve linux dus! :lol:

@Joepie! wrote:
Ik snap er geen bal van waarom mensen dit doen…
Snap ik ook niet, wat is daar nou lekker aan!? :think: :wall: