WAARSCHUWING E MAIL!!

2girls1cup is van hetzelfde kaliber begrijp ik?

:sick:

@~Judith~ wrote:

2girls1cup is van hetzelfde kaliber begrijp ik?

:sick:

Nee, 2 hele verschillende dingen (vind ik), nou ja, het gaat uiteraard allebei over sex maar euh … dan op een andere manier! :think: :roll: :lol:

na die reactie krijg ik helemaal ranzige ideeen , wordt alleen nieuwsgierig

OMG die reactie :shock:

@Affie wrote:

OMG die reactie :shock:

Ja had ik ook

2girls1cup gaat over 2 meiden die kakken in een beker en het dan opeten… heb zelf de video niet gezien maar er wel over gelezen …

ook :sick: :sick: :sick: aleen anders :sick: :sick: :sick:

In een spoiler dan maar wat is er te zien bij 2 girls1 cup?

@Formally known as Vuegje wrote:

2girls1cup gaat over 2 meiden die kakken in een beker en het dan opeten… heb zelf de video niet gezien maar er wel over gelezen …

gadver de gadver ja dat hoef ik ook niet te zien nee

@Formally known as Vuegje wrote:

krijg al :sick: neigingen bij het lezen van de spoiler

ik had die mail niet gehad, maar ben nogal schierig aangelegd…dus ook maar gegoogled.

Ik denk dat ik ongeveer zo :shock: heb gekeken…mijn hemel, ik kan bijna begrijpen dat het niet goed afgelopen is. Wie doet nou zoiets :naughty:

Enne…van die 2 girls heb ik ook ooit een stukje gezien…da’s gewoon te erg :sick: bah

Dat van die meiden wekt mijn nieuwsgierigheid duidelijk niet…bah

Dus dit filmpje gaat over een man die een paard misbruikt en dan doodgetrapt wordt? :think: :silenced:

Denk dat ik meer geschokt ben over het stukje dat hij dan het paard misbruikt, dat hij doodgetrapt wordt, tja, gevalletje van eigen schuld… :roll: lijkt me zo…

@Nicje wrote:

Dat van die meiden wekt mijn nieuwsgierigheid duidelijk niet…bah

Dus dit filmpje gaat over een man die een paard misbruikt en dan doodgetrapt wordt? :think: :silenced:

Denk dat ik meer geschokt ben over het stukje dat hij dan het paard misbruikt, dat hij doodgetrapt wordt, tja, gevalletje van eigen schuld… :roll: lijkt me zo…
Ow ik dacht bij inwendige bloedingen aan een man die door het paard genomen wordt :roll: , maar goed ik kijk er niet naar dus weet niet of mijn gedachte :sick: klopt

ik dacht ook aan inwendige bloedingen eigenlijk :think:

Maar goed, eigenlijk is dit het niet eens waard om over na te denken :sick:

@mayo28 wrote:

ik dacht ook aan inwendige bloedingen eigenlijk :think:

:
ja maar dan ontstaan door een heel groot iets :sick: :sick:

Hij is idd overleden aan inwendige bloedingen maar dat zie je allemaal niet hoor op het filmpje! :wink:

Je ziet dat inderdaad niet in het filmpje…

Ik snap er geen bal van waarom mensen dit doen…en wie gaat dat dan ook filmen???

Dat paard was wel snel klaar zeg… :shifty:

En juist bij zulke filmpjes haal je virussen binnen op je pc (ook al is het geen soa; wel erg vervelend :mrgreen:) … dus nog een reden om niet te kijken, buiten het feit dat ik dat sowieso al super ranzig vind en never en nooit op zo’n filmpje ga googlen … :sick:

@Mutti wrote:

En juist bij zulke filmpjes haal je virussen binnen op je pc (ook al is het geen soa; wel erg vervelend :mrgreen:) … dus nog een reden om niet te kijken, buiten het feit dat ik dat sowieso al super ranzig vind en never en nooit op zo’n filmpje ga googlen … :sick:

Wij halen nooit geen virussen binnen, met niets! 8) :dance:

Lang leve linux dus! :lol: :wink:

@Joepie! wrote:

Ik snap er geen bal van waarom mensen dit doen…

Snap ik ook niet, wat is daar nou lekker aan!? :think: :wall:

@Joepie! wrote:

Dat paard was wel snel klaar zeg… :shifty:

:lol: :mrgreen: