Waarschijnljk ks

hoeveel pakjes kun je dan het beste meenemen voor de kleine? 1 setje lijkt me zo weinig

Ik heb 3 pakjes ingepakt, 3 rompers etc etc etc etc…

Mocht het bij mij ook op een ks uitdraaien…

Je kunt beter teveel meenemen dan te weinig zeg ik maar zelf :smiley:

Ik had 2 setjes bij me. Te weinig, ik heb nog bij laten halen. Kwam ook omdat ik 1 setje 50 en 1 setje 56 bij me had. 56 paste ze na een maand ongeveer… :lol: Ik zou zeggen 3 setjes. Je kan altijd (laten) bijhalen van thuis of de winkel.

Ik had bij beide 2 paar setjes. 1 paar (2 stuks) van maat 50 en 1 paar van maat 56 dus in totaal had ik 4 stuks aan setjes. ook hetzelfde met rompertjes. 2 van 50 en 2 van 56.

Mocht je zelf eigen mutsje hebben gekocht voor kleine, daarvan 2 stuks meenemen. hetzelfde kan je ook doen met slofjes.

Eigenlijk, zouden de pasgeboren beebs al meteen eigen koffertje moeten hebben :mrgreen:

Wij wisten niet dat het een keizersnee zou worden en we hadden 1 pakje ingepakt. Ze heeft de eerste paar dagen in een pakje van het ziekenhuis aangehad, dat vonden we wel makkelijk. Pas toen we weggingen, kreeg ze het pakje van thuis mee.

ik had er een stuk of 5 ( lag 2 weken in t zh) en kreeg in t zh en hoop…

wilde mn meneertje elke dag een ander pakje aandoen en dan wel van hemzelf en niet van t zh…

dus ik stuurde mn man met ladingen was naar huis haha

de pakjes van zkh zijn toch zooo standaard

:lol: ja vooral dat blauw/wit gestreepte mutsje :inlove:

Hier ook gewoon de ziekenhuis outfit.Pas de laatste dag een eigen pakje.

Ik vond het gewoon makkelijker :mrgreen:

@Karin1981 wrote:

de pakjes van zkh zijn toch zooo standaard

Ja, maar wel makkelijk :wink:

Als ik de foto’s van Lev zie in het ziekenhuis had hij echt geen ziekenhuiskleren aan :think:

Ik had 2 setjes mee.

Manlief bracht gewoon wat extra mee als hij kwam en aangezien Lev kleiner was dan maatje 50 heb ik die weer naar de Hema gestuurd voor extra kleertjes. Altijd leuk.

ik had 1 setje mee, maar ik verwachtte ook geen KS :shifty: …

Na de KS heeft mijn schoonmoeder het een en ander bij elkaar gegrabbeld :mrgreen:

Tip: vergeet het rompertje niet :oops: 8) :shifty:

Ik had drie setjes mee, maar uiteindelijk moesten er toch nog 2 bij komen zou er echt vijf meenemen.

als je weet dat het een KS wordt dan zou ik er inderdaad ook vijf ofzo meenemen. die pakjes zijn toch zo klein, dat merk je amper in je tas! ach, en anders is bij laten halen ook zo geregeld.

Ik had 2 pakjes bij me. En toen onze zoon geboren was heb ik mijn man gewoon nog wat van thuis mee laten brengen :thumbup: