Waarom komt de hema folder altijd te laat???

Elke keer als ik iets leuks in de folder zie en erop af ga is het al op!! En folder acties zijn altijd maar eenmalig.

Nu ook weer, helemaal gaaf hebben ze allerlei strijk applicaties. Ook een hele leuke van een russisch poppetje, maroeska of baboeska of hoe ze ook heten. Dus ik helemaal blij, helemaal bedacht, leuk op een effen shirtje voor emma, keihip…wij daarheen…zijn ze al op. Even nagevraagd, gister hadden ze er nog een heleboel…gister!!! Vandaag heb ik de folder nog niet eens, maar toevallig gehoord dat ie er al was en op internet naar gekeken. En het komt dus niet meer binnen, moest maar in een andere hema proberen. Ja hallo, ik rijd voor 1 zo’n poppetje even naar de stad. Hij staat op de voorkant van de folder…vonden zeker meer mensen leuk.

Daar kan ik dan even zo van balen grrr potjandikkie!!

Zo dat is wel knullig en sneu inderdaad.

Ik kan me voorstellen dat je daar even niet zo blij van wordt.

Verheug je je ergens op en dan vind je de “hond in de pot” doordat de folder te laat komt…

daarom kijk ik vaak op internet naar folders van winkels

hier komen folders ook vak laat of niet

:think: folders :think:

ik krijg helemaal geen folders :cry: heb al heel vaak geklaagd maar helpt niks

Hier komen ze gemiddeld genomen ook een dag te laat…en sommige winkels zijn zelfs ook erg…komt er iets uit in de folder blijkt dat ze het de dag VOOR de folder al in de winkel hadden liggen!! :wall:

Dan krijg ik meer en meer de neiging om ze maar helemaal niet meer door mijn deurgleuf te laten mikken zodat ik ook de zooi oud papier er niet meer door heb. :snooty:

Dus zélfs al had je mijn folder gekregen, was je nog te laat… :think:

Problemen, problemen, problemen… :wink:

mijn ouders krijgen altijd de folders minstens 2 dagen eerder…

nest knap he gezien ze op 5 min afstand wonen :think:

Ik moet er van de week nog heen, dus mocht ik zo’n poppetje tegenkomen, zal ik die dan voor je meenemen :wink: ?

Jij hebt je folder al ik krijg hem meestal pas op donderdag :thumbdown:

Als ze nou gewoon een week overslaan dan krijg ik misschien de folders van aankomende week op donderdag, dat zie ik wel zitten :thumbup: .

Erg irritant trouwens ook dat met iets adverteren en dat het dinsdags al op is. Ook al is het op=op, er is dan niet erg goed ingekocht vind ik.

irritant!!!

ik werk bij de hema en ik moet er morgen zijn…zal ik wat meenemen??

nog wensen van welke je wilt hebben??

Meissie en eisblume…jullie hebben pb!!

misschien kan je een klacht indienen bij het hoofdkantoor van de hema, maybe kunnen zij er dan voor zorgen dat de folders eerder uitgegeven worden…

en anders idd de folders op internet checken, vaak staan die er eerder op, dan weet je zeker dat je op tijd bent!

Waarom krijgen wij helemaal geen folder van de hema? :frowning:

Hier ook nog geen folder van de Hema gezien tussen de 2 gigantische pakketten die gisteren en vandaag binnen zijn gevallen.

Vervelend is dat.

vOOR IEDEREEN DIE NET ALS IK ALTIJD TE LAAT IS VOOR DEZE LEUKE SPULLEN,

Als je online de spullen besteld in in de winkle afhaald betaal je nix extra’s en ben je zeker van je leuke spulletjes!!!

Maar niet alles is online te bestellen :wink: Zoals deze applicaties bijvoorbeeld en de leuke rompertjes :roll:

is dat zo??? dat wist ik niet. alles wat in de folder staat kan je ook in de shop vinden toch???

nee, helaas, kun je niet alles wat in de folder staat ook online bestellen :?

Maaaaaaaaar:

tromgeroffel

:dance: Ik heb um!!! :dance:

:wink: :shifty: Stuur je wel een pb hoe en wat verder, ok :-*

Ik kijk altijd op internet en laat er automatisch heel veel naar mijn e-mail sturen. Dat wordt dan meestal op zaterdagavond gestuurd. Bij ons zijn de winkels ook op zondag open en ook sommige supermarkten met aanbiedingen. Dus als er dan iets leuks in staat ga ik zondag al.