Waarom eet ik dit... noodles...

@Sweet-Love wrote:

Noodles :drool: (zowel de ‘duurdere’ dan de 'goedkope. Yum yum en wel gewoon uit zakje van 0,79? cent?!)

's middags :drool: Kip , Tandori, en Groente :drool:

Hoe maken jullie het overigens?

Mijn zu smaakt het met water klaar maar giet het water dan af, zodat ze alleen de sliertjes over heeft en dan pas de zakjes er doorheen.

Terwijl ik soms water in laat, soms niet…

Wij maken bamisoep dus ik laat het vocht erin, de kruiden en olie kook ik ook me.

Zou een beetje zonde zijn om alle smaak af te gieten.

Bamisoep heerlijk! Altijd in huis, handig als je geen zin of tijd hebt om te koken. Ik doe er dan gewoon wat groenten bij die ik in huis heb. b.v diepvrieserwten, cherrytomaat, wortel enz.

Ik doe het altijd in een schaaltje,

kokend water erop gieten, dan bordje erop en even laten staan.

Dan opeten.

oeii heerlijk! Daar kan ik wel op leven hoor!

Ik doe dan lekker op de chinese manier!

Dim sum erin mikken ( soort gevulde bladerdeeg hapjes ( niet echt bladerdeeg ) met vlees of vis etc. )

en dan chinese kool erbij. Het liefst zo heet mogelijk!! En een gekookte ei…

Zo maaltijd soep klaar!

Jummiee!!! :drool:

‘Vroeger’ op de middelbare school was dat een rage.

Iedereen ging in de pauze die zakjes YumYum halen en dan alle kruiden erin (behalve die vloeibare), kneden en knijpen en dan de kruimels opeten.

Heerlijk!

Gekookt hou ik er niet zo van. Tenminste, kan het niet echt een maaltijd noemen.

hihi ik zit nu met een kom met bamisoep voor me…Had het bij de Xenos meegenomen, vond er geen smaak aan zitten heb er nog maar een extra kippenboulion blokje bij door heen gegooit…

goodnoodles sate :drool: :drool: :drool: