Waar was dat water nou?? Zwembadmirakel

ach ja… iedereen weet nu igg wel van het bestaan van het zwembad… een hoop publiciteit… (het is dat het nog lang geen 1 april is… :shock:

:lol:

ik vind het ook ontzettend raar…Het zakt dan toch weg naar het laatste punt? Waarom gaat men daar dan niet naar opzoek :think:

ik vond dit net op de site van @slome



Lek zwembad Enschede boven water
19 november 2007, 13:44 (plaats uw reactie)

ENSCHEDE (ANP) - De oorzaak van het verdwijnen van 600.000 liter water uit het Aquadrome in Enschede is bekend. Een weigerende klep in de whirlpoolbaden bleek soms open te staan waardoor water rechtstreeks het riool in verdween.

Dat meldde een woordvoerder van het zwembad maandag. Naar het lek is onder meer met radar en rioolcamera's gezocht. Het Aquadrome, dat ruim drieënhalve week gesloten is geweest, gaat woensdag weer open. De whirlpoolbaden blijven nog zeker twee weken gesloten om alle afvoerkleppen te vervangen.

@wwb wrote:

ik vond dit net op de site van @slome



Lek zwembad Enschede boven water
19 november 2007, 13:44 (plaats uw reactie)

ENSCHEDE (ANP) - De oorzaak van het verdwijnen van 600.000 liter water uit het Aquadrome in Enschede is bekend. Een weigerende klep in de whirlpoolbaden bleek soms open te staan waardoor water rechtstreeks het riool in verdween.

Dat meldde een woordvoerder van het zwembad maandag. Naar het lek is onder meer met radar en rioolcamera's gezocht. Het Aquadrome, dat ruim drieënhalve week gesloten is geweest, gaat woensdag weer open. De whirlpoolbaden blijven nog zeker twee weken gesloten om alle afvoerkleppen te vervangen.


apart dat 1 klep een heel zwembad leeg kan laten lopen... :think:

owkee, het riool dus… :roll:

:roll: :eh: hmmm okee dan :roll:

hahaha wat een bak zeg…duur klepje

@Jennifer77 wrote:

hahaha wat een bak zeg…duur klepje
:lol: :lol: :lol: :lol: en of!

ik had het nog niet gelezen

maar als die klep (afsluiter) aan een leiding vast zit die naar het riool gaat dan kan het wel…

wel raar dat chloorwater zo het riool in “mag”



misschien stonden er nog meer leidingen open dat ze het niet gemerkt hebben :silenced: