Wij zoeken voor Leonie een speeltafeltje, waar ze aan kan staan. Ik heb al verschillende op internet gezien, maar wij zoeken er één met veel knopjes, lichtjes en geluidjes/muziekjes. Wie weet een merk, een winkel of heeft er één thuis staan?
FP heeft zo’n tafeltje:
wij hebben overigens het laugh & play huisje, ook errug leuk. (met allerlei muziekjes & activiteiten).
Het huisje:
@Biebels wrote:
Wij zoeken voor Leonie een speeltafeltje, waar ze aan kan staan. Ik heb al verschillende op internet gezien, maar wij zoeken er één met veel knopjes, lichtjes en geluidjes/muziekjes. Wie weet een merk, een winkel of heeft er één thuis staan?
r u sure? :mrgreen: met een uit-knopje toch zeker wel?
Yvan heeft geen speeltafeltje maar wel een loopwagentje van Vtech (babywalker) hij vind het fantastisch en deze mama is blij dat er ook idd een uitknopje opzit .
op zoek naar verjaardagscadeautje? schiet ook al op he voor Leonie!
I r sure :mrgreen:
Als er niet genoeg te beleven is aan het tafeltje, ben ik bang dat ze zich snel weer laat zakken en onze tv weer opzoekt om bij te gaan staan en tegen aan te gaan slaan :mrgreen: :mrgreen: . Ik heb wel grappige tafeltjes gezien, maar ik ben bang dat Leonie daar te snel op uit gekeken is… :shifty:
Die van FP is precies wat ik bedoel! Maar waar haal ik dat? Heb al online gezocht (dacht gemakkelijk te kunnen shoppen…), maar ik zie 'em nog nergens. :eh:
Ik zou trouwens voor het huisje gaan. Een tafeltje lijkt me veel statischer, waar ze sneller op uitgekeken zijn als ze de spelletjes/liedjes kennen. Het huisje groeit zeg maar met ze mee, ze gaan er steeds anders mee spelen. Voordat ik hem kocht heb ik eerst naar reviews op internet gezocht, en die waren allemaal lovend. Mijn dochter is er ook helemaal gek mee, danst en klapt mee op de melodietjes, speelt met de bijbehorende blokjes en balletjes etc.
Die van FP hebben wij ook, en het is een hit! :lol:
Ik heb hem een paar maanden terug voor 15 euro bij het Kruidvat gehaald, maar daar heb je weinig aan natuurlijk. Ik weet dat Bart Smit ze een tijdje terug ook had…
Verder heb je er ook zo eentje van V-tech, maar die is wel duurder. Miischien even googlen / MP zoeken op Activity Table?