Waar bewaren afgekolfde melk?

In september begin ik weer op school en wil dan gaan kolven. Maar er is daar geen koelkast aanwezig waar ik de melk kan bewaren. Moet ik nu met koelelementen in de weer? :think: Hoe deden jullie dit?

Hoe lang ben je weg? Een koeltasje (ik weet een site waar ze leuke bv-koeltasjes verkopen :mrgreen: ) met koelelementen wil best, maar het hangt er even van af hoe lang ze het koel moeten houden.

Ik deed ook nog wel eens, als ik maar een ochtend weg hoefde, de melk helemaal niet in een koeltasje, maar gewoon thuis in de koelkast :oops:

Zit je zelf op school of werk je op school? Is er helemaal geen koelkast daar? :think:

Volgens mij is je werkgever (als het je werkgever is tenminste :wink: ) verplicht om een aparte ruimte te hebben voor jou om te kolven en daar MOET een koelkast staan… :think:

Ik zit zelf nog op school dus het is niet mijn werkgever. En op sommige dagen ben ik langer aanwezig dan andere dagen.

Ik zal wel eens vragen aan de decaan hoe het zit met een koelkast, misschien kan ik net als de werknemers er gebruik van maken voor gekolfde melk.

Ben benieuwd naar die site met leuke tasjes, is sowieso handig voor de terugrit van een uur :smiley: