Wel rot wat je schrijft over Robbe* , helaas heeft dat een rotgevoel doen geven dat het niet zo gelopen is als dat je achteraf zou willen.
Het komt op zo een moment, wordt je geleeft door wat zich afspeelt dan denk je niet echt.
Dikke knuffel voor jou :hug:
Dankjewel lieverd! :-*
Ik zat echt in een roes toen, ik werd geleefd en dat vind ik wel jammer dat ik niet alles heb gedaan zoals ik het nu zou doen … maar toen overviel het me zo en had ik er nog nooit zo over gelezen…
Nu lijkt het soms alsof de vlinderkindjes je over de oren vliegen!!
Niet veel eigenlijk, doorsnee dagje, kindjes naar school brengen, tafel afruimen, afwassen, Cas verzorgen, om Senne gaan, middageten, Senne en Cas in bed gestopt, wakker, om Broes gegaan naar school, boodschappen gedaan, gekookt, kindjes gewassen en in bed gestopt, afgewassen…
Nou ja, niet veel zeggen moeders dan! :think: :mrgreen:
heeft cas een moeilijke dag gehad na zijn verjaardagsfeest door de drukte?
Nee eigenlijk niet, ik heb hem ook bewust niet de hele tijd in de belangstelling gezet en het feestje niet overdreven gemaakt, daar hebben zo’n jonge kinderen dan toch niets aan!
Een cadeau, een taart en meer moet dat niet zijn! :-*
heeft cas een moeilijke dag gehad na zijn verjaardagsfeest door de drukte?
Nee eigenlijk niet, ik heb hem ook bewust niet de hele tijd in de belangstelling gezet en het feestje niet overdreven gemaakt, daar hebben zo’n jonge kinderen dan toch niets aan!
Een cadeau, een taart en meer moet dat niet zijn! :-*
En de nodige kusjes en knuffels uiteraard! :mrgreen: