Heb je een leuke dag gehad?
lust jij spruiten
Ga jij dit weekend iets leuks doen?
@oessie wrote:
mij niet![]()
Haha tuurlijk wel, ik wil de moeder van mijn 2 schoondochters ook wel eens ontmoeten! 8) :thumbup:
@bianca&? wrote:
heb je een hekel aan iemand hier op het forum?
Ja maar doet er niet toe aan wie!

@Matsjo wrote:
Heb je een leuke dag gehad?
Ik moest om 15.15u op sollicitatiegesprek, dat was 3 kwartier rijden,… pff.
Op de brief stond dat het 1 uurtje ging duren maar ik had een gesprek van een uur én een test van een uur… :wall:
Om 17u kon ik pas weer naar huis, om 18u kon ik Broes ophalen die in de naschoolse opvang verbleef en om 18.30u was ik bij mijn ouders om de 2 kleinsten op te halen, … tegen dat ik thuis was was het 19u en toen moesten we nog eten,…
Ik had hoofdpijn dus dat er ook nog eens bij, maar goed, tegen 20u lagen de kindjes in hun bedje en ik om 21.30u!

Binnen 2 Ã 3 weken hoor ik meer en laat het nu maar niet negatief zijn! :twisted:

@oessie wrote:
lust jij spruiten
Ja, vind ik zelfs heel lekker! :drool:
@veertje wrote:
Ga jij dit weekend iets leuks doen?
Ik heb nog geen plannen, ook eerst maar afwachten wat Cas doet want die is ziek vandaag…
Ik zou wel nog willen om truien gaan voor Broes en Senne.
Wat heeft je kleine :hug:
Klinkt niet best Een hele dikke knuffel en beterschap :hug: :hug:
denk jij dat hij oorontsteking heeft?
Dankjewel! :-*
Ik denk het niet want hij huilt niet als ik hem neer leg en ook niet wanneer ik aan zijn oortje kom… :think:
Misschien een tandje…
Ook tandjes zijn vervelend!! Snel beter worden kleine :hug:
heb jij een was in de machine zitten
@veertje wrote:
Ook tandjes zijn vervelend!! Snel beter worden kleine :hug:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=72920&highlight=

wat ga je zo eten?
@Bietje wrote:
@veertje wrote:Ook tandjes zijn vervelend!! Snel beter worden kleine :hug:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=72920&highlight=![]()
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Zo, even wat knuffels om de dag door te komen. Arme Cas!
@Matsjo wrote:
@Bietje wrote:@veertje wrote:Ook tandjes zijn vervelend!! Snel beter worden kleine :hug:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=72920&highlight=![]()
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Zo, even wat knuffels om de dag door te komen. Arme Cas!
Dankje lieverd! :-* :hug:
Hoe is het nu met Cas? :hug: :-*
heb je wel eens brand in huis gehad?
@oessie wrote:
heb je wel eens brand in huis gehad?
Nee, één keer had ik een kartonnen doos op het aanrecht laten staan en die had nog warm en roen rook ik net op tijd een brandluchtje, er zat al een heel gat in de doos maar gelukkig nog geen brand, … én gelukkig was ik thuis!
Toen ik nog thuis woonde en een jaar of 15, 16, was toen stak ik eens allemaal losse papiertjes met een aansteker in brand en gooide die dan telkens in mijn plastieken vuilnisbakje,… gevolg,… na de zoveelste begon alles gewoon te fikken,… :shifty:
Ik probeerde het eerst nog uit te waaien met een boek maar uiteraard begon het vuur nog meer aan te wakkeren! :wall:
Ik ben toen naar beneden gesneld (ik sliep op de zolder), mijn broertjes vuilnisbak omgekieperd, in de badkamer water genomen (dat duurde zooo lang voor mijn gevoel),…
Naar boven gestormd en het vuur was al bijna tot aan mijn plafondje… ik schrok me rot en goot meteen het water eroverheen en gelukkig doofde alles meteen, pff, dat was toch de schrik van m’n leven hoor!!