Vuur die vragen maar af aan: BIETJUH!!!

@Matsjo wrote:

Hoeveel jaar ben jij al met je partner?

In juli zal dat 7 jaar zijn…

leuk zeg!

Is hij je eerste liefde?

@Matsjo wrote:

leuk zeg!

Is hij je eerste liefde?

Nee hoor, mijn … :shifty: :lol:

@Bietje wrote:

@Matsjo wrote:
leuk zeg!

Is hij je eerste liefde?

Nee hoor, mijn … :shifty: :lol:

Maar wel mijn langste, ik heb nooit boven een jaar gehaald… 8)

:thumbup:

Ben je nog erg verliefd?

@Matsjo wrote:

:thumbup:

Ben je nog erg verliefd?

Nee …

Maar jullie houden natuurlijk ENORM veel van elkaar!

@Matsjo wrote:

Maar jullie houden natuurlijk ENORM veel van elkaar!

Toch niet nee …

ehh :shifty:

@Matsjo wrote:

Ja zo is het,… wij zijn gewoon nog voorlopig bij elkaar maar gaan zodra dat voor mij financieël lukt uit elkaar…

Hij houdt niet meer van me en dat maakt hij zo af en toe goed duidelijk zodat ik nu verplicht ben om beetje bij beetje afstand van hem te doen wat niet altijd even makkelijk is want ik heb heel veel van hem gehouden,… :cry:

@Bietje wrote:

@Matsjo wrote:

Ja zo is het,… wij zijn gewoon nog voorlopig bij elkaar maar gaan zodra dat voor mij financieël lukt uit elkaar…

Hij houdt niet meer van me en dat maakt hij zo af en toe goed duidelijk zodat ik nu verplicht ben om beetje bij beetje afstand van hem te doen wat niet altijd even makkelijk is want ik heb heel veel van hem gehouden,… :cry:

Och… dat wist ik niet :hug: :hug: :hug: Tsjee, weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Wat vreselijk voor je! :hug: Meid toch, wat een rotsituatie… kon ik maar wat voor je doen. :cry: :-*

Een rotsituatie is het zeker,… maar eens komt mijn mooie tijd nog wel eens, hoop ik… :-*

Je hebt pb :-*

En nu ga ik echt slapen! :zzz:

Lekker geslapen?

@veertje wrote:

Lekker geslapen?

Ja maar lig de laatste tijd plots veel klaar wakker midden in de nacht, … is wel vervelend.

Ben jij vergeetachtig ?

snoep jij veel?

Al een knuffel gehad vandaag? :hug:

al naar de kapper geweest?

Heb je al een foto geplaatst?