Vuur die vragen maar af aan: BIETJUH!!!

@romata wrote:

Heb je vaak ruzie met je man ?

Niet vaak nee maar hij houdt niet meer van me, hij blijft bij mij voor de kindjes.

@Bietje wrote:

@romata wrote:

Niet vaak nee maar hij houdt niet meer van me, hij blijft bij mij voor de kindjes.

Heb je zelf niet eens overwogen om bij je man weg te gaan dan, want neem aan dat dit ook aan je gevoel vreet ?

@romata wrote:

@Bietje wrote:
@romata wrote:

Heb je zelf niet eens overwogen om bij je man weg te gaan dan, want neem aan dat dit ook aan je gevoel vreet ?

Tuurlijk wel maar ik werk momenteel niet en ik hou wel nog ergens van hem, ik blijf hoop houden, … de stap zetten is niet makkelijk en de situatie is ook niet uitzichtloos dat ik hier niet gelukkig ben, dat ben ik wel maar het is wel dubbel en het doet wel heel veel pijn, ja, dat wel.

Ooit zal het er wel nog van komen dat we uit elkaar zullen gaan maar daar wil ik nog niet te veel aan denken …

@Bietje wrote:

@romata wrote:
@Bietje wrote:
@romata wrote:

Tuurlijk wel maar ik werk momenteel niet en ik hou wel nog ergens van hem, ik blijf hoop houden, … de stap zetten is niet makkelijk en de situatie is ook niet uitzichtloos dat ik hier niet gelukkig ben, dat ben ik wel maar het is wel dubbel en het doet wel heel veel pijn, ja, dat wel.

Lijkt me ook heel erg moeilijk, begrijp dat je hier ook heel erg veel verdriet van hebt.

Wil je ff een :hug: geven voor deze lastige/moeilijke situatie waar je in zit.

Vind het echt naar voor je :hug:

Hoelang ben je nu samen met je man ?

Dankje lieverd :hug: :-* …

Wij zijn in juni 7 jaar samen.

@Bietje wrote:

Dankje lieverd :hug: :-* …

Wij zijn in juni 7 jaar samen.

Dat is niet eens zo heel gek lang eigenlijk.

Ik ben dan ook nog maar 24 :wink: .

bietje maar je had het laatst over nog een kindje toch?

@oessie wrote:

bietje maar je had het laatst over nog een kindje toch?

Ja ik wil ooit nog een kindje maar ik heb er niet bij gezegd dat dat niet met deze man zal zijn… nú zou ik het niet meer willen met hem, daarvoor is de situatie niet ideaal maar ik ben nog jong en wie weet waar wij (of ik) sta binnen pakweg 5 jaar … snap je?

haha!!

ben je vaak verdrietig?

@oessie wrote:

ben je vaak verdrietig?

Best wel … maar ik ben even vaak gelukkig …

staan er veel dames in de rij voor jou knappe kinderen?

@oessie wrote:

staan er veel dames in de rij voor jou knappe kinderen?

Dankje :oops: :-*

Ik hoop van wel, iig al 2 knappe dames waar ik van weet! :inlove: :wink:

zou je ook een dochter willen?

@Matsjo wrote:

zou je ook een dochter willen?

Dat vroeg Oessie ook al :mrgreen:

Ja, ik zou nog heel graag een dochter willen, was zelfs teleurgesteld dat Cas een piemel hangen had! :wink:

:oops: sorry voor de dubbele vraag :oops:

Hoe had Cas geheten als hij een meisje was geweest?

@Matsjo wrote:

:oops: sorry voor de dubbele vraag :oops:

Hoe had Cas geheten als hij een meisje was geweest?

Geeft toch helemaal niet, je kan moeilijk alle vragen terug gaan lezen bij iedereen! :wink:

Voor Cas hadden we geen meisjesnaam, we wisten vrij vroeg dat hij een jongen was …

Robbe en Broes gingen Febe heten, bij Senne en Cas hadden we daar weer twijfels over en bij Cas schoot even de naam Noya door mijn hoofd maar M. vond dat dan weer niets…

Maar gelukkig hebben we daar nooit ons hoofd moeten over breken, da’s nog een voordeel geweest! :mrgreen:

Wij hadden de naam Cas tot mijn neefje werd geboren en dus Cas werd genoemd :wall: (Zijn zus heet trouwens Senne :mrgreen: )

Wat is je fijnste vakantieland?

Ja, nu je het zegt herinner ik me dat nog! :mrgreen:

Wat grappig dat Cas een zusje!! :eh: :wink: heeft die Senne heet!

Nu nog een Broes en een Robbe! 8) :wink:

Frankrijk! :inlove: