vruchtwater

Ik kijk het heel even aan… ik wil even kijken hoe gaat als ik lig en naar boven loopt en kindje beweegt, ik hou jullie op de hoogte :-*

Ok, laat je het wel weten?

En veertje weet je al iets meer meid???

Was ook even nieuwsgierig :pray: dat alles oke is.

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeertje???

Hmmm nog geen veertje dus :think:

He bah ik ga me beetje zorgen maken :? :? :?

Misschien heeft ze vanacht toch gebeld en is ze nu nog in het ziekenhuis :think: :think: :think: Dat verklaard dan dat ze nog niet op kok is geweest.

Of ze ligt nog lekker te pitten :wink:

Bij ons bij de maandmama’s ook nog geen berichtje van haar ik maak me ook even zorgen.Hoop dat beeb nog lekker blijft zitten voor haar het is nog veelste vroeg…

Hier trouwens ook een rommelige buik dus beeb moet hier ook nog blijven zitten.

Ik maakte me gisteravond al zorgen net zoals jij toen ze over haar buik begon. Dat ie anders aanvoelde.

O jee nog steeds geen bericht van veertje :think: :think:

hoop :pray: dat alles oke.

en nog niets :? lees het net maar klinkt heel bekend…

hopelijk is alles goed :pray: :pray: :pray:

niemand heeft ook nog iets bij de feb moeders van haar gehoord, duimen dus!

Lieve allemaal,

eindelijk terug uit het ziekenhuis.

Alles is goed, misschien wel ergens een scheurtje maar is nu heeeeeel minimaal het verlies en soms niet ik moet vrijdag weer terug. Ik heb ruim voldoende water nog voor de kleine dus dat zit gelukkig goed. Het is nu 2 kilo dus we doen er alles aan om het binnen te houden en op 2700 gram uit te komen! Bedankt dat jullie zo meegadacht hebben gisteren!!! :-* Ik ga snel slapen want breekt je aardig op al die controles en zorgt ook wel weer voor wat gerommel! Onwijs bedankt allemaal!!! :-* :angel:

gelukkig is alles goed…

hopelijk kan je nog even goed genieten van je kindje in je buik… :inlove:

Gelukkig meid beeb moet nog maar blijven zitten hoor het is echt veelste koud om nu te komen dus beeb van veertje blijven zitten waar je zit!!!

En meid neem voldoende rust hoor dat is en goed voor jou maar ook voor de beeb!!

pffffffffffffffff blij wat van je te lezen meid!

Je hebt ons wel in spanning gehouden.

Gelukkig alles oke en kan je wondertje nog even doorgroeien :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Dikke smak

Wel erg bedankt voor het meedenken!

IS nu weer erg rommelig soms weten we niet waar we aan toe zijn, ps schoen broek gaat even niet lukken sorrie (K)

Hoe is het nu Veertje???

Ik helemaal happy :inlove: Geniet nu voor eerst echt van mijn zwangerschap al sinds weekend geen pijn!! :mrgreen: wel extra controle gehad ivm geen leven voelen, maar alles is weer oke en als van ouds :mrgreen: ow kan nu echt voor eerst genieten en nu is het NOG maar 4 wkn, op deze manier vind ik 6 weken ook geen probleem! Ik ben wel een beetje hyper en door dolle heen maarja voel me gewoon voor eerst sinds tijden echt gelukkig en geniet nu echt :mrgreen: Is moeilijk mezelf in te dimmen, maar dat moet wel om geen nieuwe onrust te veroorzaken, maar echt ik kan heel de wereld wel zoenen :angel: Grote kans ook dat de kleine nu beter gaat groeien doordat ik geen pijn heb :dance: :dance:

Had je al gemaild :wink: :wink: Maar geweldig zeg dat het zo super gaat :thumbup: :thumbup: :thumbup:

En nu niet overdrijven he! :naughty: :naughty: Blijf je rustmomenten nemen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hoop dat de laatste loden je perfect afgaan en duim dat het zo goed mag blijven gaan :pray: :pray:

groetjes