Vreselijk bang en onzeker. Gaat het nu wel goed?update pag 3

Ow… :inlove: :inlove: :inlove:

Wat heerlijk meid! Gefeli met jullie mooie knipperlichtje! Op naar de volgende echo!

:-* Deb

jaaaaaaaa gefeliciteerd :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Gefeliciteerd!!! Ik blijf duimen voor je!!! :dance:

kippevel

:dance: :dance: :dance:

Oooh!! Een foto maakt het wel heel erg echt he? :thumbup:

duidelijk :dance:

Meiden, beetje late reactie, maar allemaal bedankt voor jullie lieve reacties :inlove: .

Inmiddels zijn we 2 maanden verder en heb ik gisteren m’n 7e :oops: echo gehad (waarvan van 6 echo’s dan fototjes… de eerste was toen dus alleen dik baarmoederslijm op te zien :wink: )

In de tussentijd gaat het nog steeds goed en voel ik beeb al vanaf ongeveer de 3e week van december bewegen. Eerst was het alleen een soort vlindertjes gevoel, maar sinds ongeveer 2 a 3 weken, is het ook echt schopjes. Dit is heel erg vroeg :shock:, maar ik ben er heel erg blij mee.

Ik ben intotaal wel 6 dagen terug gezet en ben nu, ipv 13 juli, op 19 juli uitgerekend. Ik vind het allemaal prima, zolang het maar goed blijft gaan :mrgreen: .

Hieronder wat echo fototjes.

Eerst wat echo’s van 22 december

En dan de echo’s van gisteren :inlove: :inlove:

Ben helemaal verliefd :inlove: :inlove: :inlove:

Oooh ja, m’n 20 weken echo heb ik op de dag dat ik anders eerder uitgerekend zou zijn: 27 februari.

Mooie echo ICL :dance:

Fijn dat alles nu goed gaat, nu lekker van genieten meid :-*

Hee, da’s bijzonder! Leuk hoor :dance: :dance:

Dat haal ik net niet :wink:

Vanaf hoeveel weken is meestal het hartje te zien?

Bij een week op 6. Als je 7 weken bent, zou je zeker een knipperbolletje moeten kunnen zien! Dus: ff bellen met de vlos Sproet!! :-*

Ja, ga ik ook doen. Eerst nog een weekje kijken of er niks gebeurt :roll:

Ik was 7 weken zwanger en er was nog steeds niet veel te zien. 2 weken later, dus met 9 weken zwangerschap, zagen ze wel een knipperlichtje en werd ik 2 weken terug gezet. Volgens mijn berekeningen kon dit absoluut niet. Met 13 weken zwangerschap ben ik weer 2 weken vooruit gezet en dus was ik 15 weken zwanger…

Dus met 7 weken hoef je nog niet perse een knipperlichtje te zien…

Het is afhankelijk van de hoogte van je hCG of er een knipperbolletje te zien is. Normaliter als je bij 4 weken een positieve test hebt, zou bij 6 weken je hCG hoog genoeg moeten zijn voor een knipperbolletje. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.