Vreselijk bang en onzeker. Gaat het nu wel goed?update pag 3

He ICL. Heftig allemaal hoor, zeker nu ik alles hier op een rijtje zie. De onzekerheid blijft vrees ik, dat is heel moeilijk :hug: . Onbezorgd zwanger zijn zit er niet meer in, althans als ik voor mezelf spreek.

Ik duim voor een goede echo :thumbup: :thumbdown:

Heb jij nu dezelfde gyn als ik heb?

Ik ga ook voor je duimen. Kan me voorstellen dat het tot de 24ste nog wel heel erg spannend voor je zal zijn. :hug: voor jou!

hai hai

wow meis wat heb je al veel meegemaakt en ik hoop zeker dat het nu goed zal gaan , ik duim mee in iedergeval . veel succes en geluk

Een (voorzichtige) Gefeliciteerd… we :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je dat alles goed gaat…

Die roze wolk die je bedoeld dat ken ik ook, heeft bij ons de 1e keer na de MK geduurd totdat ik ongeveer 16 wk was (eigenlijk hele zwangerschap onzeker geweest)

Hoi ICL,

Jouw verhaal is heel herkenbaar hier…!

In 2006 ben ik vier keer zwanger geworden en wat betreft de vierde keer: zie mijn banner :inlove:

Eerst 2 miskramen, toen een EUG en daarna dus Lev.

Ik hoop dat het goed zal gaan voor je.

Zelf heb ik, zelfs tot maanden na de geboorte, onderbroeken en wc-papier zitten spotten :oops:

Die onzekerheid kan best lang blijven. Ik heb toen na een paar maanden een angelsound-ding gekocht waarmee ik het hartje kon beluisteren als ik onzeker was. Dat hielp wel, en het hielp niet, want je kunt er echt neurotisch van worden.

Maar nogmaals ik hoop voor dat deze banner nog maanden blijft staan :thumbup:

phoe zeg. Ik hoop dat er snel wat zekerheid en rust komt

groetjes

marlies

jeetje mina wat een verhaal…

bij ons het allebei duurt lang om zwanger te raken,en als het zo ver is,eindigt het in miskraam(2x) en afgelopen oktober(3 wkn)terug een buitenbaarmoederlijke…

nou ik hoop voor je dat het nu goed blijft gaan,ik had van mijn dochter (2 jaar)ook bijna geen zwangerschapskwaaltjes,ook geen gevoelige (.)(.)

dus dat hoeft niet te zeggen…

ik hoop dat je snel meer duidelijkheid heb,en je op je roze wolk kan springen

veel geluk,liefs

Lydia: stomme vraag misschien maar wat is een EUG?

@bigsby wrote:

Lydia: stomme vraag misschien maar wat is een EUG?

EUG is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

oke thanx, ik herkende dat woord niet :think:

gelukkig tot nu toe ook niet meegemaakt.

ICL: Ik ga heel hard voor je duimen dat het nu wel gewoon gaat :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Na al deze is dit jullie zeker wel gegund!! Probeer het toch al voorzichtig van te genieten!!

FF een update:

Vanmiddag heb ik weer een echo gehad en… het hartje klopte :inlove:. Omdat op deze termijn nog lastig te zeggen is hoe lang ik precies zwanger ben, krijg ik over 4 weken opnieuw een echo. Ik zou dan precies 11 weken moeten zijn.

Maar oooooh men, wat waren wij blij met het knipperbolletje :inlove: :inlove: :inlove:

Super meid :dance: :dance: :dance: :dance:

NOu kun je eindelijk gaan genieten :dance:

yeah goed nieuws! :dance:

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeindelijk eens goed nieuws :thumbup: :wink: :mrgreen:

fantastisch!!!

:dance: :dance:

Geniet er van.

YEs wat fijn ICL!!! Super voor je, lekker van genieten van dit goede nieuws!!!

Goed nieuws! Top!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :dance: :dance: :dance: :dance:

GEFELICITEEERD!!! :inlove: :inlove: :inlove:

:-*