Heeft iemand ervaring met het merk Bumblies? Ben al een beetje aan het kijken welke het beste voor een redelijke prijs.
Mijn favoriet is het niet, want ik vind dat ze maar weinig urine vasthouden en erg snel doorlekken. Ik moet er wel bijzeggen dat alleen bij de pampers dit bij Bas niet gebeurd. Al zijn er uitzonderingen voor de nacht, want als hij de dag zelf heel veel heeft gedronken is het nog geen garantie op een droge pyama en slaapzak in de ochtend. Dit gebeurd gelukkig heel weinig.
Het is een kwestie van uitproberen, welke luier het beste aanslaat bij je kleine.
Ik vind het ook geen fijne luiers. Ik heb het idee dat het helemaal niet mee rekt. Het lijkt wel of er weinig elastisch materiaal erin zit, ze voelen nogal stug. Ik zweer bij de kruidv*t luiers!!
Ik vond het een fijne luier.
Vond ze bij die kleine maatjes veel op pampers lijken.
Als je benieuwd ben zou ik gewoon pakje kopen, dan weet je het he
Bij luiers heb ik ondertussen geleerd dat ieder kind er weer anders opreageert.
Hier geen bumblies meer. Moreno is x op x helemaal nat.
Nu dus gewoon weer kruidvat-luiers en het probleem is op gelost
x
Mijn zoon kan er niet tegen.
Hij zit dan onder de uitslag…
Nu kan ik je niet echt advies geven omdat ik al maanden op zoek ben naar een geschikte luier voor mijn zoon omdat hij bijna elke morgen drijfnat is.
Suc6 met zoeken…
Mischa lekte er ook finaal doorheen.
Geen succes dus hier!
Mijn kraamhulp vertelde bij de intake dat ze voor de newborn luiers erg fan van Kruidvat waren. Die ga ik dus maar kopen, ik vond de vorige keer de Pampers ook fijn.
Voor de andere maten gebruik ik zelf Lidl luiers :thumbup:
ja heb die voor joy en ze bevallen prima! :D…
pampers lekte juist door bij haar en deze niet :lol:
prima luier :thumbup:
:thumbup: . Bevallen hier super :thumbup:
Gewoon proberen. Het kan per leeftijdsfase en geslacht schelen welke luier goed is voor je kind. Tot een jaar of 1,5 jaar bevielen de Bumblies goed, nu heb ik al een tijdje die van de Lidl, maar als mijn dochter daar een paar keer doorlekt, ga ik weer Bumblies proberen. Bij mijn oudste 2 (jongens) heb ik het laatste jaar van hun zindelijkheid deze ook gebruikt en toen bevielen ze best.