Bianca,
Ik had Provera 100mg / dag
Bij mij heeft het de endo tot stilstand gebracht. Maar ik had ook geen last van tussentijdse bloedingen (hooguit wat bruinverlies).
Ontzettend balen zeg dat het nog niet werkt…
Misschien Lucrin nog een optie? Ik kreeg elke maand 1 spuit en dat werkte bij mij wel tegen de pijn, maar niet tegen de endo.
Het is toch een soort van zoektocht wat er bij jou gaat werken.
Had je het nog nagevraagd van jouw suikers?
Want daar kun je je ook heel beroerd door voelen…
Hey lieve NIcje ,
Ja mijn suikers waren goed, mijn schildklier ook , mijn euhmm er was nog iets ihih ook goed.
En verder ijzer hb eb b12 dus goed, waarom moe , geen idee.
Het lijkt vandaag als of het vloeien afneemt Zou het dan toch dat de meds van de HA afnemen/.? Ik hoop het maar durf nauwelijks te typsen , heb ook nog maandverband om , :oops: :roll:
Anders is het nl ook wel es dat het even oplijkt te houden maar dan toch begint nu dus even onzeker, maar voorheen was dan dat de buikpijn aanhield en ook die lijkt nu minder , we wachten af en hopen dat het goed blijft gaan :thumbup:
Bianca
k ben al weer aan het bloeden
@bianca81 wrote:
k ben al weer aan het bloeden![]()
:hug: :hug: :hug:
Hier ook nog steeds ellende…ben ook gestopt met de progynova…had behoorlijk wat bijwerkingen…nu is het wachten op een nieuwe afspraak met de gyn…
hoi hoi
wie is er bekend met het gebruik van injecties lucrin?
Ik heb vandaag de 1e injectie gehad…moet er eerst 3 1 x per maand in afwachting of het gewenste resultaat behaald word…
Wanneer zal het vloeien kunen verergeren ?
Hoe was bij jullie het verloop, waarom kreeg je het hoe werkte het welke bijwerkingen had je enz
ik wil graag evt ervaringen horen …
Ik hoop dat de pijn niet te erg is :?
Liefs bianca
Wat zijn die dingen duur zeg, bijna 600 euro staat er op het doosje,kan dat? erg hoor… gelukkig verzekering voor
elsevier lop je nu ook al tug bij de gyn ? ik heb dus gsteen konakt gehad omdat het vloeien blijft aan houden
nu d elaatste redmiddel in de tijdelijke overgang, lijkt me maar gek hoor ,
jij ook sterkte
Ben even voor je gaan graven in mijn KOK-verleden
Geplaatst: 24 Apr 2006 12:41 Onderwerp:
Ik was aan de pil en heb de Lucrin laten zetten door de huisarts toen de pil uitgewerkt was.
Even denken hoor
Ik schreef op 13 juni 2006:
Quote:
We zijn vandaag idd geweest.
Ben bij dr Willemsen geweest voor een second opinion. Helaas is de cyste tov 5 weken geleden weer gegroeid (toen 3 cm nu 5 cm). De gyn heeft Lucrin (spuiten)voorgeschreven en die moet ik iedere maand laten zetten bij de ha.
De eerste laat ik na onze vak (over ong 2 weken) zetten, dan moet ik na 10 weken weer naar de gyn voor een echo. Kijken of de cyste al kleiner is geworden en de endo rustiger.
Ik moet net zolang spuiten halen totdat de cyste klein genoeg is om verder te gaan met IVF. Oja en ik moet 10 dagen na de eerste spuit stoppen met de pil. Dan wordt ik weer ongesteld, daar zie ik heel erg tegenop ...maar allemaal voor het goede doel
Dus 10 dagen na de spuit moest ik stoppen met de pil. En de menstruatie die ik toen gehad heb, viel wel mee gelukkig.
De spuit is (waarschijnlijk) een Depot. Dat houdt in dat er vloeistof in de spuit zit en poeder. Door de stopper op de spuit door te duwen, mengt het zich. Ik vond het allemaal veel te eng, dus heb het mooi door mijn ha laten spuiten.
Als je m laat zetten, vraag of ze m LANGZAAM spuit. Dan voel je er het minst van.
hwy nic… ten eerste bedankt voor je belletje gisteren, fijn je gesproken te hebben… wat klink je goed meis.
:-*
Bedankt ook voor de uitleg hiero,
de spuit is langzaam gezet in mijn bil.volgens de ha .ass niet in arm of been om dat daat te weinig vet zit ? :shock: :think: owkee dan maar mijn billen ihih wendy heeft er iig smakelijk om gelachen mocht meehelpen en een pleister plakken ook nog een jerry ( kinder) pleister :roll: :inlove:
verder wel goed nog geen last van de spuitplek wel last van mijn darmen , kan dat van de injectie komen of is dit per toeval dat het gewoon zo valt ?
Daar bof je dan mooi mee, dat er weinig vet op jouw armen zit
Zal de reden zijn dat het bij mij wel kon (met gemak :roll: :lol: haha)
Last van je darmen… mmm
Bij mij ging juist de pijn in mijn darmen door de Lucrin weg. Nu ik ongesteld ben, twijfel ik weer of ik ook weer een spuit ga halen…pfff
Misschien verergert de pijn eerst voor het minder wordt?
Je hebt ook nog de Provera he…
Ff wachten wat de komende week gaat brengen. Ik hoop zo ontzettend hard voor je dat er verbetering in komt. Dikke knuf :hug:
dank je wel lieve nic.
:-*