vraagje maar wel schaam schaam

Gisteravond is het doompje gescheurd , en ik zit wel in mijn onveilige periode. Ik gelijk huisarts gebeld, heb dus de morning after .volgens de assistente kon het geen kwaad met borstvoeding. Maar nu staat er op de bijsluiter dat ik of de voeding moet afkolven en dan weggooien of 6 uur tussen 2 voedingen laten. 0,1 % van de 1,5 mg komt in de moedermelk terecht :think: wat moet ik nou doen

1 voeding na deze pil overslaan…

niks om voor te schamen hoor :hug: kan toch gebeuren, en ik sluit me aan bij fai…

dan neem ik de pil na zijn laatste in, hij slaapt dan van 21.30 tot 7

voel me wel een muts hoor :oops: :oops:

Karin je bent geen muts hoor :hug: Kan toch gebeuren :hug:

haha karin gekkie, kan gebeuren toch? :lol: :wink: gok dat het wel vaker meiden hier op KOK overkomt hoor :mrgreen:

Kijk als je nou niets met die wetenschap dat het condoom gescheurt is doet en over een paar weekjes erachter komt dat je ongewild zwanger bent, DAN ben je een muts. Maar nu neem je toch de juiste stappen na een hopelijk leuke nacht :wink: En tja dat je dan een voeding weg moet gooien, daar komt die kleine niets van tekort en jij hebt er ook geen last van :mrgreen:

Niet zo streng zijn voor jezelf :-*

Hoe is het karin… pil al genomen… sluit me aan bij Eisblume hoor, niet te streng zijn voor jezelf… :hug:

Kan gebeuren, is allemaal goed gelukt met 1 voeding overslaan!

Ik weet zeker dat meer meiden dit ongelukje weleens hebben!

Ik heb de pil voor het slapen genomen, na de voeding van Ivan om 21.00 , en meneer sliep door tot half 9.

Het is dat ik absoluut een jaar moet wachten anders was de ramp niet zo groot geweest en had ik het op zijn beloop gelaten.

oh fijn dat t goed gegaan is…

waarom moet je een jaar wachten? het is dus geen eigen keuze?

Daan is geboren met een keizersnede daarna dus binnen een half jaar weer zwanger geraakt van Ivan, ook hij is geboren met een keizersnede. En om weer volledig te herstellen moet ik mijn lichaam rust geven voor zeker een jaar.

:hug: ja kan me voorstellen dat je lijf dan even moet herstellen :-*