Ik heb vandaag een echo gehad, met 5 weken dus… ik wilde eigenlijk pas met 8 weken ofzo maar van de gyn mocht ik vast langs komen om te kijken of er al iets te zien was. En ja hoor! Hij zag wat…
2 vruchtzakjes!
Maar kan hij dat al zo vroeg zien? Ik zelf kan nooit wat opmaken uit die vroege echo’s maar ik vind het echt zó vroeg om dat nu al te kunnen zien… iemand ervaring?
Ik besef wel dat het nu nog heel pril is allemaal en er nog genoeg fout kan gaan… maar voor nu ben ik echt blij Met 8 weken mag ik weer terugkomen voor een echo!
Of je dat nu al kan zien waarschijnlijk wel.
Je hebt toch ook vaak meiden die via de mmm zwanger zijn geraakt, en dan ook vaak een tweeling verwachten dat ze dat ook al zo vroeg kunnen zien.
De gyn heeft vast meer ervaring en zal het dus niet zomaar zeggen.
Maar wat leuk zeg een tweeling en we gaan ervan uit dat het gewoon goed gaat toch?
Gefeliciteerd meid.
Waarschijnlijk zijn we in de zelfde maand uitgerekend dus ik zal je wel vaker tegenkomen.
:-* Wendy
Bedankt voor je reactie Wendy! Ik denk inderdaad dat de gyn niet zomaar wat zegt… maar whaaaa… ik vind het zo spannend! :o Wat nou als het een 2ling is en en en… aaaaaah! :shock:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :shock: :dance: !!!
Ja, op deze termijn kan de gyn wat zien! Althans, bij mijn twee zwangerschappen wel.
Jeetje meid, je krijgt een groot gezin als alles goed gaat. Ik ben zooooo blij voor je :dance: :dance: :dance: !
:-*
wwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat gaaf een tweeling :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove:
@Suuzeke wrote:
Bedankt voor je reactie Wendy! Ik denk inderdaad dat de gyn niet zomaar wat zegt… maar whaaaa… ik vind het zo spannend! :o Wat nou als het een 2ling is en en en… aaaaaah! :shock:
Ik krijg morgen mijn eerste echo, en deze zs was niet helemaal gepland.
IK had dus een paar weken ookal tegen hub gezegt wat nou als het er 2 zijn, ik kan je vertellen dat ie wit wegtrok hahahaha.
Weet je man/vriend het al?
En 2 vruchtzakjes dat betekent 2 eiïg toch?
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik doe even met je mee, ik kan me echt helemaal voorstellen hoe jij je nu voelt :dance: :mrgreen:
Mijn vriend weet het al, hij is helemaal van de leg :inlove: Maar denk dat ie het uiteindelijk wel leuk vind! Alleen de zwangerschap is nog enger dan eng als het er echt 2 zijn… en ik heb geen idee hoe het zit met 1 of 2 eiig… :think: Nooit in verdiept nog :mrgreen:
Wendy hopelijk zit het bij jullie ook helemaal goed! :inlove:
Bedankt voor de lieve reacties :inlove:
wauw suuzeke !!
Drie-Dubbel geluk is voor jullie dus weggelegd. :dance: :dance:
mag wel na het verlies van Zev :**:
Hij krijgt wel een héle grote taak als beschermengeltje… :hug:
van harte gefeliciteerd !!!
liefs
Gerda
Ik neem aan dat ze het wel kunnen zien bij 5 weken. Ik heb een echo gehad met 4 weken en toen werd er gezecht dat het er eentje was. Dus anderzon neem ik aan kan ook.
Gefeliciteerd. :mrgreen:
Juist bij zo´n vroege echo kunnen ze de hele baarmoeder zien en kan zich niet echt iets verschuilen achter iets anders (dat ze dus niet gelijk zien dat het er 2 zijn).
Het is wel heel erg spannend zeg!
En ik wil geen party pooper zijn maar er zijn dus eigelijk heeeeel veel zwangerschappen die eigelijk beginnen als een tweelingzwangerschap maar wat mensen nooit weten door een latere echo waarbij er al 1 niet door is gegroeit,dat zakje verdwijnt dan ´gewoon´.
Ik hoop voor je dat het goed gaat meid…maar schrik ook niet als je bij 8 weken er nog maar 1tje ziet :shifty:
Ik duim voor je dat het allemaal goed gaat!
Oeh, wat spannend zeg! En als de gyn zegt dat ie twee vruchtzakjes ziet, dan heeft ie ze gezien
Bij Zev* zijn het er waarschijnlijk ook 2 geweest in het prille begin maar dat is niet zeker.
Het zou heel leuk zijn als het er wel 2 blijven, maar als het er 1 is ben ik daar net zo blij mee! :inlove:
Ja, het kan nog alle kanten op natuurlijk, dus misschien wel extra spannend nu! Krijg je er twee, 1 of gaat het toch nog mis? Maar van dat laatste moet je gewoon niet uitgaan
ooowww spannend!!!
:inlove:
Ik waaah even mee;
Waaaaaaaaaaaaaaah :mrgreen: :dance:
Spannend hoor!
Ik denk dat je prima kans hebt dat er een tweeling in je buik woont.
Maar het zou met deze termijn nog makkelijk eentje kunnen worden.
Hoe dan ook positief nieuws voor nu: er zit een zwangerschap!
ja hoor 1 of 2 vruchtjes kun je dan al zien hoor
Ik kreeg mijn eerste echo met 6 wkn (tijdens de echo bleek ik 5 wkn te zijn) en daar was ook een mooi vruchtje te zien met zelfs een hartactie!
(komt niet vaak voor maar zelfs dat kan al)
Gefeliciteerd hoor! :mrgreen:
Ja hoor dat kunnen ze zo vroeg al heel goed zien Gelukkig ben je zelf wel nuchter genoeg om te beseffen dat het nog heel vroeg is.
Mij zeiden ze dat het er 2 werden bij 9 weken echo toen zeiden ze ook dat de kans dat het dan nog fout gaat heel klein is!
Suuzeke, hoe is het met je?
Heb je nog een echo gehad?
Ik ben een tijdje niet online geweest, maar ik moest steeds aan je denken.
Ik hoop dat alles goed gaat binnen in je buikkie.