haha, dat is heel wisselend hoor, soms een paar dagen wat minder, maar dan ineens weer de hele avond of gauw even onder werktijd.
het is ook zo leuk hier!! 8)
verslavend he :lol: Ook hier wel eens een avondje geen zin… gelukkig maar anders had ik geen huwelijk denk ik :lol: , maar lang zonder neeeeee… veel te leuke mensen op dit forum :thumbup:
@Cyra wrote:
verslavend he :lol: Ook hier wel eens een avondje geen zin… gelukkig maar anders had ik geen huwelijk denk ik :lol: , maar lang zonder neeeeee… veel te leuke mensen op dit forum :thumbup:
ik dwing me ook af en toe om de pc een avondje uit te laten hoor, zoals gisteravond.
is anders ook wel sneu voor m’n hub…
gelukkig zit mijn hub nu tegenover mij aan de tafel te computeren (aso he: 2 laptops tegenover elkaar :lol: )…
hmmmmm. terwijl ik dit typ zegt hij net dat hij naar bed wil… Ga dus denk ik ook maar zo afsluiten :lol:
wij hebben een pc in kantoor, waar ik nu zit maar we hebben ook een laptop
die zal ik de volgende keer maar weer pakken
kan ik bij hub in de kamer zitten, is wel zo gezellig
welterusten!
Ik moet ook maar is meer gaan posten!! :lol:
Waarschijnlijk ben ik ergens volgende week dan wel een kleuter :inlove:
oew Ruud heeft de lijst gewijzigd… Ruud… je maakt het nu zelfs nog spannender door die laatste opmerking :dance:
@ruud wrote:
Baby 0
Dreumes 250
Peuter 500
Kleuter 1000
Kiddo 1500
Puber 2000
Tiener 3000
Kletstante 4000
Tiepmiep 5000
KoK verslaafde 7500
KoK Topper 10000
En miss zijn er nog meer…
aaah Ruud, jaaa bedankt voor het aanpassen van het lijstje!!
Zijn we weer actueel!
kunnen we niet een leuke titel aan gaan leveren voor degene die de 15000 berichten haalt ofzo?
Even denken… :think:
Voor suggesties is er een topic in de huiskamer.