hoe was jou trouwdag?
wat heb je nu aan?
Ben je al eens een schoonheidsoperatie ondergaan bijv: Borstvergroting, neuscorrectie etc ?
@oessie wrote:
hoe was jou trouwdag?
een super mooie dag! het was op 28 september 2001 en het was erg mooi weer ( de hele week ervoor heeft het geregend…) Ik zou het zo graag nog een keer willen beleven… je leeft er zo lang naar toe en dan is het in 1 dag opeens voorbij…
@oessie wrote:
wat heb je nu aan?
spijkerbroek en shirt… ben op het werk al mijn spullen aan het inpakken want we gaan verhuizen!!! leuk joh :liar: :liar: :liar:
@romata wrote:
Ben je al eens een schoonheidsoperatie ondergaan bijv: Borstvergroting, neuscorrectie etc ?
nee… lijkt me dood eng… .maar als mijn buik over een jaar nog niet platter is dan ga ik er misschien wel over nadenken… :shock: :think:
Heb jij elke dag make-up op ?
Heb je vaak ruzie met je man ?
in wat voor huis wonen julie?
@romata wrote:
Heb jij elke dag make-up op ?
Nee ik heb bijna nooit make-up op want ik ben erg allergisch… maar heel af en toe een lijntje onder mijn ogen…
@romata wrote:
Heb je vaak ruzie met je man ?
wat is vaak? ik vind van niet… af en toe een goede woordenwisseling klaart de lucht ook wel weer lekker op :thumbup:
@oessie wrote:
in wat voor huis wonen julie?
we wonen in een rijtjeshuis in een gewone straat… wel gezellig hier alleen zou ik best uit de randstad weg willen… maar hubbie ziet dat nog niet zo zitten.
heb jij de tv aan?
nee, ik zit boven op bed… lekker rustig
heb jij gedoucht
nee ben vanmorgen geweest
welke shamppo gebruik je?
ik wissel gliss kur af met zwitsal… van zwitsal wordt het erg slap dus vandaar!! en te vaak gliss kur is weer niet lekker voor mijn hoofdhuid
Heb jij weleens je kleding binnenstebuiten aan?
soms in alle haast… maar meestal kom ik er gelukkig achter voordat ik weg ga of op mijn werk ben :lol: