nergens voor, dat gezeur de hele tidj dat anderen wel even zullen bepalen wat wel en wat niet kan…
Wat heb jij ooit gedragen waarvan je nu zélf vindt, dat het echt niet (meer) kan??
:think: :think: :think: :think:
Hotpants
Waar stoor jij je het meest aan ( :lol: )
Geroddel.
Heb je wel eens gebungeejumped?
Nee
JIJ? :shock:
Nee :lol:
Doe je aan sport?
Nee
KIJK jij sport op t.v.?
Nee.
Heb je wel eens paard gereden?
Ja
Was jij goed in Gym?
Nee, niet bijster.
Heb je een rijbewijs?
Hehehehe :oops: Nee
Wat voor auto heb je?
Een Nissan First Note.
Zou je de politie bellen bij buurtoverlast?
nee voor incidentele overlast,
ja voor stelselmatige overlast van dezelfde buren.
Heb je echte/originele kunst in huis?
Euh, kunst, tja… ik heb wel wat schilderijen hangen, ja, maar niet duur of zo :lol: Geeeen Picassos o.i.d. :lol:
Wat heb je op de vloer liggen?
een schoentje van nano, een blokje, twee speelkaarten, een bekertje, een sok (van mij :? ) de modem, een muziekdoosje een pen en een deken. ow ne wat kruimels.
wat is het laatste concert waar je heen bent geweest?
Marilyn Manson in de HMH op 8 juni 2005 (toen ik 6 mnd zwanger was van Delta) -ménn wat lang geleden :shifty:
Ruim je je huis extra op als je weet dat je visite krijgt?
Ja, ik zorg er wel voor dat het netjes en opgeruimd is, ja!
Wat zou je doen als een collega over je roddelt?
uh niks, is toch algemeen bekend dat er altijd en overal over iedereen geroddeld wordt? :roll: Maar uh, ik heb gisteren toevallig een anti-gossip-kaarsje gekregen, dus dat zal ik de voglende keer aansteken als ik het vermoeden heb dat er over me geroddeld wordt.
roddel jij wel eens over collega’s?
Ja, in die zin dat ik het met andere collega’s echt wel eens over iemand heb. Maar ik zal nooit gemeen zijn. Als er iets is tussen mij en een collega, dan spreek ik hem/haar daar zelf wel op aan.
Neem je wel eens de telefoon niet op als je thuis bent?
Ik neem de telefoon meestal niet op, tenzij ik kan zien wie het is én ik zin heb om met die persoon te spreken.
Na tig jaren dit te doen wordt ik ook nog maar weinig gebeld -gelukkig (ben meer een mailer).
Is het bij jou thuis 's avonds goed verlicht of redelijk schemerig?
redelijk schemerig
daar we sinds de verhuizing nog niet alle lampen hebben opgehangen
doe jij savonds de gordijnen dicht?