Voor mama's die ondanks de pil zwanger zijn geraakt?

Ik kan me je ongerustheid voorstellen, en er is maar 1 manier om weer een beetje te weten waar je aan toe bent…





Testen…





sterkte

Lous, meid neem het aanbod van Rhiannon anders aan joh! Dan weet je het zeker en hoef je je niet meer zo druk te maken.



Dikke :hug: voor jou.

Lieve dames…





Even een sms van Lous…





Ze is NIET ZWANGER…



Kunnen we weer opgelucht ademhalen… :angel:



:-* :-* :-* :-*

Wow wat een opluchting meid!



:-* Gismo

Blij Marlous?

Fijn om het zeker te weten :-* .

Pfff, goed nieuws meid!

:hug:

Heb ook het idee dat het heel goed nieuws is!



Wat een stress kun je dan hebben he.

Dag dames…



Inderdaad goed nieuws.



Niet dat een 3e hummel niet welkom was geweest, maar ik slik natuurlijk de pil niet voor niets…



Dus hier een opluchting…

Lees het nu pas… :-* gelukkig is het goed afegelopen.

Hey Marlous wat zal je geschrokken zijn! Ik heb het van de pil wel gehad dat het zo na een tijdje ging, ik was toen wel aan een ander merk begonnen i.v.m. eventuele pilmoeheid. Werd ik helemaal niet meer ongesteld en de ha zei dat dat heel normaal is. In principe zorgt de pil er voor dat er geen eitje komt en dan maakt de bm zich ook niet klaar voor een innesteling. Dus dat betekent dat je ook geen bloeding hoeft te hebben. Ik vond het maar niks en ben toen overgestapt op een andere minder zware pil, toen werd ik gewoon weer iedere maand (licht) ongi.



Misschien dus even met de ha overleggen om te kijken of het misschien nodig is dat je overstapt op een andere pil?

ik lees het ook nu pas.

gelukkig meis dat je (nog) niet zwanger bent(klinkt zo raar maar je weet wat ik bedoel)

wat een opluchting moet dat wezen :hug: