Voor mama's die ondanks de pil zwanger zijn geraakt?

Hoe was julie ongesteldheid?

Hadden jullie achteraf gezien steken in jullie borsten?

Hadden jullie bruin bloed?

sh*tttttttttttttttttttttttttttttttttt krijg even kippevellllllllllllll…



maak me gek Lous… :o



ehmmm niet zwanger geworden ondanks pil maar ehmmm jij wel dan? :think: :think: :think:

hoop het niet :oops:



Maar ik ben zo raar ongesteld op het moment…Een paar drupjes en vanochtend bruin bloed. En ik heb af en toe last van mijn borsten, als een tsr. :?

Nee tuurlijk hoop je niet… nu iig nog niet toch? als het al ooit… maar goed, heb je nu niks aan… en ja kan je wel gek maken met verhalen van mama’d die dus door de pil heen zwanger zijn geworden maar ehmm ja gewoon testen dan maar…



En even wat reacties afwachten hier… :angel:

:hug: :hug: :-



Ik weet het niet mop, niet meegmekaat, maar het zo anders aanvoelt zou je ip nu kunnen testen want het is ‘normaal’ gezien je NOD als je wél voor zou gaan :wink:

Als je dus zwanger zou zijn moet je dat kunnen testen.



:-
:-*

Mijn vriendin is ondanks de pil gewoon zwanger geraakt. Zij werd tot 2 keer toe niet ongesteld en bleek toen dus al 9 weken zwanger.

Bij haar bleef de menstruatie dus gewoon uit, maar ik ken ook verhalen van mensen die wel gewoon ongesteld werden.



Aan mijn antwoord heb je dus helemaal niets, sorry Marlous!



liefs Marieke

Ik was ondanks de pil ook zwanger geraakt …



Ik werd eerst gewoon raar ongesteld … was wat misselijk … het was oud bloed terwijl ik normaal echt heftig ongi was …

het was echt maar een beetje … dus ik dacht dat er niets aan de hand was … de maand erop verloor ik weer gewoon wat oud bloed… Gewoon een veeg op het wcpapier … nog steeds was ik misselijk… en mijn borsten deden zeer … Heel raar gevoel kreeg ik toen … :shifty:



Ik heb mijn vriend opgebeld en ik heb aan hem gevragen of hij een test wilde kopen … Ik vertrouwde het niet …



Savonds de test gedaan en ik had een heel vaag ligt roze streepje … in de ochtend nogeens getest en toen goed positief :shock:

wat was ik geschrokken … het was niet de bedoeling … Woonde nog thuis en was 19 … :shifty: …

Nouja de rest hoef ik niet te vertellen :lol: heb je niets aan … :lol:



maar ik ben de eerste keer dus zwanger geworden door de pil en toen ik erachter kwam was ik al 9,5 wk heen :o

Ik slikte ook de pil toen ik zwanger werd van Jimmy. En ben ook ongesteld geweest in die tijd. Kwam erachter met 10 weken.



De eerste keer gewoon ongesteld alleen wel minder bloedverlies, de tweede keer alleen een beetje oud bloed, van dat bruine zeg maar.

En opeens viel het kwartje (of eigenlijk die hamer :wink: ) Steken in mijn borsten en heeeeeel veel plassen in combinatie met weinig tot geen ongesteldheid…ik zal toch niet zwanger zijn!!!



Ik bergijp dat het eigenlijk niet de bedoeling is? Ik zou gewoon lekker voor de zekerheid een testje doen. Weet je het meteen zeker, toch?

(Ik ga er morgen ook even een halen voor de zekerheid, geen kwaaltjes maar opeens het woord zwanger in mijn gedachten, ik ben na Sanna nog niet ongesteld geworden dus even voor de zekerheid…

Ik ben in januari 2003 door de pil heen zwanger geraakt. Maar ik werd dus meteen helemaal niet ongesteld. Dus een test gedaan toen ik al 3 dagen overtijd was en zwanger.

7 dagen later begon ik te vloeien als een waterval en ik wist zeker dat het mis was omdat er stolsels en van alles meekwam.



In augustus 2006 is dat nog een keer gebeurd. Dit keer wel met een rare ongi. 3 dagen alleen wat oud bruin korrelig afveeg troepie. Kon nou niet zeggen dat ik echt ongi was.

Ook wat vage steken in mijn onderbuik maar niet heftig en idd pijnlijke borsten, beetje branderig enzo.

Uiteindelijk heb ik na 1 week een test gedaan en die was positief.

4 weken later ook een miskraam.



Mijn lichaam vind het dus niet zo leuk om zwanger te worden met de pil erbij…

Maar het kan zeker.

Ik ben ook door de pil heen zwanger geraakt in juni 2005.

Omdat ik niet zo met mn menstruatie bezig was (drukke tijd

met solliciteren, bruiloft van vrienden e.d.) bedacht ik mij opeens…

hé :think: had ik niet allang ongesteld moeten zijn?

Ik zal eens een test doen om een eventuele zwangerschap uit te

sluiten. Tja en ik was dus wel zwanger ! :dance: (toen was ik

inmiddels 6-7 weken volgens mij)



Maar geen bruin bloed en geen steken in borsten. Helemaal geen klachten eigenlijk :slight_smile:

Pfooeee, Marlous.

Ik kan je geen zinnig antwoord geven, alleen maar: test nou maar gewoon, dan weet je waar jullie aan toe zijn.

Ik werd ook gewoon niet ongesteld. En binnen een paar dagen een super positieve test. We moesten er wel om lachen. Dit omdat we een huilbaby hadden gehad die ook nog eens een huil peuter bleek. Blijkbaar vond de natuur toch dat we nog een tweede mochten krijgen.



Helaas is dit ook bij ons een miskraam geworden. Maar daardoor wel heel goed de keuze gemaakt voor een tweede. En die is er ook gekomen :mrgreen:

Ik weet het ook niet meer hoor dames…



Ik heb nu al 3 dagen elke keer als ik de tampon er uit haal gemengd 2 druppels rood en 2 druppels bruin (slijm) bloed.



Verder niets.



Ik ga ook niet testen (financiele redenen) en ik ben ook erg bang en angstig.

Mark weet het ook nog niet…Durf hem niet te vertellen of onnodig ongerust te maken eigenlijk…

moest je ongesteld worden dan?

En kun je zwanger zijn, als je snapt wat ik bedoel :wink:

Ergens iets gemist ofzo…?



en door de pil heen: ja.

Zo zijn wij aan Anna Sofie gekomen :wink:

Het is mijn stopweek Lydia en normaal ben ik ‘gewoon’ ongesteld.

marlous :shock: :shock: meid toch…



ik denk dat je toch echt een testje moet doen…deze onzekerheid is ook niks zo :hug:

Meis, ik kan je anders wel een testje opsturen? Heb je daar wat aan? Het is toch echt de enige manier om erachter te komen. Of als je toch aan de pil bent…straks na je stopweek weer een week lang slikken en dan stoppen. Dan zou je in principe weer een onttrekkingsbloeding moeten krijgen geloof ik. Maar vooruit dan moet je weer andere anticonceptie gebruiken die niet voorgeschreven wordt door je huisarts. :think:

Je lijf kan met of zonder pil ook wel een maandje ontregelt raken. Je hebt een enorme berg emotioneel gedonder voor je kiezen gehad en nu ja een pil kan ook iets te licht zijn geworden voor je. Dus je kunt altijd een afspraak maken met je HA en daar je angst voorleggen. De test daar kost je iig niets en mocht het toch aan een te lichte pil liggen kan hij gelijk een nieuwe voorschrijven. :-*

dan zou ik toch naar een super lopen en een test halen.

Wat is onzekerheid in geld :wink:

En anders maken we nu allemaal een euro naar je over hoor :angel:

Hoi,



Ik ben ook door de pil heen zwanger geraakt. Ik ben normaal gesproken ook best wel hevig ongesteld, maar deze keer maar heel licht en twee dagen.



Een paar weken later kreeg ik hele erge buikpijn en kon niet meer lopen, dus naar HAP, daar bleek ik zwanger te zijn. In het ziekenhuis zagen ze twee vruchjes ( tweeling ). Na een paar weken bleek een kindje gestopt te zijn met groeien en kwam daar de buikpijn enzo vandaag. Het andere kindje is Tommy geworden.



Kun je niet naar je huisarts en daar een zwangerschapstest laten doen?



Groetjes Suzanne en

He Marlous wat een onzekerheid nou zo :hug: Toch maar testen? :hug: :-*