Voor iedereen waarbij het langer duurt, er is hoop!!!

Hallo allemaal (en met name degene die nog weten wie ik ben)



Na bijna 2 jaar bezig te zijn geweest en de laatste 3 maanden met medicijnen te hebben geprobeerd mijn cyclus normaal te krijgen is het dan eindelijk waarschijnlijk gelukt!!!



Ook wij zijn eindelijk zwanger!!! :dance: :pray:



Afgelopen zondag hebben we getest na 3 dagen over tijd te zijn geweest en ik had nog voor het dopje op de test ging 2 hele dikke strepen!!!



Vandaag voor het eerst naar het ziekenhuis geweest om het zeker te weten maar helaas was er op de inwendige echo nog niets te zien (zou nu 5 weken zijn)…



Volgende week terug en dan weten we het zeker!!!



Dus voor alle dames bij wie het langer duurt er is nog hoop!!!



heb geduld (ik ben daar ook niet goed in) maar uiteindelijk wordt je wachten beloond!!



Liefs Renata

Oh wat gaaaaaf!



Van harte gefeliciteerd!



een heel fijne zwangerschap gewenst



liefs

Kiddo

He Kiddo,



Thanks!! Gaaf joh jij bent er al bijna, jij ook gefeliciteerd!!!



Hoe gaat het met je???



Gr. Renata

Dank je. Het gaat goed me me!

Heb de afgelopen tijd veel over me heen gehad,maar ik vind het nog steeds super om zwanger te zijn en alles bij elkaar opgeteld valt het nog steeds mee. Als de kleine er is zou ik zo voor een tweede gaan! (hihi dat zeg ik nu vóór de bevalling :mrgreen:)



Echt heel tof dat je zwanger bent. Klopt het dat jij een zusje hebt waar je veel zorgen om had? Hoe is het daar nu mee?



Geniet van je zwangerschap. Inderdaad, het is geduld hebben de eerste weken, maar je zult zien dat je voor je het weet me zwangerschapsverlof bent :slight_smile:



groetjes

Kiddo

hee wat gaaf!!!

gefeliciteerd joh!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Dat is super



Gefeliciteerd en ga er lekker van genieten

Oh wat goed!!!

GEFELICITEERD!!!

Altijd goed zo’n positief berichtje… gefeliciteerd!!!



Groetjes

Mira

Hey dames,



Dankjewel, ja het is idd nog even wennen, je voelt of ziet namelijk niets dus ik vind het heel moeilijk om te bevatten dat ik ook echt zwanger ben…



Kiddo,



Fijn om te horen dat het zo goed gaat en je overduidelijk aan het genieten bent!!! Toppie!!



En met mijn zusje is het goed, en met mijn moeder ook, hahaha ze zijn allebei heel erg blij hahahahahaha



xxx



Naatje

Hoi Naatje,



Gefeliciteerd hoor geniet er lekker van



Gr,

Marientje

Hé Renata, Wat ontzettend goed nieuws zeg!!! :clap:





Gefeliciteerd!!!

Gefeliciteerd!!!

Lekker genieten!!!



Pebble

Gefeliciteerd!



Liefs Moirah


Helemaal goed nieuws :dance:

gefeliciteerd en geniet ervan.







ik ben al meer dan 6 en een half jaar bezig maar begin aardig de hoop te verliesen doordat je toch steeds weer teleur gesteld word als je lichaam je fopt.



maar geniet er van meid.



groetjes annie