voel me niet zo lekker

@roosje83 wrote:

ik heb ongeveer een jaar of 10 de pil geslikt en ik ben gestopt in feb2007 dus dik 2 jaar terug

ik heb pco syndroom dus krijg geen natuurlijke eisprong van mezelf




ohw echt balen he! maar ik hoop dat jij snel zwanger te worden he

geen eisprong dan? maar hoe dan? als ik vraag mag? :oops:

google maar eens op pco krijg je heel veel info :wink:

vraagje dames…

hebben jullie ook soms problemen met 2 dagen ongesteld geweest?



vorige maand ook 2 dagen ongesteld geweest en nu weer 2 dagen

gistermiddag helderrood bloed verlies en vanmorgen heel weinig bruin verlies? kan toch niet zwanger zijn of wel??



ik ben weer onzeker van…



HELP wie heeft die ook ervaring mee?

alvast bedankt

Dan zul je toch een testje moeten doen…

Die geeft de duidelijkheid die je wilt hebben.

ik baal ervan want ik heb vannacht vreselijk branderige maag pijn pff

weet niet hoe komt dat?

@mama28 wrote:

ik baal ervan want ik heb vannacht vreselijk branderige maag pijn pff

weet niet hoe komt dat?




waarom doe je niet een test dan weet je het zeker je lichaam kan je zo goed voor de gek houden dat je overal op gaat letten met een test weet je het zeker

@mama28 wrote:

ik baal ervan want ik heb vannacht vreselijk branderige maag pijn pff

weet niet hoe komt dat?


Misschien heb je iets verkeerds gegeten?



óf



Doe een test?



Maar…je hoeft natuurlijk niet te luisteren en dan zet je gewoon alles neer wat je voelt :eh:

@Romi82 wrote:

@mama28 wrote:
ik baal ervan want ik heb vannacht vreselijk branderige maag pijn pff

weet niet hoe komt dat?


Misschien heb je iets verkeerds gegeten?



óf



Doe een test?



Maar…je hoeft natuurlijk niet te luisteren en dan zet je gewoon alles neer wat je voelt :eh:




Ik dacht dus precies hetzelfde :silenced: :silenced:



Moet zeggen dat ik een beetje de indruk krijg dat we hier in de maling worden genomen… Als dat niet zo is, mijn excuses, maar die indruk wordt wel gewekt…

hoi dames



ik heb ook net test gedaan… dus weer negatief pfff

maar mijn vriend heeft al gebeld naar huisarts voor afspraak te maken dus

as maandagmiddag naar huisarts… dus afwachten

:think: Waarvoor heeft je vriend een afspraak bij de HA gemaakt?? Meid, je bent gewoon ongesteld geworden… of is je vriend bang dat het aan hem ligt…(neem anders aan dat je voor jezelf zelf wel een afspraak kan maken en dat hij dat niet hoeft te doen :think: )



:roll: :roll:

@ICL wrote:

:think: Waarvoor heeft je vriend een afspraak bij de HA gemaakt?? Meid, je bent gewoon ongesteld geworden… of is je vriend bang dat het aan hem ligt…(neem anders aan dat je voor jezelf zelf wel een afspraak kan maken en dat hij dat niet hoeft te doen :think: )



:roll: :roll:




nou geen echte ongesteld… maar 1 dag ongesteld en als je heel weinig bloedverliies kan toch zwanger zijn…

ik heb ook vaak klachten… dus afwachten…

Wat ik las, heb je die klachten al langer dan een maand… En volgens mij, heb je een week of 3 geleden ook een zwangerschapstest gedaan, die ook negatief was. :roll:



Ik zou maar bij de HA gaan vragen waar je klachten vandaan kunnen komen, daar onderzoek naar laten doen… Denk in dit geval eerlijk gezegd niet dat het door een zwangerschap komt.



En… ik zou in jouw geval eens wat minder selectief gaan lezen… maar ook de dingen lezen die niet in jouw straatje passen. Wellicht dat het dan bij de HA wat minder hard aankomt als blijkt dat je niet zwanger bent…

@ICL, ik denk dus idd precies hetzelfde als jij… Eigenlijk wil ik niet eens reageren, maar kan het soms gewoon écht niet laten.

@Romi82 wrote:

@ICL, ik denk dus idd precies hetzelfde als jij… Eigenlijk wil ik niet eens reageren, maar kan het soms gewoon écht niet laten.




Zullen de hormonen zijn heh :wink:. Heb er zelf ook soms last van hoor!

:eh:

ja idd oessie