Voedingskussenhoezen

Hallo!

Ik zoek me suf op internet naar voedingskussenhoezen, iemand nog een goede ideetjes waar ik die zou kunnen vinden?

Ik zie ze wel, voor 25 euro ofzo, maar das wel een beetje belachelijk duur natuurlijk… :lol:

Alvast bedankt!

Heb je die niet gewoon bij de Hema? Daar verkopen ze toch ook voedingskussens? Volgens mij heb ik daar toen een ecru-kleurige van badstof gekocht, maar ze hebben ze vast ook wel in andere kleuren.

ps Ik heb net even in mijn bestandje met gekochte beebspulletjes gekeken. Ik heb een voedingskussenhoes bij de Hema gekocht en die kostte €7,95.

Ze hebben Idd bij de Hema die dingen te koop.

Ik heb ze bij de Hema gekocht. lekker goedkoop en ook nog evt een leuk patroontje er op.

Prenatal heeft ze ook… en anders MP?

Trouwens met z’n kussen kan je toch ook lekker in bed slapen? of zijn daar weer andere kussens voor

Ik heb er één van de Hema. Nooit gebruikt voor het voeden overigens…

Ik vond dat er te weinig vulling in zat, waardoor Joost veel te laag zakte.

Wel gebruikt om hem lekker in te leggen en tijdens mijn zwangerschap in bed

Thanks dames!

Ik struin morgen de hema af :wink:

Enne, ik lig er mee op de bank en in bed :lol:

Yukiko, je kunt er idd heerlijk mee slapen, zo lang je maar niet draait, aangezien je een gigantische worst tussen je benen mee moet draaien… :wink:

Ze zijn idd gewoon te koop bij de Hema…

mijnmoeder heeft hem voor mij gemaakt oud laken en vulling uit een versleten zitzak

op de markt een paar lapjes gekocht voor de hoezen was nog geen 10-tje kwijt voor het kussen en 2 hoezen

ik kocht er vorige week eentje bij de hema maar hij is te nipt voor mijn ‘worst’ waardoor hij nu niet meer leuk aanpast, ligt of inzakt!

De originele is de rits helemaal van stuk dus nu kan ik weer op zoek!