Bij de berenloop (marathon op het eiland) hangen we hier de vlag uit met een hardloopschoen of een beer.
Als er iemand uit het dorp gaat trouwen hangen we de vlag uit met een knoop erin.
Ik denk dat het een vierdaagse loper is.
Je kunt natuurlijk ook gewoon even aanbellen en het vragen.
Ik denk ook meteen aan de vierdaagse. Maar ik woon dan ook midden in het centrum van Nijmegen :mrgreen:
Ik ben nu ook wel erg benieuwd… :oops:
Misschien iemand geslaagd met de hakken over de sloot…
Zou een geintje kunnen zijn :mrgreen:
Ik denk dat iemand de vierdaagse heeft gelopen en straks/vanavond als hij thuis komt hangt de vlag voor hem uit.
En ze hebben maar zijn nette schoenen aan de vlag gehangen omdat hij zijn wandelschoenen aan heeft.
@Lynda wrote:
Ik denk dat iemand de vierdaagse heeft gelopen en straks/vanavond als hij thuis komt hangt de vlag voor hem uit.
En ze hebben maar zijn nette schoenen aan de vlag gehangen omdat hij zijn wandelschoenen aan heeft.
denk ik ook. Waarschijnlijk zijn ze zelf naar Nijmegen en hebben ze straks niet de tijd om de vlag uit te hangen voordat de loper thuis is. Slim dus om het 's morgens al te doen. Iets anders kan ik niet bedenken…al moet ik zeggen dat ik dat hakken over de sloot verhaal ook wel grappig vind.
Het zou wel kunnen wat sensje zegt. We wonen hier een behoorlijk eind van nijmegen af, dus die hebben de vlag uitgehangen vanochtend om 7 uur en zijn die kant uit gecrost ofzo :think:
vierdaagse.?
Hier heb ik er ook enkele gezien en ik woon dan wel bij Nijmegen. Dat zal het dus wel zijn
Belastinggeld gehad en eindelijk nieuwe schoenen gekocht/?
@Becca wrote:
In ieder geval een schooltas als er iemand geslaagd is.:lol: :lol: :lol:
Ballonnen als er een kindje geboren is, of jarig is (doen wij in ieder geval )
Blijkbaar dus ook schoenen als een bekende met de 4-daagse mee doet en misschien zie ik eerdaags ook wel positieve zwangerschapstesten aan een vlag bungelen, of volle pilstrippen, of…of… (Foei becca :silenced: )