vitamine D druppels met andere smaak?

Hoi!

Helaas(of gelukkig: ben een makkelijke eter :mrgreen: ) lijkt het erop dat Jasper mijn smaak geërfd heeft en dus vind hij de vitamine D druppels met anijssmaak he-le-maal niks :sick: (geef hem geen ongelijk :wink: ) En dus spugt hij iedere keer de helft eruit. Daarom mijn vraag: bestaan er ook druppels zonder anijssmaak :think: ?

Wie weet wat :shifty: :think: ?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Dagmar

Ik zou zeggen doe ze door de melk, maar ja je zal borstvoeding geven anders heeft hij nog geen vit D nodig. Kan je niet een beetje kolven en daar de druppels doordoen?

Veel succes

welke geef je??

Hier Davitamon D druppeltjes en die zijn lekker van smaak, zoet. Geen anijssmaak.

de druppeltjes op olie-basis smaken nergens naar (ja, olie :wink: )

ik heb van de week juist die op water-basis gehaald omdat mijn manneke de olie niks vindt

Bedankt voor jullie reacties! :-* Ik zal eens kijken of ik druppels op oliebasis kan vinden, want dat zijn de vitamine K ook en die spugt ie niet uit :mrgreen:

De D-druppels van het Etos huismerk hebben sinaasappelsmaak. :drool: :wink:

En hoe geven jullie dat? Direct na elkaar? Of mag dat niet? De vit. K en D bedoel ik dan…

Ik gaf ze altijd na elkaar, heb alleen nu nog Vitaminen D druppels, die vind Jayden wel lekker gelukkig die Vitamine K vond ie ook vies !!

@Danja wrote:

En hoe geven jullie dat? Direct na elkaar? Of mag dat niet? De vit. K en D bedoel ik dan…

ik geef het tegelijk. dus eerst 5 druppels van het een op het lepeltje en dan de 5 druppels van het ander erbij en dan maar happen.

vlgs de kraamhulp moest ik het eerst op een lepeltje doen, omdat die 5 druppels nogal nauw komen en als je het rechtstreeks in de mond druppelt, je al snel te veel geeft en dat zou niet goed zijn.

ik vergeet dat zo vaak :oops:

Loop ik aan het einde van de dag nog snel te rennen met die flesjes :roll:

Lev vindt de smakeloze trouwens vies en de anijsachtige lekker. :mrgreen: