Vingerpoppetjes

@Mip wrote:

Hema heeft ze ook dacht ik.




klopt was ik ook geweest, kosten ze 3.95 per 5 stuks :?

ik heb ze laatst nog gekregen van mijn schoonmoeder voor MArit…ook gekocht bij de ikea…In hengelo…Kun je bij huin op de site niet meer info vinden en voorraad opvragen?

Ik heb ze bij de Zeeman gekocht. 5 voor 1,99 dacht ik :think: . Is wel al een tijdje geleden (met Mika’'s verjaardag) maar een paar weken terug hadden ze ze ook nog.



Succes.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20099302

@Claudie23 wrote:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20099302




Ik had het inmiddels al gevonden, maar bedankt!!!

@Karin2 wrote:

@schoen wrote:
@Karin2 wrote:
@Anne-marie wrote:
@schoen wrote:
bIJ DE ACTION LIGGEN ZE OOK VOLOP




Heeft die ze ook dan???




Nee joh, ze maakt een grapje :mrgreen:




als ik grapjes maak dan zet ik het er wel bij.



Hier hadden ze ze vorige weer nog liggen.




Ik vind de reactie van AnneMarie gewoon grappig :eh: Jij zegt dat de Action ze heeft en dan vraagt ze of de Action die ook heeft terwijl je dat nèt zegt …



Laat maar, ingewikkeld grapje geloof ik :roll:
:lol: :lol: :lol: :lol: Ik vind het wel humor die opmerkingen die je maakt over woordspelingen enzo

Als ik ff zeiken mag :mrgreen: ik zou ze op een soepstengel doen…ik vind lange vingers zulke :thumbdown: koekjes met die laag suiker erop :shifty:

Of op zo een kaasstengel ofzo :mrgreen:

@Anne-marie wrote:

Weet iemand of Ikea deze nog verkoopt? Of dat ze ergens anders te koop zijn?



Ik heb er ongeveer 20 nodig om een traktatie te maken!




Ik heb ze afgelopen woensdag nog gekocht 10 vingerpoppetjes voor 2,99 euro.



Ik maak er ook traktaties van. Wat voor traktatie maak jij er precies van?

Ik had het zo gedaan. Misschen ook een idee :think: (er zitten soepstengels in de folie)

Ach nee lange vingers is toch veel leuker, het zijn toch “vingerpopjes” zo’n ongezonde tractatie is dat nu toch ook weer niet???



Het zijn peuters en kleuters waar we het over hebben hè, die zien me al aankomen met een droge soepstengel. Niet dat Tijn die nooit eet want die vind dat op zich nog best lekker, maar hij is toch jarig!! In een kinderkoekje zit volgens mij net zoveel suiker hoor!

@Anne-marie wrote:

@Mip wrote:
Hema heeft ze ook dacht ik.




klopt was ik ook geweest, kosten ze 3.95 per 5 stuks :?




Aha, had niet naar de prijs gekeken . Voor een traktatie is dat idd een beetje te gek.