Vijftig tinten trilogie

Ik was hier wel benieuwd naar, maar twijfel nu een beetje. Ik ben zeker niet preuts, maar ik zodra er te veel sex in boeken zit, gaat het me normaal gesproken irriteren (zo heb ik het eerste boek van Heleen van R waar ik ooit in ben begonnen niet uitgeleen vanwege het vele gesex). Opeens of andere manier stoort dit het verhaal, tenzij het nodig is voor het verhaal natuurlijk :wink:

Maar goed… tegelijk ben ik wel nieuwsgierig :mrgreen: , dus ik ga zo ook een pb sturen naar degene die het in e-pub vorm heeft. Dan kan ik tenminste mee praten.

Ik ben dus diep onder de indruk van het effect wat het boek op mij als persoon heeft. Ik herken veel in de personages van mezelf en sommige dingen ook van mijn partner… (niet dat hij zo kinky is , maar dat hele gesloten en zijn wisselende stemming) :lol: .

Ik heb vorige week donderdag deel 1 gekocht en wil eigenlijk deel 2 en 3 ook hebben, want ik ben ontzettend benieuwd naar hoe hun liefdes verhaal afloopt. Naast alle erotiek, vond ik het vooral een heel mooi en romantisch liefdes verhaal… heb deel 1 gelezen met een traan en een lach. :inlove:

I LOVE IT! Ik ga dus ook niet terug lezen hier, want ik wil de rest in de boeken lezen :wink: Nu nog kijken wanneer ik ze kan kopen… ik was vorige week jaar… er is nog vast wel iemand van wie ik een cadeautje kan lospeuteren! :lol:

Broekie, dat had ik ook, herkenning … mijn man is ook echt gesloten, wisselende stemming … dus herkende wel dingen. (Zo weet ik maar misschien een topje van een ijsberg van mijn man zijn verleden.)

Best raar… herkende ook mijzelf in personage’s wat ik normaal niet zo snel heb…

Ik ben ook net begonnen met lezen (dank je Elka :thumbup: :-* )

Weet nog niet wat ik ervan moet vinden, het verhaal moet nog een beetje op gang komen denk ik. Qua schrijfstijl vind ik het niet echt geweldig en tot nu toe is het nog niet veel meer dan een simpel romannetje, er wordt vooral veel gebloosd en op de lippen gebeten… Maar ik ben benieuwd naar wat er nog komen gaat!

Nog meer gebloos en lippen bijten? :oops: :? :lol:

Ik heb vanmiddag deel 2 en 3 ook besteld… foei! :lol: :mrgreen:

Ik vond hem tegen vallen. Erg chicklit achtig met veel sex. Meer niet.

Ach was leuk omte lezen ben alleen erg blij dat ik ze niet gekocht had :wink:

Ga nu beginnen in de hongerstaken en heb nog een serie liggennmet vampyris academus ofzoiets?

Ohhh die matt is wel een lekker ding zeg…leuk in elkaar gezet die trailer :slight_smile:

ik ben het op beide punten met je eens :slight_smile:

vind haar ook een echte ana

Oh zie nu dat hij diegene van de hier eerder geplaatste foto is :slight_smile:

Maar het is toch niet zeker dat hij Christian gaat spelen?

Ik vind Ian Somerhalder ook wel een leuke Christian :drool:

Het lijkt mij dat als ze de trailer al af hebben, de hele film al klaar is :wink:

Hahaha deze trailer is gewoon door de fansite gemaakt…niks officieels dus…dat zie je ook goed als je m bekijkt…ze hebben ook maar weinig beeldmateriaal van Matt.

misschien een domme vraag,

maar waar gaan deze boeken over, ik ben ook een lezer en ben weer op zoek naar iets om te lezen.

ik hoor het graag

@Natascha1975 wrote:

Hahaha deze trailer is gewoon door de fansite gemaakt…niks officieels dus…dat zie je ook goed als je m bekijkt…ze hebben ook maar weinig beeldmateriaal van Matt.

dit klopt inderdaad. het is een fun trailer. maar ik vond hem wel erg leuk :slight_smile:

knollie: is een sexueel getinte roman waarin Dominantie en onderdanigheid binnen de sm een rol spelen.

Leuke Christian toch 8) :mrgreen:

Tja ik blijf hem als vampier zien :mrgreen: :inlove:

Geweldig boek, ik heb de eerste bijna uit! 2 en 3 ga ik ook zeker nog lezen!

Heerlijke boeken! Deel 1 al uit en 2 bijna!