Vier met mij Sinterklaasavond! (inschrijven tot 16/11)

profielpagina even bij favorieten en vanavond even pagina’s struinen om de ontvanger een beetje te leren kennen.

Bij deze alvast excuses voor eventuele standaardzinnen in het gedicht, maar ik zit echt te denken wat ik jou nou moet schenken :stuck_out_tongue: .

:lol:

Joepie! Ik ga gauw kijken! :stuck_out_tongue:

Excuses meiden, ik was het weekend weg en mij lukte het niet via de telf. :oops:

Zo grappig dat je iemand niet kent en aan de hand van berichten een beeld gaat vormen. Nu maar hopen dat het beeld klopt hahaha.

@Ruud wrote:

Excuses meiden, ik was het weekend weg en mij lukte het niet via de telf. :oops:

ja dat is wel een :oops: waard hoor :lol: .

Hier inmiddels wel wat, maar nog niet veel te weten gekomen over mijn ‘slachtoffer’. Oh ja 1 ding… waarschijnlijk vind ik haar kerstboom wel mooi :mrgreen: .

Maar om nou een SINT gedicht over bomen te gaan schrijven :lol: .

Pfffffffff moeilijk hoor! hihihi :lol:

ik ben een aardig eind op weg met het gedicht… :lol:

nu nog de cadeautjes :think:

oh ja… mag het eventueel ook een zelfgemaakt cadeautje zijn!!!

Heb namelijk iets ingedachten is dan (indirect) wel voor een kind, maar net zo goed voor mama… of is het de bedoeling dat het iets gekochts is?

@mamaMarije wrote:

Heb namelijk iets ingedachten is dan (indirect) wel voor een kind, maar net zo goed voor mama… of is het de bedoeling dat het iets gekochts is?

waarom zou iets zelfgemaakt niet mogen? ik vind dat het mag :slight_smile:

@mamaMarije wrote:

@Ruud wrote:

ja dat is wel een :oops: waard hoor :lol: .

Hier inmiddels wel wat, maar nog niet veel te weten gekomen over mijn ‘slachtoffer’. Oh ja 1 ding… waarschijnlijk vind ik haar kerstboom wel mooi :mrgreen: .

Maar om nou een SINT gedicht over bomen te gaan schrijven :lol: .

die kerstboom… :lol:

@mamaMarije wrote:

Wou ook iets zelfgemaakts naast een gekocht kadotje doen :mrgreen:

Zelfgemaakt mag toch ook lijkt me :thumbup:

Gisteren waren onze kids lekker gespannen bij het schoentje zetten…nu zit ik zelf lekker gespannen ‘ooeeehhh wie zou mijn lootje hebben!!!’ :mrgreen:

Ik heb al helemaal zin in dichten en heb ook al een leuk kadootje in gedachten… :slight_smile:

ooeee heb mijn ideetje aaal klaaaaar… nu nog bij elkaar sprokkelen en inpakken woei… owja uhm gedichtje nog lol

zo leuk om dit straks terug te lezen als je weet wie jou had! :lol:

Ik heb ook al een half gedicht.

Ben aan het neuzen voor een leuk kadootje, maar voor 5 euro is niet makkelijk.

Gelukkig heb ik nog even :lol:

gedichtje heb ik al geschreven,

kuch :oops: bijna een heel a4 velletje vol,

nu even zoeken naar leuk bijpassend kadootje :mrgreen:

oh als ik dit lees vind ik het wel leuk hoor.

had me meen ik ook opgegeven. maar blijkbaar iets mis gegaan… :think:

of gewoon telaat opgegeven… :shifty:

wanneer eigenlijk op sturen ???volgende week of zo ??

als het maar 6 december binnen is