Haha dit lijkt wel het ‘wie zijn wij topic’ :mrgreen:
Volgens mij valt over mij meer dan genoeg te vinden op kok
maar voor degenen die geen zin in spitten hebben :mrgreen: : ik ben Maria, 36 jaar, getrouwd met Ewout (al ruim 11 jaar :o :inlove: ) en trotse moeder van de drie jongens in mijn onderschrift :inlove:
Ben gek op zingen (ik zing in een band), fotograferen, winkelen, spelletjes doen (echt lekker ouderwets) en koken. O ja en kok natuurlijk :thumbup:
En verder kun je genoeg over me te weten komen in m’n 2 topics (oa sf).
Ik heb helemaal de Sintkriebels :thumbup: :lol: :lol:
Nou, dan even gauw terwijl ik op mijn werk ben…
Ben Becky, (niet mijn echte naam) Afgelopen zaterdag de 19e hebben mijn vriend J en ik ons jubileum gevierd. We waren eerst altijd beste vrienden maar sinds een jaar zijn we dan echt samen :inlove: Hebben geen kinderen, wel 4 katten (2 poezen en 2 katers)
We gaan nu samen voor een kindje :inlove:
Ik moet zeggen dat ik het ook wel moeilijk vind hoor :shifty: Ga vanavond of morgen maar even spitten
Doordat ik op zoek was naar mer info over mijn getrokken loodje, kwam ik hier…haha…
Thuis ligt het internet eruit dus nu even op mijn mobiel. Sorry voor mijn tiep fouten…
Ik ben dus Mariska, 22jr. Mama van R.yan (leeftijd ziehier onder). Woon samen maar gelukkig niet meer met R. zn papa Verder ben ik een knutselkont, houd van gezelligheid en warmte in huis. Deze kou is echt niets voor mij!
Verder geen huisdieren meer omdat ik ze een beter leven bij een ander gun. Doordat ik 5dgn in de week werk geen tijd meer.
Verder wens ik diegene die mij heeft veel succes! Sorry, de laatste tijd geen actieve schrijver maar een meelezer…
Diegene die ik heb! Tnx dat je lekker actief schrijft, kan ik genoeg uithalen volgens mij!
ok dan ik ook maar,
iedereen noemt me B, ben mama van Jolijn en al 9 jaar samen met Sjoerd. We hebben samen een uitzendbureau en wonen sinds vorig jaar in ons droomhuis in het mooie Zuid-Limburg.
Verder lees en wandel ik graag (niet tegelijkertijd :mrgreen: ) o ja, en ik vind koken heel erg leuk.
Ik heb er echt zin in iets leuks te verzinnen voor iemand van jullie!
haha ook al ken ik vele van jullie, toch leuk om zo een algemeen stukje te vinden
maarre mariska: woon jij samen?? heb ik gemist :oops: :oops: of heb je dat ook niet verteld? :oops: in elk geval: wat leuk!! bevalt het goed??
voor degene die dan geen ziin in spitten hebben: ik ben ellen, 28 jaar, in mei 5 jaar getrouwd met carlo. Samen hebben we onze prachtige sophie iin ons leven en een aantal :**: die niet meer bij ons mochten zijn.
Ik hou enorm veel van lezen, koken, gezelligheid en thee leuten :lol: sinds kort webfeud ik ook heel wat af :lol:
Ik vind alles leuk om te krijgen en kan niet wachten tot ik mmijn gedichtje mag lezen
Voor diegene die mij heeft, en nog niet genoeg inspiratie heeft kunnen vinden:
Ik ben Hanneke (32), sinds 7-8-9 getrouwd met Ferry (nog een maandje 33), een stiefzoon en twee dochters die alledrie in mijn onderschrift pronken. In ons gezin behoort ook nog een konijn, Flip (2), twee rode je-weet-wel-katers, Maya en Musty, twee poezen, Gizmi en Giggles, en een kitten van een half jaar oud, Puck! Oh, en dan vergeet ik nog het slakkenterrarium van M! Mijn hobbies: fotografie, koken, bakken, fröbelen, wandelen, lezen, reizen, shoppen, decoreren van binnen- en buitenruimtes, en nog heeeeeeeeeeeeeeeel veel meer.
Ik ben heel blij dat degene van mijn lootje zich ook al heeft laten horen, want nu weet ik zeker dat wat ik in mijn hoofd had, helemaal goed is! Nu nog de juiste keuzes in die categorie maken. En een gedicht verzinnen!!!
Info over mij
mama van 3 kinderen , 1 vlindertje :vlinder: Zoon van bijna 3 dochter van net 1 . En mini jochie in buik natuurlijk
Dan ook even kort iets over mij,
echte naam is ook Marieke, 41 jaar, woon samen met R,omke in Leeuwarden en we hebben 2 kinderen, Nathalie van 5 en Wessel die morgen 1 jaar wordt.
Hobby’s euh… spelletjes, lezen en 1 keer per week bodyjam op de sportschool.
Ik werk als gastouder.
@knipoogje1983 wrote:
maarre mariska: woon jij samen?? heb ik gemist :oops: :oops: of heb je dat ook niet verteld? :oops: in elk geval: wat leuk!! bevalt het goed??
Officieel niet, officieus wel… Bevalt prima, gaat zo goed tussen Peet en Ry. Het plaatje klopt gewoon. Na alle ellende de eerste 2jr van Ry zn leven hebben we nu een leven waar we beide gelukkig in kunnen zijn! Heerlijk om mijn mannen samen zien genieten! [/quote]
Aangezien ze vandaag bezig zijn om mijn overige ramen te voorzien van dubbelglas…
Heb ik een gedicht gemaakt voor mijn lootje! Heb hem al helemaal af. Vanmiddag even wat halen want weet t al helemaal…
Ik ben ook al helemaal klaar!!
Heb zin om het al te versturen, maar dan moet … wel heel veel discipline opbrengen om het niet al eerder uit te pakken haha.
Ik verstuur het maandag
pfff, wat zijn jullie snel allemaal zeg! moet nog steeds een beetje rondneuzen om te kijken wat diegene leuk vind :oops:
@mama_desiree wrote:
pfff, wat zijn jullie snel allemaal zeg! moet nog steeds een beetje rondneuzen om te kijken wat diegene leuk vind :oops:
ik ook…

ik ben ook klaar maar verstuur het ook pas maandag
ik ben er wel trots op hoe het is geworden :oops:
ik hoop dat… het ook heel erg leuk vind
voor al de … ja dat vertel ik pas later anders weet … pressies waar ik het over heb en dat het hier vandaan komt …
hihihihihihi :lol:
Is het eigenlijk de bedoeling dat diegene die je hebt er uiteindelijk achter komt van wie t komt? Of kunnen we allemaal zoveel dicipline opbrengen om t geheim te houden?
@mariska89 wrote:
Is het eigenlijk de bedoeling dat diegene die je hebt er uiteindelijk achter komt van wie t komt? Of kunnen we allemaal zoveel dicipline opbrengen om t geheim te houden?
het komt toch van sinterklaas af ??
Alleen mijn printer wil niet meewerken,
krijg dat stom ding niet aan de gang :wall:
Nee ok. Zo bekijk ik het zelf ook. Maar kreeg bij sommige berichten het idee dat het na afloop wel verteld gaat worden…
De eerste 4 regels zijn genoteerd, nu de rest nog :lol:
Nog even verder spitten in het leventje van “mijn persoon” en dan het gedicht verder afmaken.
Ik ben ook niet zo heel knutselerig dus het zal iets worden wat ik met veel liefde en aandacht ga kopen.
Jeetje, ik moet er nog aan beginnen! Ik ben ook druk met Emma’s suprise bezig.