Leuk hoor! Ik heb iemand van wie ik de naam ken, maar daar houdt het ook wel zo’n beetje bij op . Ga morgen op zoek naar een leuk cadeautje. :-*
@Ikke31 wrote:
Wat bedoel je met voor de gein Mandy?
Ik ben serieus op zoek gegaan naar een kadootje, ook al ken ik diegene niet.
Of was het de bedoeling dat het een gekke surprise zou worden?
Nee, niet voor de gein maar OM de gein, de voorpret, de pret van het uitpakken en zo.
@Pitje27 wrote:
@Sint Nicolaas wrote:@Pitje27 wrote:oh als ik dit lees vind ik het wel leuk hoor.
had me meen ik ook opgegeven. maar blijkbaar iets mis gegaan… :think:
of gewoon telaat opgegeven… :shifty:
Ach lieve kind,
er zat niets in de inbox van Sint.
vreemd had het wel gestuurd… :think: iets mis gegaan misschien… :eh:
Check je outbox en je sentbox eens?
Heb je hem verstuurd toen het forum steeds vastliep?
@~Melanie~ wrote:
@Pitje27 wrote:@Sint Nicolaas wrote:@Pitje27 wrote:oh als ik dit lees vind ik het wel leuk hoor.
Ach lieve kind,
heb ik net gecheckt… staat niks in… :think:
heb het wel die dag verstuurd…
ook hier: mijn echte naam is debby, heb 3 kids: youri, tara en Julia
verder is er over mij dacht ik ook genoeg te vinden op het forum :roll:
enne zelfgemaakte dingen, helemaal :thumbup: :dance:
al ben ik zelf niet zo crea bea, dus zal gewoon een leuk cadeautje worden
Hier echte naam is M.ieke, zoon lief is L.uuk en getrouwd met J.eroen. En zwanger van nr 2 :inlove:
Ben zeeer benieuwd naar alle kadotjes, gedichten en freubeldingen!! Vind het zo’n leuk idee.
Ga nu ff spitten in de historie van mn persoon :lol:
Ah hier appeltje eitje dan gni gni. Kids namen staan in onderschrift, mijn naam is oh zo origineel mijn screennaam hier. 8) En echt een zakje zout is ook goed das ideaal om straks mee te strooien. :lol: Nee serieus ik vind het al te leuk dat de Sint op het forum is geweest en dit lootjestrek gebeuren heeft bedacht. :thumbup:
Nu moet ik nog even heul hard gaan denken over wat de Sint de persoon van mijn lootje zal gaan schenken. :shifty:
Leuk hoor, hier ook al druk aan het bedenken
Ik ben Simone, 27 jr, getrouwd en 2 kindjes. Verder ben ik doktersassistente, fotografeer, knutsel en plak ik graag met de kinderen en vind ik zo’n beetje alles wel leuk, zelfgemaakt las ik ergens, super juist, maakt het nog persoonlijker!
@Pitje27 wrote:
@~Melanie~ wrote:@Pitje27 wrote:@Sint Nicolaas wrote:@Pitje27 wrote:oh als ik dit lees vind ik het wel leuk hoor.
Ach lieve kind,
heb ik net gecheckt… staat niks in… :think:
heb het wel die dag verstuurd…
Dan moet er echt een kopie in je sentbox staan, vreemd.
zal ik dan ook even
anke getrouwd sinds 8-9-10 met W.outer, en sinds 8-4-11 trotse ouders van bram.
wonen nog in een klein huis/appartement.
we vinden iets crea leuks, koken, bakken, spelletjes, lezen, zingen en denk wel dat je het 1 en ander kan vinden van mij op het forum
en dan ik die niet Marije heet met 4 (op het forum) naamloze jongens, 33 jaar, 11 jaren samen, waarvan 6 jaar getrouwd met een (op het forum) naamloze man, hebben een (in real life) staartloze kat en verder is er denk ik wel het 1 en ander over mij te vinden :lol: .
Maar ben wel van de fröbel, van bakken, van lezen etc etc ik hou wel van een goed fout melig gedicht en verder ben ik gewoon heel erg benieuwd wie wie nou blijkt te hebben als lootje .
Nou oké dan…
Ik ben Noortje, mama van 2 heerlijke jongens waar ik echt verliefd op ben.
Getrouwd met Peter al ruim 10,5 jaar.
Ben gek op lezen, wordfeud, , en reizen. Voordat we kinderen hadden, hebben we redelijk wat gezien waaronder Amerika, Kenia, Tanzania, Malta, Egypte en een aantal keer Griekenland en nog meer…
Ik werk 3 dagen op een financiële afdeling bij een groot bedrijf.
Mijn oudste zoon vind mama erg lief en soms moet mama mopperen :mrgreen:
Nou…denk dat ik wel genoeg gezegd heb zo!
Succes!
@~Melanie~ wrote:
@Ikke31 wrote:Wat bedoel je met voor de gein Mandy?
Ik ben serieus op zoek gegaan naar een kadootje, ook al ken ik diegene niet.
Of was het de bedoeling dat het een gekke surprise zou worden?
Nee, niet voor de gein maar OM de gein, de voorpret, de pret van het uitpakken en zo.
Dat dus. Misschien ben ik daar de enige in,maar ik ga wel degelijk op zoek naar een leuk cadeau, zal ook mijn best doen voor een gedicht,maar maak me eerlijk geen niet zo druk om de reactie er op. Je vindt het leuk of niet,meer kan ik er niet van maken. Ik heb een beetje gekeken bij welke topics de persoon zat,die ik heb,maar heel eerlijk,ik had al een gedicht idee in mijn hoofd,voordat ik het lootje kreeg. Heel algemeen dus.
Ik doe mee OM de gein ervan dus. Niet om HET perfecte kado te zoeken voor die persoon. Wie ik ook getrokken zou hebben, het zou niet veel verschil gemaakt hebben.
Datzelfde geldt ook voor degene die mij heeft getrokken. Ik ben werkelijk met alles blij, maakt me echt niet uit. Ben gewoon benieuwd,meer niet.
Mocht ik iets krijgen,wat ik nooit gebruik,dan vind ik vast wel iemand die het wel leuk gaat vinden. Het gaat me niet om wat ik krijg.
Ik hoop dat de persoon die ik getrokken heb er ook niet al te zwaar aan gaat tillen.
zo denk ik er ook over mandy- het gaat gewoon om de leuk en om het meedoen.
ben overal blij mee en vind alles goed.
iedereen doet haar/ zijn best dus!!
Ik ben Mouse (echte naam staat boven het lootje), net 22 jaar en mama van Kaya zoals mn onderschrift al laat zien.
Ik werk parttime in de games industrie, beheer de community op online spelletjes bij hetzelfde bedrijf als mn vriend Erik.
Ik ben gek van sprookjes, mythen, sagen, fantasydingen etc. Kaya dr slaapkamer is een groot sprookjesbos, we hebben de hele muren beschilderd. Onze kamer moet er nog aan geloven, we hebben al een hele hoop plastic bloemen voor aan de muren, maargoed… doe dat ooit maar eens
Ik houd van lezen, spelletjes doen en in de keuken staan.
En van post krijgen :inlove: Het hele idee van sinterklaas vind ik al erg leuk, ongeacht wat ik krijg Dus je maakt me hoe dan ook blij
Heb weer een heleboel postjes gemist hier :shifty: Maar goed om te zien dat mijn getrokken KoKker ook wat over zichzelf verteld heeft :lol:
Dan zal ik ook dat ook even doen, al denk ik niet dat ik meer over mezelf kan vertellen dan hier al op KoK staat :mrgreen:
Mijn naam is Kim, ik ben 35 jaar en de trotse moeder van Valentijn en Jonathan en ons kleine meisje in mijn buik :inlove: Ik woon samen met Tim :inlove: en onze 3 katten Gizmo, Pebbles en Floppy Ik ben thuisblijfmoeder, ben dol op lezen en knutselen (de kinderen een stuk minder helaas :shifty: ) en Wordfeud spelen
Ik zou zeggen, neus een eind heen op KoK en dan vind je genoeg over mij :lol: Ik ben heel benieuwd en vind het gewoon ontzettend leuk dat dit zo gebeurt :thumbup:
Heel veel plezier iedereen met het vinden van een leuk, toepasselijk cadeautje en het maken van een leuk gedicht :dance: :-*
nou zal ik dan ook nog wat vertellen :lol:
Eveline, 29 jaar, vorig jaar getrouwd met Alex. Samen dus een zoontje Jayden, en een 2e op komst :inlove: er zijn 2 persoonlijke topics over/voor/van mij, daar staat ook een boel in Hobby’s zijn vakantie (Italië!!), voetbal, internet…
verder ben ik heel makkelijk voor cadeautje. ik kan soms heel makkelijk gedichten maken, maar dan moet het wel goed gaan. dus degene die ik heb, alvast mijn excuses als het niks is :lol:
ik ben pas een paar maanden actief op kok maar sommige namen hier zie je vaak zat, maar ik zal ook even spitten om er wat leuks van te maken :mrgreen:
ik ben zelf nog een beetje anoniem op kok omdat mijn kinderwens nog niet algemeen bekend is…maar hopelijk binnen een paar maanden wel
maar gelukkig kan je via kok wel wat info van elkaar vinden om een beeld te vormen!
succes allemaal :lol:
Wat grappig om te lezen :mrgreen: Ik ga ook eens spitten
Leuk zeg, eindelijk zijn alle lootjes ingeleverd en ik ben al druk op onderzoek naar de persoon voor wie ik iets mag verzinnen. Lang leve de voorpret!
Mijn echte naam is Wendy (37), pas getrouwd met Bert, stiefmama van L.enno (6) en mama van Noortje (1). Je kan me vinden bij de augustus 2010 moeders, maar ik schrijf ook op ander plekken mee!