verwachting, hoop,wens voor 2008

Onze grootste wens is dat wij in 2008 papa en mama mogen worden, of in elk geval zwanger mogen worden!!! :pray: :kaars: :pray:

Onze grootste wens is een tweede kindje, gezond en wel :inlove:. Daarnaast hoop ik dat het mijn man en mij lukt om wat meer tijd voor elkaar vrij te maken, dat ik mijn studie kan afronden, dat ik een goede beoordeling krijg op mijn werk, dat de verbouwing voorspoedig verloopt… en zeker ook dat we allemaal gezond blijven en ons leed bespaard zal blijven! Oh ja, en er mogen ook wel wat kilootjes vanaf! :mrgreen:

Eind 2006 waren wij 1.5 jaar bezig om zwanger te raken.

Een vriendin had in dat jaar een kindje gekregen en met oud en nieuw om 0.00 uur kreeg ik dit sms-je:



Wij wensen dat 2007 net zo’n mooi jaar als het afgelopen jaar voor ons was.



En ja hoor, eind januarie had ik een positieve test. En ligt er een heerlijk manneke boven.



Dus meiden, ik wens voor iedereen dat 2008 net zo’n mooi jaar wordt als 2007 voor ons was.

ik wens voor 2008:



Dat iedereens wens in vervulling mag gaan.



Dat mijn schoonmoeder ondanks de kanker nog heel lang liefst met zomin mogenlijk pijn bij ons mag blijven.



Dat mijn zoon zich goed op sijn plaats voelt in de leefgroep straks.



Dat 2008 voor ons een beter financieel jaar gaat worden.



En dat iedereen die ik ken en waarvan ik houd gelukkig en gezond mag blijven

Ik hoop dat alles zich in stijgende lijn blijft voortzetten.

En dat mijn energie weer wat meer gaat worden.



sneeuwitje

dat wij allemaal gezond blijven

mijn man toch instemt met een tweede wondertje

de reorganisatie op mijn werk goed afloopt.



Iedereen een geweldig en fantastisch 2008 gewenst en dat dromen mogen uitkomen. :inlove:

Dat wij in april 2008 een mooi gezond wondertje op de wereld mogen zetten! En voor iedereen veel liefde geluk en wijsheid voor 2008!

Ik wens voor iedereen veel geluk en gezondheid.