Vervelen....

haha, onderbroeken strijken? Ik heb de afgelopen dagen als een gek lopen nestelen, en nu ben ik onrustig en verveel ik me.



Maar… online shoppen klinkt goed!!! (wordt dan wel een duur weekje vrij waarschijnlijk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

@mamaMarije wrote:

@byjou wrote:
das een heule goeie tip! Ff creditcard erbij pakken :mrgreen: :thumbup: :dance:




Als je die pup nou meeneemt… wil ik daar wel oppassen, heb ik hier nog genoeg gratis dingen die je kan doen hoor :lol:

Was strijken/vouwen, een muur glad maken (en als dat droog is behangen :mrgreen: ), de vloer behandelen… ja ik weet genoeg voor je :wink:




Dat zou wat zijn he :mrgreen: ik verveel me niet meer en jij hebt de boel weer aan kant! Zucht…het leven is soms zo makkelijk :liar:

Ik kan dat echt nooit begrijpen als mensen zeggen dat ze zich vervelen?! Er is zóveel te verzinnen!



Shoppen, lezen, bioscoopje pakken, taarten bakken, fotograferen, foto’s inplakken of een fotoboek maken, langs vrienden/ouders, iets lekkers uit een kookboek maken waar je normaal geen tijd voor hebt, dingen in huis opknappen/opruimen, sporten of op de Wii enz. enz.

Dat zou inderdaad allemaal kunnen ware het niet dat ik een puppy van 8,5 week in huis heb…

Die vindt shoppen en de bios niet zo leuk vrees ik. :mrgreen:

Hij moet slapen, eten, drinken spelen.

Heb echt een goeie tip gehad vandaag, online shoppen!

Heb ik gedaan, en wat heb ik gescoord?



Een broek, schoenen en een nieuwe hondenmand :smiley:

Fijnnnnn… :dance:

En nou niet te vaak vervelen… word een duur grapje, I KNOW… :wall: :lol:

Maar een pup slaapt merendeel van de dag (tot ong. 16-18 uur) dus genoeg tijd om iets te ondernemen. En ik zou hem af en toe juist wel alleen laten. Door dat nu al te doen, raakt de hond gewend om wel eens alleen thuis te zijn. Onze pup is nu bijna 5 maanden en kan prima alleen zijn.

Mijn man vindt ook dat ik me nu genoeg verveeld heb :mrgreen:



En ik laat de pup ook af en toe even alleen.

Hij is nog geen week bij ons dan ga ik hem nog niet hele lange uren alleen laten.

Ik bouw het op.

Ben al blij als hij savond in de bench gaat hij lekker gaat slapen tot een uur of 8 in de ochtend!

Morgen ga ik een taart bakken! Foto’s inplakken.



Maar ff niet meer shoppen!



Toch bedankt voor de shoppuuuuh tip! :dance: :angel:

voor de hele buurt strijken. 2,50 per overhemd vragen… kan je daarna weer lekker online shoppen :wink:

@meisje1974 wrote:

voor de hele buurt strijken. 2,50 per overhemd vragen… kan je daarna weer lekker online shoppen :wink:




Das nog es een goed plan! :mrgreen: :mrgreen:

Kan ik weer lekker shoppuuh!

Nou, dat gaat wel goed komen, zo te lezen! :mrgreen: Veel plezier!

Vandaag maar es niet vervelen, ben een taart aan het bakken!

Vanmiddag komt er puppybezoek.

Kan k meteen de taart laten proeven :mrgreen: