verlies ik vruchtwater??

Ik bne helemaal niet nieuwsgierug :liar: :liar: :liar:

hihi ik ook :slight_smile:

hopelijk ligt ze al lekker met haar kleintje in de armen en heeft ze helemaal geen tijd om te komen kokken :wink: :wink:

hihi zou goed kunnen :slight_smile:

Goeiemorgen!



Levi is geboren!!

Donderdag om 18.23.

Alles is goed,wel heel erg snel gegaan.half 2 begonnen de weeen en tegen half 6, 5 cm ontsluiting en geen uur later was ons wondertje geboren!!

Ga snel verder genieten!

Gefeliciteerd !!! met Levi



Ga maar lekker verder genieten :-*

Ow meid HEERLIJK!!! GENIET GENIET GENIET en ontzettend gefeliciteerd!!! Inderdaad, dat is snel gegaan zeg! :inlove:

joeheooeeooeeo van harte met LEVI.

Idd snel gegaan zeg.

Lekker genieten nu en we zien je wel weer op kok :lol:

zo das idd heel erg snel gegaan :thumbup:



gefeliciteerd met je kleine man en geniet van elkaar!!!

jhaa gefeliciteeeeeerd :inlove: :inlove:

gefeliciteerd :inlove:

wat leuk jullie medeleven en felicitaties! Dank je.

Heb net besloten om de poging tot bv op te geven…

Ik heb ooit een borstverkleining gehad en met n 1e dochter,Savannah,heb ik geprobeerd bv te geven.Lees ik was er helemaal door geobseseerd.Heb 6 dagen gekolfd.Met heeeel weinig resultaat.De kraamverzorgster moest toen erg haar best doen om mij “over te halen"om te stoppen,omdat t niet meer zou lukken.

Dit keer heb ik gezegd dat ik t wou proberen.Levi pakt de rechterborst niet en soms wel de linker.Daarna krijgt hij nutrilon met een lepeltje.

Heb t er veel met kraamverzorgster over gehad en heb dus belsoten om te stoppen.Maar dr bekruipt me ook wel een schuldgevoel en schaamtegevoel naar de buitenwereld,Ik zie ze al denken"je heb niet eens geprobeerd te kolven slappeling…”



Beetje dubbel gevoel dus.

Maar ik doe t niet voor de buitenwereld ,maar voormezelf!

Ik moest t verhaal ff kwijt…

Wat een onzin je hoeft je helemaal niet te verdedigen dat je geen bv meer geeft!!!Je bent heus niet een slechte moeder daardoor hoor!



Verders nog gefeliciteerd met Levi!!! Een van de weinige jongensnamen die ik leuk vind :inlove:

idd! gewoon doen wat jij denkt dat goed is :thumbup:



en we willen natuurlijk wel ff een foto zien van Levi :wink: :mrgreen:

Sunce, je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen!



Ik heb ook een borstoperatie gehad en bij Pete heb ik geprobeerd borstvoeding te geven. Het leek goed te gaan, maar hij liet steeds sneller de borst los. Na een paar dagen bleek hij ook teveel te zijn afgevallen. Toen zijn we gaan kolven en bleek ik vrijwel geen melkproductie te hebben, misschien een paar druppels na een half uur aan dat apparaat. We zijn eerst borstvoeding blijven aanbieden en daarna vingervoeden met kunstvoeding, maar uiteindelijk kreeg hij 90% van zijn voeding als kunstvoeding. Het was erg vermoeiend en na een week zijn we dus op volledige flesvoeding overgestapt. Ik voelde me ook erg schuldig, maar ik kan er ook niks aan doen, dat is gewoon overmacht.

Nu is er dus een tweeling op komst en wil ik het wel weer proberen, maar als ik na een paar dagen merk dat het weer niks gaat worden, stappen we gewoon over op kunstvoeding.



En nog gefeliciteerd met je mannetje! (jij was toch ook een maart-stopper?)

Sassie klopt Sunce heeft bij ons meegeschreven heel even, toen werd het wat te druk, daarom zijn er heel veel mensen weg gegaan jammer genoeg!



En als het niet lukt, lukt het niet toch? Je moet je niets aantrekken van de buitenwereld!

Je bent niet een slechte moeder, want je doet het ook voor hem om over te stappen!



GEFELICITEERD!

Gefeliciteerd :inlove: :inlove: Nice name!!! :inlove: :inlove:

Super… ik las het begin van het topic… en toen dacht ik… knappen… water… vruchtwater…



ene… ff later… je gaat bevallen…



en toen werd ie spannend…



en NU; GEFELICITEERD MEID



Levi :inlove: leuke naam :-*



en wat betreft die borstvoeding … maaaaakt toch niet uit… zit zelfs nog veel meer in de flesvoeding van tegenwoordig!! :thumbup: sterkte!!

@HeidY wrote:

Super… ik las het begin van het topic… en toen dacht ik… knappen… water… vruchtwater…



ene… ff later… je gaat bevallen…



en toen werd ie spannend…



en NU; GEFELICITEERD MEID



Levi :inlove: leuke naam :-*



en wat betreft die borstvoeding … maaaaakt toch niet uit… zit zelfs nog veel meer in de flesvoeding van tegenwoordig!! :thumbup: sterkte!!


Uhmmm :eh: :eh: :eh: :eh: dát is de grootste onzin die ik ooit heb gelezen…





Dat het niet uit maakt dat je geen bv meer geeft is ieder voor zich meis…je bent daar geen slechte mama door ofzo.

Maar wat heidy hier zegt wil ik wel ff de wereld uit helpen…want dat is gewoon NIET waar.

Kindjes worden ook groot op fv…tuurlijk…maar er zit niet méér in tegenwoordig :eh: beetje rare reactie.



Maar goed daar was het topic niet voor…GEFELICITEERD met LEVI :inlove:

@renzosmam wrote:

@HeidY wrote:
Super… ik las het begin van het topic… en toen dacht ik… knappen… water… vruchtwater…



ene… ff later… je gaat bevallen…



en toen werd ie spannend…



en NU; GEFELICITEERD MEID



Levi :inlove: leuke naam :-*



en wat betreft die borstvoeding … maaaaakt toch niet uit… zit zelfs nog veel meer in de flesvoeding van tegenwoordig!! :thumbup: sterkte!!


Uhmmm :eh: :eh: :eh: :eh: dát is de grootste onzin die ik ooit heb gelezen…





Dat het niet uit maakt dat je geen bv meer geeft is ieder voor zich meis…je bent daar geen slechte mama door ofzo.

Maar wat heidy hier zegt wil ik wel ff de wereld uit helpen…want dat is gewoon NIET waar.

Kindjes worden ook groot op fv…tuurlijk…maar er zit niet méér in tegenwoordig :eh: beetje rare reactie.



Maar goed daar was het topic niet voor…GEFELICITEERD met LEVI :inlove:




Ik denk dat Heidy bedoelt dat flesvoedig ook veel goede bouwstoffen,vitamines etc. bevalt… Tenminste zo vatte ik het op :think:

Vind deze reactie wel een beetje aanvallend eerlijk gezegd…