verkouden

hallo,

Mijn dochter is 8 weken oud en heel erg verkouden mag ik haar daar iets voor geven je hebt toch van die kinder sinaspril mag dat al?

groeten Robin

Volgens mij mogen ze paracetamol zetpilletjes van 60mg. En als het neusje dicht zit, neusspray. Wel de zoutoplossing hoor.

Je hebt luuf voor babies… dat is een goedje wat je op het borstkastje en de rug smeert. Komen de luchtwegen iets vrij. Ook kun je inderdaad neusspray gebruiken.

Wat ook heel goed helpt is de ouderwetse ui. Een halve ui op de kamer en het helpt als een tierelier… Ik gebruik de neusspray alleen in noodgevallen. Het liefst gewoon de ui. Wel een beetje stinken, maar de kamer goed luchten en dan is het weer weg.

Wel zielig he… die kleintjes.

en wat overigens ook goed is om even een wandelingetje in de frisse lucht te maken. Moet het weer niet te vochtig zijn, maar zoals nu in het zonnetje is het heerlijk.

Je hebt buisje van DARO met fysiologische zoutoplossing dat is ideaal…even rot voor je uk maar je spoelt echt even de neusholte schoon…Celiza is het nu zo gewent dat als ze snot heeft ze geen eens een kik meer geeft als ik dat doe en het is makkelijker liggend te doen vind ik dan zo een irritant pompje die het alleen rechtop doet :shifty:

En idd LUUF maar dat smeerde ik wel op het rompertje.

En een half ui is :sick: maar werkt top!!

Verder deed ik wel een bakje stoomkruiden met heet water erop onder haar bedje zetten.

En bij evt. hoest mag je bisolvondruppels voor kinderen doen,die mogen al bij zuigelingen.

Maar als ik jou was zou ik met de buisjes DARO en het ui beginnen.

Evt wat badspul…o nee dat mag vaak pas vanaf 3 maanden staat me bij :think: