Verkocht onder voorbehoud van de finaniën!!!!

@Maaike79 wrote:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup:



Ik zal duimen hoor! Kom je dan dichter of verder van Strien te wonen?




Heb nog niets gehoord,voor het einde van de dag weten we meer.



En nee kom niet dichter bij strien wonen,ga naar dinteloord dus uit de hoekse waard.

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@M@@ike wrote:

@Maaike79 wrote:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup:



Ik zal duimen hoor! Kom je dan dichter of verder van Strien te wonen?




Heb nog niets gehoord,voor het einde van de dag weten we meer.



En nee kom niet dichter bij strien wonen,ga naar dinteloord dus uit de hoekse waard.




Jammer dan wordt mijn kans om een kokker te spotten nog kleiner :mrgreen:

Desalniettemin duim ikw el hoor :wink:

Ja zou je me herkennen dan?ik jou niet denk ik,weet wel waar je werkt dus dat zou wel kunnen

Spannend



ik :thumbup: mee dat het huis vandaag verkocht wordt.

Nou het is als alles finacieel goed komt geregelt,de mesne gingen acoord met ons tegen bod.



Ze willen alleen wel dat het huis helemaal casco wordt opgelevert alle vloerbedeking(vinyl)moet er uit de vaste kasten wand moet er uit,de keuken halen ze er uit,zit er nog maar net 2 jaar in.Dit druist allemaal wel erg tegen mijn gevoel in.Alles was eigenlijk net klaar en nu moeten we het er weer uit halen.Heb dus ook nog niet echt een vreugde stemming.

Fijn dat het (bijna) rond is!!! :dance:



Eneuh…dat gevoel ken ik…In mijn oude huis zat echt een superkeuken…er lagen hele mooie vloeren in de vertrekken…Maar alles is eruit gesloopt…



Staat ineens je keuken op mp…bahbah…(en mijn ex heeft hem overgekocht…)



Maar smaken verschillen en zo zie je maar dat een keuken of badkamer niet echt meetelt in de waarde van een huis…Het moet maar net bij de kopers passen…



Het heeft bij mij ook wel een tijdje geduurd voor ik er vrede mee had dat de nieuwe bewoners er alles uit gingen halen…maargoed, zij hebben het toen gekocht en dat was wel een enorme zorg minder!!

Nou gefeliciteerd ! Beter nu verkocht dan dat je er nog een half jaar mee zit, Huizen worden tegenwoordig niet zo snel verkocht, veel huizen staan een jaar te koop !

Hopelijk krijg je iets moois terug voor alles wat je achter moet laten. Wie weet slopen jullie ook alles uit dát huis :wink: Iedereen heeft een andere smaak.

Succes met alles :thumbup:

nou gefeliciteerd meid.

Wel erg brutaal dat ze hem door jullie volledig gestript willen hebben :wall:



nu maar hopen dat die 3 weken ontbinding snel gaan

Dan zeg je toch heel stoer…



Moeten we de keuken er ook geljk uithalen? Als die 2 jaar oud is ben je hem zo kwijt op MP. 8)



Ik duim mee! :thumbup:

@ruud wrote:

Dan zeg je toch heel stoer…



Moeten we de keuken er ook geljk uithalen? Als die 2 jaar oud is ben je hem zo kwijt op MP. 8)



Ik duim mee! :thumbup:




Hee goed idee Ruud! :mrgreen:



You bad man!!! :angel:

Hee maar gefeliciteerd he!

Dat is alvast een hele opluchting zeg! :smiley: :thumbup:

wow wat goed zeg alvast gefeli :clap:

He Maaike, gefeliciteerd! Leuk, je gaat dus in het dorp wonen waar een leuke ex-collega van mij woont!



Groetjes,



Viratine

Iedereen bedankt,begin nu wat blijer te worden en over 4 weken is als het goed is de finaciering rond dus dan kan echt de vlag uit.

:dance: :dance:

geweldig nieuws en een zorg minder

:-*